abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78979489
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

1 troost, het gaat maar 300.000 keer per week fout.
Kleine foutenmarge moet kunnen toch

En ja als jij een abonnement heb tot Den Haag HS mag je niet verder reizen daarop zonder extra kosten.
Dat is de grap want dat doe je niet. Den Haag HS en Den Haag CS verschillen 0,0 in afgelegde afstand. Het is niet verder, het is niet dichterbij. Het is een ander station en daarmee punt. Daarom is het nu ook geen probleem dat je of het 1 of het ander kiest.
En ja je kan heel zielig gaan roepen dat ik akkoord ben met voorwaarden en een abonnement heb tot HS en bla bla en jank jank maar het blijft een feit dat de attitude van OV bedrijven bepaald niet flexibeler worden op deze fronten en dat gaat nog in iemands gezicht ontploffen in de nabije toekomst. Lik op stuk geven enzo.
pi_78979514
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik weet genoeg inhoudelijke reacties te geven. Maar ik heb het idee dat ik sommige reacties al 100 keer heb gegeven. Ik blijf dezelfde dingen steeds maar weer herhalen. Daar stop ik op een gegeven moment gewoon mee.

Nou wanneer ga je hier dan eens stoppen.
Volgens mij doe je dat nooit, die naald blijft maar doorgaan

Het idee klopt wel ja
pi_78979595
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat is de grap want dat doe je niet. Den Haag HS en Den Haag CS verschillen 0,0 in afgelegde afstand. Het is niet verder, het is niet dichterbij. Het is een ander station en daarmee punt. Daarom is het nu ook geen probleem dat je of het 1 of het ander kiest.
En ja je kan heel zielig gaan roepen dat ik akkoord ben met voorwaarden en een abonnement heb tot HS en bla bla en jank jank maar het blijft een feit dat de attitude van OV bedrijven bepaald niet flexibeler worden op deze fronten en dat gaat nog in iemands gezicht ontploffen in de nabije toekomst. Lik op stuk geven enzo.
Ja ik ben het met je eens hoor, maar CS is wel verder natuurlijk en je betaalt per afstand.
Nu maakt het gelukkig niets uit
pi_78979662
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Conducteurs constateren het toch?
Ik heb nog nooit gezien dat een conducteur precies ging tellen hoeveel passagiers er in zijn trein zaten.

quote:
Het was een voorbeeld van de vele dingen die fout kunnen gaan.
Ik zie ook bezwaren op het gebied van "waar is McKillem NU" en conexxion die tegen de NS zegt meer geld te willen omdat de persoon in kwestie vaker met de bus gaat dan met de trein met als gevolg dat je abonnementskosten de lucht in vliegen.
Ach, zo kun je wel fouten blijven verzinnen.... Je zou ook gewoon geduld kunnen hebben en afwachten hoe het gaat.
Tot nu wijzen de echte tests uit (Rotterdam) dat het over het algemeen goed gaat en veel van de voorspelde problemen uitblijven.
Let op: Ik zeg niet dat het pefect gaat....
Leaf
pi_78979733
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gezien dat een conducteur precies ging tellen hoeveel passagiers er in zijn trein zaten.

[..]

Ach, zo kun je wel fouten blijven verzinnen.... Je zou ook gewoon geduld kunnen hebben en afwachten hoe het gaat.
Tot nu wijzen de echte tests uit (Rotterdam) dat het over het algemeen goed gaat en veel van de voorspelde problemen uitblijven.
Let op: Ik zeg niet dat het pefect gaat....
Probleem is alleen dat als ik het afwacht en uitzit is het weer "te laat" en ben ik honder miljoen miljard kwijt alleen voor woon werk verkeer en mag ik er niet meer over klagen want ik had het aan kunnen zien komen en bla bla enzo.
pi_78980055
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef McKillem het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat als ik het afwacht en uitzit is het weer "te laat" en ben ik honder miljoen miljard kwijt alleen voor woon werk verkeer en mag ik er niet meer over klagen want ik had het aan kunnen zien komen en bla bla enzo.
Nou dan meldt je je nu alvast aan bij het NS chip forum:
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)art/ikchipforum/main
Leaf
pi_78980093
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nou dan meldt je je nu alvast aan bij het NS chip forum:
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)art/ikchipforum/main
lekker druk forum
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:17:27 #133
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_78981456
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:08 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Owja. De overstap tijd. Eigenlijjk niet bedoel om terug te reizen.

