Die oude fiets heh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:47 schreef SSJKliko het volgende:
Wat moet Danny met Maxime?!het kon z'n moeder zijn!
Mag Noud en Dex ook?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen op Noud en Lucas
Neequote:
Morrisquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Lucas en Morris eerder gebeuren.
Morris zou wel eerst met Nina gedaan wat zorgt voor gedoe met Ludo hopelijk duurt dat niet lang.
En dan krijg je homo en homo klinkt logisch.
Lucas is een dramaqueen en ja ik vind het ook genoeg, en nee ik heb ook niets tegen homo's, dat gedrag gaat me de keel uithangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef verleiding het volgende:
Ik gok ook op Lucas en Morris. Al zie ik het liever niet gebeuren. Sinds Lucas in de serie zit, is er veel te veel gay. Iedereen leek ineens te zijn bekeerd sinds Lucas er is. Met die homofeesten in Teluma enzo.
Nee, ik heb niks tegen gays.
Vandaag werden opnames gemaakt in De Koning voor Koninginnedag. Dus er wordt ongeveer 7 weken van te voren opgenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Worden maanden van te voren opgenomen.
Jeetje, dat dat over 7 weken alweer is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef MyNameIsMark het volgende:
[..]
Vandaag werden opnames gemaakt in De Koning voor Koninginnedag. Dus er wordt ongeveer 7 weken van te voren opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |