Zij vonden het heel leuk, maar ook erg zwaar. Je moet het trainen gewoon erg serieus nemen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Rituals het volgende:
Hahaha, de meningen zijn behoorlijk verdeeld! Mijn eerste ingeving was ook optie 2 DaD. Normaal gaan eventuele tentamens bij mij voor (bijna) alles, maar dit lijkt me echt leuk. Chico, jouw optie klinkt heel goed, maar volgend jaar zal het zelfde probleem zich weer voordoen denk ik. En bikkelen ga ik sowieso MoBlo, maar je weet natuurlijk niet of dat goed gaat uitpakken.
Hoe vonden jouw moeder en zusje het Mini? Ik ken namelijk maar 1 iemand die meegelopen heeft, dus ben benieuwd naar ervaringen van mensen.
Maar ik lees dus dat ik nu al aan de late kant ben om te gaan trainen. Hè bah, ik haat dit soort keuzes.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik bedoelde niet zozeer dat ik vind dat je hertentamens voor moeten gaan hoor. Ik zou alleen van z'n lang zal ze leven nooit die Vierdaagse willen lopen..
oooooh de 4daagse! Ik heb hem vorig jaar gelopen en ik vond het geweldig! Het deed pijn, ik heb gehuild, ik sliep in het meest vervelende gastgezin ever, maar wat een ervaring! Ontzettend veel gelachen, mensen ontmoet, op de schouders van soldaten meegelift, en die allerlaatste 10 km op dag 4: echt fantastisch!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met een dilemma!
Vandaag hadden een vriendin en ik bedacht om misschien de Nijmeegse Vierdaagse te lopen in de zomer. Zij heeft het al een keer gedaan, ik nog nooit. Ik zou hard moeten trainen, want 4 dagen 40km lopen lukt mij niet zomaar. Ik ben enorm bang dat ik het erg zwaar ga krijgen, maar het lijkt me echt een geweldige ervaring. Nu het dilemma. De vierdaagse zijn in de week dat ik eventueel 3 hertentamens heb (of dit zo is weet ik pas vrij laat). Tot nu toe heb ik geen hertentamens gehad, maar ik weet niet hoe de andere blokken zullen gaan. Als je een blok niet haalt, loop je automatisch ieder jaar achter, want je mag niet 2 blokken tegelijk volgen.
Optie 1: Inschrijven en hopen dat ik geen hertentamens heb
Optie 2: Niet meelopen
Optie 3: Inschrijven, trainen en als ik hertentamens heb niet meelopen (dus weggegooid geld)
Optie 4: ?
Wat moet ik doen?
Ik hou het aanbod in gedachten! Vorig jaar sliep ik in Dukenburg (?) bij een gastgezin met 4 honden, 2 kettingrokende mensen en 10 andere wandelaars.. het was allemaal een beetje too muchquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
als je hem nog 's wilt lopen (niet dit jaar dus) kan je bij ons terecht. Niet echt in het centrum, maar we hebben ook nog wel wat fietsen over![]()
Ik had vier keer op invoeren gedrukt, maar er gebeurde niets, haha. Ik werd denk ik een beetje hyper door al mijn 4-daagse herinneringen die boven kwamen. Nu ben ik weer zen.quote:
ik woon ook in Dukenburg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik hou het aanbod in gedachten! Vorig jaar sliep ik in Dukenburg (?) bij een gastgezin met 4 honden, 2 kettingrokende mensen en 10 andere wandelaars.. het was allemaal een beetje too much
Ik was geloof ik iets te enthousiast met mijn posts, geen idee wat er mis ging..
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn stagecoach dat ze mijn moed en doorzettingsvermogen bewondert. Lief.
Ik ben trouwens heel erg druk, dus sorry dat ik hier niet zoveel kom posten.
Stiekem vind ik dat je gewoon voor optie 1 moet gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef Rituals het volgende:
Jouw ervaring klinkt ongeveer zoals mijn verwachting anna82!Mijn voordeel is dat ik in Nijmegen woon, dus met een gastgezin zal ik geen probleem hebben. Dit jaar loop je niet mee?
Nee hoor, volgens mij zitten alle hotels, hostels, B&B's en campings in die tijd vol met wandelaars. Een gastgezin kun je regelen via vierdaagsebed.nl en vorig jaar was dat 160 euro incl ontbijt en avondeten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Chicolate het volgende:
Slaapt iedereen in gastgezinnen tijdens de Vierdaagse? Ik ging toen (november/december) kijken naar hostels enzo, maar die waren allemaal superduur en vroegen ook nog 10 euro om je 's morgens naar de start (dorp verderop) te brengen. En 's middags kon je teruglopen ofzo. Geen eten inbegrepen, mijn rekensommetje kwam toen op zo'n 200 euro pp.
Gewoon meedoen, zo zwaar is de 40 km niet als je een beetje traint. Heb zelf de 30 ongetraind gelopen en de 40 uitgelopen na minder dan 150 km training. Toen ik nog jong was en de hele wereld aankon, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
Optie 3: Inschrijven, trainen en als ik hertentamens heb niet meelopen (dus weggegooid geld)
Vierdaagse kost toch nauwelijks geld? Voor minder dan 100 euro moet het lukken, denk ik. Tentje opzetten op een van die sportvelden en samen blaren delenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wordt wel zwaar dan, in het opbouwschema dat de Vierdaagse aanraadt ben je wel een dag per week kwijt, laatste weken zelfs 2 dagen. Die tijd kan je dan dus niet aan school besteden waardoor de kans op herkansingen juist groter is.
Ik zou hem ook gaan lopen dit jaar. Wel tijd genoeg, maar mijn vakantiegeld was op. Volgend jaar beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |