Lijkt me niet verkeerd!quote:
Lijkt me gezellig!quote:
Donequote:
Jij bent veel te underground, ik kan er niet mee omgaanquote:
Cant you handle me baby.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bent veel te underground, ik kan er niet mee omgaan
Nee ik zag je staan hoor op de tribune. Beetje Menzo uitschelden voor kankernegerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb hem noh niet geluisterd. Gister geen tijd gehad om hem op ipod te zetten.
It's too hot in herquote:
Menzo neem je rotzooi mee!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik zag je staan hoor op de tribune. Beetje Menzo uitschelden voor kankerneger
Oud genoeg!quote:
Oooooooooooooh, ben je al op weg naar huis?quote:
Ja joh, ze is al 18quote:
Ja heb een afspraak zoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooooooooooh, ben je al op weg naar huis?![]()
Ja! Jan en ik pakken over een half uur de treinquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef jna het volgende:
Milou, we hadden toch afgsproken in utrecht vandaag met Bart!
Oh oke dan.. ik wilde het voor de zekerheid weten.quote:
Ja ik heb geen bevestiging gehad van bb hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef jna het volgende:
Milou, we hadden toch afgsproken in utrecht vandaag met Bart!
Pak de trein naar arnhem dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Jan en ik pakken over een half uur de trein
Heb je die nodig danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik heb geen bevestiging gehad van bb hoor.
Ja uuuuhquote:
Ja joh. Nah, dan gaan we wel zelf romantisch dineren en daarna keihard zuipenquote:
Count us in!quote:
Kijken wie ze eerder accepteert?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef jna het volgende:
Ik zit constant te F5'en om te kijken of Hege mn vriendschapsverzoek al heeft geaccepteerd
Nee vuilak want als jij nu een bericht stuurt staat jouw mailtje boven die van mijquote:
Ok danquote:
Slim ben ik hèquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Nee vuilak want als jij nu een bericht stuurt staat jouw mailtje boven die van mij
Zus. Ja, hoop het wel. Lastig optreden andersquote:
Lien is black, she can play bassquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zus. Ja, hoop het wel. Lastig optreden anders
Gezellig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zus. Ja, hoop het wel. Lastig optreden anders
op Facebook ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef jna het volgende:
Ik zit constant te F5'en om te kijken of Hege mn vriendschapsverzoek al heeft geaccepteerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]Die blik! Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ghehequote:
quote:
Dan moeten we normaal vergelijkingsmateriaal pakken waar zij ook zo'n blik heeft.quote:
Wie? Bart?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:26 schreef jna het volgende:
Overigens denk ik niet dat ze me gaat accepteren want ze is ondertussen wel vrienden geworden met iemand anders
Nee, maar met wie is ze vrienden mee geworden?quote:
Sissel Jorde Holestølquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, maar met wie is ze vrienden mee geworden?
Als ik het niet deed met Dean, dan zou hij nog steeds niet weten dat ik hem uberhaupt leuk vind.quote:
Mmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dean is ook zo'n dropjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik het niet deed met Dean, dan zou hij nog steeds niet weten dat ik hem uberhaupt leuk vind.
True.quote:
Hihi, je zei 'gepakt'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef L.no het volgende:
[..]
True.![]()
Ik snap sowieso nooit waarom vrouwen steeds een spelletje moeten spelen voordat ze toestaan om 'gepakt' te worden. Misschien ben ik neit volwassen genoeg, idk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!quote:
Wat wil je dan? Je meteen overgeven? Krijg je meteen de stempel 'makkelijk'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef L.no het volgende:
[..]
True.![]()
Ik snap sowieso nooit waarom vrouwen steeds een spelletje moeten spelen voordat ze toestaan om 'gepakt' te worden. Misschien ben ik neit volwassen genoeg, idk
Is er niets tussen in ofzo? Normaal tegen iemand praten die tegen je aanspreekt/flirt en dan kijken of je hem/haar leuk vindt of niet. Dat hard to get ga je meteen afkeurend gedragen naar die persoon. Nergens voor nodig lijkt me.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Je meteen overgeven? Krijg je meteen de stempel 'makkelijk'.
