Dat dusquote:Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind Noud niets van een homo hebben, er is niets dat daarop wijst.
Dat is de reden waarom ik het kolderiek vind om te suggereren dat ze iets met elkaar zouden moeten krijgen.
Het zou best kunnen, de schrijvers doen wel meer stomme dingen. Echter, het zal slaan als een tang op een varken.
quote:Ik zie dan nog liever Danny homo worden, maar naar ik begrepen heb, hadden ze voor hem al iets anders in petto.
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)
Lijkt me heerlijk:
*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen![]()
Ik ben het verbazend vaak met je eens merk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.
Een echte man is een man die lekker met zijn vrienden mannendingen doet, lief is voor zijn vrouw en een man is die 'at the end of the day' weet wat een vrouw nodig heeft en het ook kan waarderen en blij is dat OLH meisjes gemaakt heeft.
Een pittige discussie mag zo nu en dan, we hoeven niet met kwaaie koppen te blijven lopen daarna, iIk hou niet van dat constante zoetsappige gedoe, iedereen verschilt zo nu en dan met elkaar van mening, en zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus [ afbeelding ]
Maar pas op hoor, je mag hier kennelijk alleen korte standaardzinnetjes posten waar iedereen het wel mee eens moet zijn, omdat het anders ten kostte van die zogenaamde geforceerde gezelligheid zou gaan![]()
[..]
maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.
Een echte man is een man die lekker met zijn vrienden mannendingen doet, lief is voor zijn vrouw en een man is die 'at the end of the day' weet wat een vrouw nodig heeft en het ook kan waarderen en blij is dat OLH meisjes gemaakt heeft.
Ik hoop het niet, want als dat zo is, verlies ik alle vertrouwen in de man van vandaag. Als ze Noud bombarderen tot homo, mijn God, welke gozer moet je nou nog serieus nemen (als hetero dan). Het zou dan echt een plaag worden. Ik zou zeggen, mannen, voorkom al teveel vriendschap met een homo, want het kan gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Noud heeft de afgelopen maanden een hele hechte vriendschap opgebouwd met een jongen die homo is.... het komt soms voor dat je daardoor ook je eigen gevoelens getriggerd ziet worden en voor zo'n persoon valt... dat laatste hebben we nog niet zo in beeld gezien maar dat ga je wellicht nu te zien krijgen....
In zo'n setting vind ik het helemaal niet raar dat het karakter Noud biseksueel zou kunnen zijn...
Nee, niet de man die ik bedoel.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het verbazend vaak met je eens merk ik
Er is geen definitie van een 'echte man', de een vind een macho op een motor een echte man, een ander vind een zakenman strak in het pak een echte man, dit is subjectief want het verschilt dus per persoon. Kennelijk denken Thunderbitch en ik enigzins hetzelfde over hoe een 'echte man' er in onze ogen uit moet zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?
Klopt... maar seksuele voorkeur speelt daar in mijn ogen dan ook geen rol in....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is geen definitie van een 'echte man', de een vind een macho op een motor een echte man, een ander vind een zakenman strak in het pak een echte man, dit is subjectief want het verschilt dus per persoon. Kennelijk denken Thunderbitch en ik enigzins hetzelfde over hoe een 'echte man' er in onze ogen uit moet zien.
En ook hier moet ik je weer gelijk in gevenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een pittige discussie mag zo nu en dan, we hoeven niet met kwaaie koppen te blijven lopen daarna, iIk hou niet van dat constante zoetsappige gedoe, iedereen verschilt zo nu en dan met elkaar van mening, en zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
Dat gesneer vind ik inderdaad niet echt gezellig. Niks mis met een pittige discussie maar dat kan ook zonder sneren.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus [ afbeelding ]
Maar pas op hoor, je mag hier kennelijk alleen korte standaardzinnetjes posten waar iedereen het wel mee eens moet zijn, omdat het anders ten kostte van die zogenaamde geforceerde gezelligheid zou gaan![]()
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, zie bijvoorbeeld hoe ik reageer op een opmerking over het al dan niet krijgen van een stijve piemel: GTST #282 Waar Maxime de rollen omdraait... Daar sta ik ver boven en doe ik verder niet aan mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gesneer vind ik inderdaad niet echt gezellig. Niks mis met een pittige discussie maar dat kan ook zonder sneren.
Ik vond dit anders ook wat smalend. Maar goed, wat ik al zei, om mij hoeft het niet en daar hoef je je niks van aan te trekken (en de je bedoel ik in het algemeen), dan scrol ik erover heen. Dus de opmerking dat je het hier eens moet zijn anders past het niet in de geforceerde gezelligheid vind ik dus niet terecht.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?![]()
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
Een nicht is een nicht, maar je kunt het op een leuke manier zijn, en dat is Paul zeker.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?
Okee dat kan, maar dit is bijvoorbeeld iets waarvan ik vind dat het moet kunnen. Ik vind dat gewoon een tikkeltje spottend en licht ironisch. Het hoeft voor mij ook weer niet te netjes en te beleefd. Maar voor dit soort dingen hebben we de moderatie, mocht het echt uit de hand lopen. Ik kan verder alleen zeggen dat ik probeer het zoveel mogelijk inhoudelijk te houden.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond dit anders ook wat smalend. Maar goed, wat ik al zei, om mij hoeft het niet en daar hoef je je niks van aan te trekken (en de je bedoel ik in het algemeen), dan scrol ik erover heen. Dus de opmerking dat je het hier eens moet zijn anders past het niet in de geforceerde gezelligheid vind ik dus niet terecht.
Absoluut, maar blijkbaar kan iemand het van de een wel hebben en van de andere niet? Daar zou ik me namelijk ook nog wel wat bij voor kunnen stellen. Als je Paul leuk vindt oa door zijn humor ben je wellicht bereid wat door die nichterigheid heen te kijken. Bij een ander waar je die humor mist zul je je dan misschien sneller ergeren aan zijn nichterigheid.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?
Ow... Het is besmettelijk?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want als dat zo is, verlies ik alle vertrouwen in de man van vandaag. Als ze Noud bombarderen tot homo, mijn God, welke gozer moet je nou nog serieus nemen (als hetero dan). Het zou dan echt een plaag worden. Ik zou zeggen, mannen, voorkom al teveel vriendschap met een homo, want het kan gevaarlijk zijn.
Persoonlijk probeer ik de moderatie voor te zijn, ik ben niet zo van op de grens of er net over. Maar wat ik al zei, als het me niet bevalt scrol ik er wel overheenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dat kan, maar dit is bijvoorbeeld iets waarvan ik vind dat het moet kunnen. Het hoeft voor mij ook weer niet te netjes en te beleefd. Maar voor dit soort dingen hebben we de moderatie, mocht het echt uit de hand lopen. Ik kan verder alleen zeggen dat ik probeer het zoveel mogelijk inhoudelijk te houden.
Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Absoluut, maar blijkbaar kan iemand het van de een wel hebben en van de andere niet? Daar zou ik me namelijk ook nog wel wat bij voor kunnen stellen. Als je Paul leuk vindt oa door zijn humor ben je wellicht bereid wat door die nichterigheid heen te kijken. Bij een ander waar je die humor mist zul je je dan misschien sneller ergeren aan zijn nichterigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |