abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78975596
Oh, ik bedoelde niet zozeer dat ik vind dat je hertentamens voor moeten gaan hoor. Ik zou alleen van z'n lang zal ze leven nooit die Vierdaagse willen lopen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78975674
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Rituals het volgende:
Hahaha, de meningen zijn behoorlijk verdeeld! Mijn eerste ingeving was ook optie 2 DaD. Normaal gaan eventuele tentamens bij mij voor (bijna) alles, maar dit lijkt me echt leuk. Chico, jouw optie klinkt heel goed, maar volgend jaar zal het zelfde probleem zich weer voordoen denk ik. En bikkelen ga ik sowieso MoBlo , maar je weet natuurlijk niet of dat goed gaat uitpakken.

Hoe vonden jouw moeder en zusje het Mini? Ik ken namelijk maar 1 iemand die meegelopen heeft, dus ben benieuwd naar ervaringen van mensen.

Maar ik lees dus dat ik nu al aan de late kant ben om te gaan trainen. Hè bah, ik haat dit soort keuzes.
Zij vonden het heel leuk, maar ook erg zwaar. Je moet het trainen gewoon erg serieus nemen.
De feesten schijn je wel beter mee te krijgen als je niet meeloopt, omdat je anders gewoon te dood bent om daar echt aan mee te doen, maar zij zeiden wel dat je tijdens het lopen heel veel leuk contact hebt met mensen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:04:15 #253
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78975690
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik bedoelde niet zozeer dat ik vind dat je hertentamens voor moeten gaan hoor. Ik zou alleen van z'n lang zal ze leven nooit die Vierdaagse willen lopen. .

Ik had ook nooit verwacht dat ik zoiets leuk zou vinden, maar sinds ik af en toe wandel lijkt het me erg leuk. Ik vraag me alleen af hoe ik het ooit vol ga houden om 4 dagen 40km te gaan lopen!
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:05:46 #254
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78975744
@ Mini, die feesten heb ik al 2x (deels) meegemaakt, omdat ik zelf in Nijmegen woon, dus dat vind ik op zich niet zo'n probleem. Het trainen is inderdaad wel een punt, daar moet je gewoon echt tijd voor maken.
pi_78975798
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met een dilemma!

Vandaag hadden een vriendin en ik bedacht om misschien de Nijmeegse Vierdaagse te lopen in de zomer. Zij heeft het al een keer gedaan, ik nog nooit. Ik zou hard moeten trainen, want 4 dagen 40km lopen lukt mij niet zomaar . Ik ben enorm bang dat ik het erg zwaar ga krijgen, maar het lijkt me echt een geweldige ervaring. Nu het dilemma. De vierdaagse zijn in de week dat ik eventueel 3 hertentamens heb (of dit zo is weet ik pas vrij laat). Tot nu toe heb ik geen hertentamens gehad, maar ik weet niet hoe de andere blokken zullen gaan. Als je een blok niet haalt, loop je automatisch ieder jaar achter, want je mag niet 2 blokken tegelijk volgen.

Optie 1: Inschrijven en hopen dat ik geen hertentamens heb
Optie 2: Niet meelopen
Optie 3: Inschrijven, trainen en als ik hertentamens heb niet meelopen (dus weggegooid geld)
Optie 4: ?

Wat moet ik doen?
oooooh de 4daagse! Ik heb hem vorig jaar gelopen en ik vond het geweldig! Het deed pijn, ik heb gehuild, ik sliep in het meest vervelende gastgezin ever, maar wat een ervaring! Ontzettend veel gelachen, mensen ontmoet, op de schouders van soldaten meegelift, en die allerlaatste 10 km op dag 4: echt fantastisch! Volgend jaar ga ik weer!

Qua training zou je nu nog wel kunnen beginnen hoor. Het officiele trainingsschema van de 4 daagse begint in februari, dus daarop loop je nog niet veel achter. Je moet er alleen wel veel tijd in investeren. En tezamen met die collegeweek weet ik niet of ik het risico zou lopen. Bovendien vind ik het zo zonde om een startbewijs te kopen en dan niet te gaan, ook omdat er jaarlijks mensen uitgeloot worden...

Optie 2 dus
pi_78975810
-

[ Bericht 99% gewijzigd door anna82 op 10-03-2010 16:11:19 ]
pi_78975915
euhm...
pi_78975973
als je hem nog 's wilt lopen (niet dit jaar dus) kan je bij ons terecht. Niet echt in het centrum, maar we hebben ook nog wel wat fietsen over
Ja doei.
pi_78975993
-
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:12:50 #260
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78976082
Jouw ervaring klinkt ongeveer zoals mijn verwachting anna82! Mijn voordeel is dat ik in Nijmegen woon, dus met een gastgezin zal ik geen probleem hebben. Dit jaar loop je niet mee?

Ik neig nu een beetje naar de optie van Chico. Nu wandelschoenen kopen (die heb ik niet eens ), gaan trainen en dan volgend jaar meedoen. Dan zal ik wellicht hetzelfde probleem hebben met eventuele hertentamens, maar dan ben ik wel beter getraind dan dat ik nu zal zijn.
pi_78976108
Anna, waar ben je mee bezig? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78976110
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
als je hem nog 's wilt lopen (niet dit jaar dus) kan je bij ons terecht. Niet echt in het centrum, maar we hebben ook nog wel wat fietsen over
Ik hou het aanbod in gedachten! Vorig jaar sliep ik in Dukenburg (?) bij een gastgezin met 4 honden, 2 kettingrokende mensen en 10 andere wandelaars.. het was allemaal een beetje too much

Ik was geloof ik iets te enthousiast met mijn posts, geen idee wat er mis ging..
pi_78976171
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anna, waar ben je mee bezig? .
Ik had vier keer op invoeren gedrukt, maar er gebeurde niets, haha. Ik werd denk ik een beetje hyper door al mijn 4-daagse herinneringen die boven kwamen. Nu ben ik weer zen.
pi_78976236
Slaapt iedereen in gastgezinnen tijdens de Vierdaagse? Ik ging toen (november/december) kijken naar hostels enzo, maar die waren allemaal superduur en vroegen ook nog 10 euro om je 's morgens naar de start (dorp verderop) te brengen. En 's middags kon je teruglopen ofzo . Geen eten inbegrepen, mijn rekensommetje kwam toen op zo'n 200 euro pp.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78976265
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik hou het aanbod in gedachten! Vorig jaar sliep ik in Dukenburg (?) bij een gastgezin met 4 honden, 2 kettingrokende mensen en 10 andere wandelaars.. het was allemaal een beetje too much

Ik was geloof ik iets te enthousiast met mijn posts, geen idee wat er mis ging..
ik woon ook in Dukenburg! maar geen honden, we roken niet en er komen dan geen andere wandelaars in
Ja doei.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:21:32 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78976504
Ik krijg net een mailtje van mijn stagecoach dat ze mijn moed en doorzettingsvermogen bewondert. Lief .

Ik ben trouwens heel erg druk, dus sorry dat ik hier niet zoveel kom posten.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:22:10 #267
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78976529
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn stagecoach dat ze mijn moed en doorzettingsvermogen bewondert. Lief .

Ik ben trouwens heel erg druk, dus sorry dat ik hier niet zoveel kom posten.
Wat fijn!
pi_78976550
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef Rituals het volgende:
Jouw ervaring klinkt ongeveer zoals mijn verwachting anna82! Mijn voordeel is dat ik in Nijmegen woon, dus met een gastgezin zal ik geen probleem hebben. Dit jaar loop je niet mee?
Stiekem vind ik dat je gewoon voor optie 1 moet gaan .

Dit jaar ga ik wel, maar dan naar de feesten! Lijkt me prima om dat zo jaarlijks af te wisselen. Bovendien kraakt mijn knie nog steeds een beetje
pi_78976990
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Chicolate het volgende:
Slaapt iedereen in gastgezinnen tijdens de Vierdaagse? Ik ging toen (november/december) kijken naar hostels enzo, maar die waren allemaal superduur en vroegen ook nog 10 euro om je 's morgens naar de start (dorp verderop) te brengen. En 's middags kon je teruglopen ofzo . Geen eten inbegrepen, mijn rekensommetje kwam toen op zo'n 200 euro pp.
Nee hoor, volgens mij zitten alle hotels, hostels, B&B's en campings in die tijd vol met wandelaars. Een gastgezin kun je regelen via vierdaagsebed.nl en vorig jaar was dat 160 euro incl ontbijt en avondeten.
pi_78977230
Lijstje!
O: yoghurt met theelepel lijnzaad en 2 eetlepels muesli
T: appel
L: 2 boterhammen halvarine/kipfilet, 1 boterham sandwichspread
T: banaantje
T: rijstwafel light jam
D: zilvervliesrijst, kipfilet, roerbakgroente, sojasausje
T: yoghurt of kwark
pi_78977271
maar hoezo moet je zo veel trainen voor die 4daagse? winkelen jullie nooit !
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:51:56 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78977831
fijn viking! en succes met de drukte

ik heb weer geen klap aan mn hoofdstuk gedaan vandaag. gatverdamme wat gaat dat toch moeilijk... maar wel heel hard aan mn toekomst gewerkt laat ik t maar positief bekijken...
Kwak
  Vis een optie? woensdag 10 maart 2010 @ 17:03:47 #273
70532 loveli
N
pi_78978402
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
Optie 3: Inschrijven, trainen en als ik hertentamens heb niet meelopen (dus weggegooid geld)
Gewoon meedoen, zo zwaar is de 40 km niet als je een beetje traint. Heb zelf de 30 ongetraind gelopen en de 40 uitgelopen na minder dan 150 km training. Toen ik nog jong was en de hele wereld aankon, dat dan weer wel.

Goed ingelopen schoenen is het belangrijkste, dus nu al nieuwe schoenen kopen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 maart 2010 @ 17:04:53 #274
70532 loveli
N
pi_78978455
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wordt wel zwaar dan, in het opbouwschema dat de Vierdaagse aanraadt ben je wel een dag per week kwijt, laatste weken zelfs 2 dagen. Die tijd kan je dan dus niet aan school besteden waardoor de kans op herkansingen juist groter is.

Ik zou hem ook gaan lopen dit jaar. Wel tijd genoeg, maar mijn vakantiegeld was op. Volgend jaar beter.
Vierdaagse kost toch nauwelijks geld? Voor minder dan 100 euro moet het lukken, denk ik. Tentje opzetten op een van die sportvelden en samen blaren delen
crap in = crap out
pi_78978771
Oh mèn, het enige wat me erger lijkt dan de Vierdaagse lopen is de Vierdaagse lopen en in een tent moeten slapen en m'n douche moeten delen.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')