Dat is nou juist het hele idee achter zones. Dat je een strip betaalt voor een zone en dat je dan een bepaalde tijdsperiode onbeperkt in die zone rond kan reizen. Dus ook terug en weer heen en weer terug en weer heen en weer terug.

Het staat er ook gewoon op hoor, op die strippenkaart. De geldigheidsduur vanaf stempeltijd is...

Wat een onzin kan jij uitkramen zeg, ongelooflijk.
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:39:54 #134
39333 Zelva
pi_78982231
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

lekker druk forum
Moet je die 'voltooide' onzin eens doorkijken, zogenaamd de suggesties welke al zijn doorgevoerd door de NS. Ja, zo kom ik ook wel aan de 88 voltooiden.

Voorbeeldje.
quote:
NS automaat met "OV-chipkaart buiten gebruik" oplossen.

Station Heeze, spoor 2: OV-chipkaart (permanent?) buiten gebruik. Niet fijn, moeten omlopen via de tunnel naar spoor 1 met een rolstoel! Waarom niet beide automaten volledig functioneel ?
door anoniem | 1 opmerking
Status: voltooid

Het is inderdaad onhandig als een automaat het niet doet en je moet omlopen. Gelukkig kunnen we melden dat je vanaf begin maart bij álle NS-kaartautomaten OV-chipkaarthandelingen kunt doen.
Default-avatar Webteam IkChip
Wat een geweldige oplossing. In plaats van 'we sturen meteen een monteur om die automaat te repareren', komen ze met een 'oplossing' dat alle kaartautomaten van de NS ov-chipkaartfunctioneel worden. Ja doh, dat mag ik hopen ja, sowieso al rijkelijk laat. En volgens mij bedoelt die poster dat er op Heeze maar twee automaten zijn, allebei voor de ov-chipkaart, op beide sporen één, en dat er eentje daarvan al lange lange tijd stuk is. Wat heeft hij/zij aan zo'n antwoord van de NS, dat bovendien een dikke vette leugen is, want het is inmiddels al bijna half maart en bij nog láng niet alle automaten kun je met chipkaart terecht.

Dat noemen ze dan voltooid. Voltooid toekomende tijd hooguit.
pi_78983072
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is nou juist het hele idee achter zones. Dat je een strip betaalt voor een zone en dat je dan een bepaalde tijdsperiode onbeperkt in die zone rond kan reizen. Dus ook terug en weer heen en weer terug en weer heen en weer terug.

Het staat er ook gewoon op hoor, op die strippenkaart. De geldigheidsduur vanaf stempeltijd is...

Wat een onzin kan jij uitkramen zeg, ongelooflijk.
Het is niet bedacht als vrije reistijd voor de zones, maar een noodzakelijk iets als je van zones gebruikt maakt.

En ondanks al die onzin lees je het toch allemaal en pak je er hier en daar iets uit over om door te gaan.
Chapeau
Leaf
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:07:52 #136
39333 Zelva
pi_78983293
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:02 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het is niet bedacht als vrije reistijd voor de zones, maar een noodzakelijk iets als je van zones gebruikt maakt.

Wat jij wil joh.
pi_78983991
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat jij wil joh.
Welterusten
Leaf
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:28:12 #138
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_78984353
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En ondanks al die onzin lees je het toch allemaal en pak je er hier en daar iets uit over om door te gaan.
Chapeau
Da's nog altijd beter dan jou, want jij leest helemaal niets
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_78985370
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Da's nog altijd beter dan jou, want jij leest helemaal niets
Nog zo'n troll...
Als je niet normaal aan de discussie mee wilt doen, hou dan dit gezeur ook voor je.
Leaf
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:56:17 #140
39333 Zelva
pi_78985800
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nog zo'n troll...
Als je niet normaal aan de discussie mee wilt doen, hou dan dit gezeur ook voor je.
Doe dat zelf ook eens. Wie stelt, bewijst. Kom dan eens met bewijzen dat het nooit de bedoeling is geweest van het zonesysteem om dat ook daadwerkelijk als zone te gebruiken. Het woord zegt het al...
pi_78986001
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef Zelva het volgende:

[..]

Doe dat zelf ook eens. Wie stelt, bewijst. Kom dan eens met bewijzen dat het nooit de bedoeling is geweest van het zonesysteem om dat ook daadwerkelijk als zone te gebruiken. Het woord zegt het al...
Ik zeg nergens dat het niet als zonesysteem gebruikt mag worden.
En over zo'n klein ding ga ik geen uitgebreide discussie voeren met iemand die 90% van mijn opmerkingen negeert en er alleen iets uit pakt waar die moeilijk over kan doen.
Leaf
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:12:02 #142
39333 Zelva
pi_78986557
Wie stelt, bewijst...

Die vraag staat nog steeds open, dat omheen lullen trap ik echt niet in.

Maar ach wat maakt het uit, onderbouwen doe je toch nooit en weiger je pertinent te doen, dus heeft het totaal geen zin om op alles wat je zegt in repliek te gaan. Het enige antwoord dat je dan krijgt, bestaat uit a) allerlei argumenten en feiten die niet bewezen worden, b) zaken die helemaal niets met de ov-chipkaart van doen hebben of c) de eigen persoonlijke ervaringen die als absoluut voor het het hele heelal geldend feit gepresenteerd worden.

En ach, als het dan toch een beetje te heet onder de voeten wordt, dan maak je andere mensen toch gewoon uit voor 'zeur', 'troll' of 'doemdenker'. Goede redenaties hoor.
pi_78986969
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Zelva het volgende:
Wie stelt, bewijst...

Maar ach wat maakt het uit, onderbouwen doe je toch nooit en weiger je pertinent te doen, dus heeft het totaal geen zin om op alles wat je zegt in repliek te gaan. Het enige antwoord dat je dan krijgt, bestaat uit a) allerlei argumenten en feiten die niet bewezen worden, b) zaken die helemaal niets met de ov-chipkaart van doen hebben of c) de eigen persoonlijke ervaringen die als absoluut voor het het hele heelal geldend feit gepresenteerd worden.

En ach, als het dan toch een beetje te heet onder de voeten wordt, dan maak je andere mensen toch gewoon uit voor 'zeur', 'troll' of 'doemdenker'. Goede redenaties hoor.
haha eigen persoonlijke ervaringen

Hj weet niet eens hoe de strippenkaart werkt, laat staan dat hij OV chipkaart kan doorgronden.
pi_78987041
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Zelva het volgende:
Wie stelt, bewijst...

Ik ben jou of iemand anders niks verplicht.

Over de OV chipkaart wil ik best met jou de discussie aangaan. Over waar het zonesysteem voor bedoeld is gaat deze discussie niet. Dus die discussie ga ik niet meer voeren. Zeker niet met iemand die wel heel erg subjectief kijkt en oordeelt.
Leaf
pi_78987144
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Over de OV chipkaart wil ik best met jou de discussie aangaan. Over waar het zonesysteem voor bedoeld is gaat deze discussie niet. Dus die discussie ga ik niet meer voeren. Zeker niet met iemand die wel heel erg subjectief kijkt en oordeelt.
Geef hier dan eens antwoord

Wanneer ik met mijn NS-Voordeelabonnement reis, kan ik maximaal drie mensen met korting mee laten reizen. Hoe werkt dat met de OV-Chipkaart?

Hoe ga je dit oplossen ? En kom niet met papieren kaartjes aankakken want dat is zo ouderwets
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:32:29 #146
39333 Zelva
pi_78987649
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet bewijzen. Bedankt voor je oprechtheid.
quote:
Over de OV chipkaart wil ik best met jou de discussie aangaan. Over waar het zonesysteem voor bedoeld is gaat deze discussie niet. Dus die discussie ga ik niet meer voeren.
Ja hoor, grapjas. Jij komt met het 'argument' dat een ov-chipkaart handig is omdat je als je onverhoopt terugmoet je dan nog niet het volle tarief betaald hebt. Het tegenargument, dat wel ergens op slaat, is dat je op strippen überhaupt al terug kan. Jij komt dan met het 'argument' dat de strippenkaart nooit bedoeld was om terug te reizen. De discussie gaat dus wel degelijk over het zonesysteem, ga nou niet opeens net doen of dit niet relevant is nu je ongelijk hebt, want toen was het nog wel uiterst relevant voor je, je laatste strohalm zelfs om die discussie te winnen. Dat je dus niet gelukt is, want je argument sloeg bij voorbaat al nergens op.
pi_78988188
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef Zelva het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet bewijzen. Bedankt voor je oprechtheid.
[..]

Ja hoor, grapjas. Jij komt met het 'argument' dat een ov-chipkaart handig is omdat je als je onverhoopt terugmoet je dan nog niet het volle tarief betaald hebt. Het tegenargument, dat wel ergens op slaat, is dat je op strippen überhaupt al terug kan. Jij komt dan met het 'argument' dat de strippenkaart nooit bedoeld was om terug te reizen. De discussie gaat dus wel degelijk over het zonesysteem, ga nou niet opeens net doen of dit niet relevant is nu je ongelijk hebt, want toen was het nog wel uiterst relevant voor je, je laatste strohalm zelfs om die discussie te winnen. Dat je dus niet gelukt is, want je argument sloeg bij voorbaat al nergens op.
Als je verder had gelezen dan je neus lang is, had je ook al kunnen zien dat die discussie over het sonesysteem langer doorging en ik heb toegegeven dat ik fout zat wat dat betreft.

Maar blijkbaar zag je een kans om ergens over te gaan lopen zeuren, moet je zelf weten. Maar verwacht van mij niet dat ik precies ga doen wat jij van mij wilt.
Leaf
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:54:03 #148
39333 Zelva
pi_78988763
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En weer gekronkel om een duideljk pluspunt om te buigen in iets negatief. En nog fout ook.
Op stations kun je een uitdraai maken van de laatste 10 reizen. Kun je meteen na de reis doen.
Nee, dat kan dus niet en is gewoon weer een keiharde leugen. Alleen in Rotterdam, Amsterdam en misschien nog een andere stad waar ze bij de regionale vervoerder wel automaten hebben die een printje kunnen afleveren, daar kan het. Bij de NS-automaten kom je van een koude kermis thuis.
pi_78989127
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee, dat kan dus niet en is gewoon weer een keiharde leugen. Alleen in Rotterdam, Amsterdam en misschien nog een andere stad waar ze bij de regionale vervoerder wel automaten hebben die een printje kunnen afleveren, daar kan het. Bij de NS-automaten kom je van een koude kermis thuis.
En waar is jouw onderbouwing / bewijs nou?

Maar je hebt gelijk. Op de automaten zien je alleen de gegevens. Een printje kun je krijgen bij de servicebalie.
quote:
De NS-kaartautomaat op het station toont wat uw recente reizen hebben gekost. Kies ‘reishistorie’ voor inzicht in uw laatste 10 transacties. Dit kan ook bij de NS-servicebalie, waar u bovendien een uitdraai van de NS-transacties kunt vragen.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)t/informatie-inzicht

Had ik verkeerd gelezen
Leaf
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:12:57 #150
39333 Zelva
pi_78989669
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En waar is jouw onderbouwing / bewijs nou?
#22.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')