Inderdaad. Laat ze maar moeite doen. Ik ben niet zo snel onder de indruk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kunnen ook te ver gaan met hard to getquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat dus.. en dan janken als de mannen geen trek meer in hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kunnen ook te ver gaan met hard to get
Wanneer gaat het te ver?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kunnen ook te ver gaan met hard to get
*boksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus.. en dan janken als de mannen geen trek meer in hebben.
Nouwja, het is ook niet de bedoeling om achter een jongen aan te gaan lopen. Hard to get, wat is hard to get? Ik zie het meer als 'stille hints' en 'de deur op een kiertje' houden. Geen afwijzend gedrag, maar ook geen directe toenadering.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Is er niets tussen in ofzo? Normaal tegen iemand praten die tegen je aanspreekt/flirt en dan kijken of je hem/haar leuk vindt of niet. Dat hard to get ga je meteen afkeurend gedragen naar die persoon. Nergens voor nodig lijkt me.
Besides, overgeven? Een oorlog?
Same here. Ik vind iedereen maar retards, behalve mezelf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat ze maar moeite doen. Ik ben niet zo snel onder de indruk.
Nee daarom meteen met de benen wijd gaan liggen zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus.. en dan janken als de mannen geen trek meer in hebben.
Van dat kijk-dan-ik-ben-hier-en-lig-aan-je-voeten-gedrag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee daarom meteen met de benen wijd gaan liggen zeker?
Juist.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Van dat kijk-dan-ik-ben-hier-en-lig-aan-je-voeten-gedrag.
Ah, er zit een probleem hoe we dat als begrip zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, het is ook niet de bedoeling om achter een jongen aan te gaan lopen. Hard to get, wat is hard to get? Ik zie het meer als 'stille hints' en 'de deur op een kiertje' houden. Geen afwijzend gedrag, maar ook geen directe toenadering.
Nee, want niet hard-to-get spelen maakt je geen slet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee daarom meteen met de benen wijd gaan liggen zeker?
Nouwja, als je hard to get speelt, doe je het meestal op langerder termijn. Dus dan 'pak' je ook minder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, want niet hard-to-get spelen maakt je geen slet.
Ik val alleen maar afquote:
Dat moet ik ook.quote:
Ik snap geen fuck van vrouwenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap geen fuck van al dat hard to get enzoVolgens mij ben ik te simpel voor het leven
Ach, dat is meestal wederzijds, dus...quote:
Ik ook nietquote:
Genoeg vrouwen die ik ook niet begrijp hoor, dus zo bijzonder is het niet denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Is het voor mij niet ergerIk bedoel, ik ben er eentje
Dat hoofdzakelijk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.[/klb]
Maar jij hoeft niet met jezelf om te gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Is het voor mij niet ergerIk bedoel, ik ben er eentje
Ik zie die hints nooit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef Milou__ het volgende:
Ik zie het meer als 'stille hints' en 'de deur op een kiertje' houden. Geen afwijzend gedrag, maar ook geen directe toenadering.
Goedzo. Jezelf blijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik word wel eens raar aangekeken bij bepaalde dingenBoeit me geen flikker
Tomboy zijn rules
dat ook idd. Sommigen zullen het nooit snappen tenzij je een spandoek draagt ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
dat ook idd. Sommigen zullen het nooit snappen tenzij je een spandoek draagt ofzo.
Het had dus al 6 jaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vriend speelde soort van hard to get bij mijHeeft me een half jaar gekost, maar we zijn nu wel al 5,5 jaar samen
Wat lief.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vriend speelde soort van hard to get bij mijHeeft me een half jaar gekost, maar we zijn nu wel al 5,5 jaar samen
STiekem vind ik dat ook welquote:
Nog niet geluisterd. Zit nu met KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONNNNNNNNN in mn hoofdquote:
Dat is nu wel weer mooi geweest hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd. Zit nu met KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONNNNNNNNN in mn hoofd
Sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat is nu wel weer mooi geweest hoor.
Jupquote:
Die je normaal alleen in fillums zag?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:27 schreef Broekpaling het volgende:
Moggah.
Verdomme, dat was weer een nacht.![]()
In slechte B films.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die je normaal alleen in fillums zag?
Hoofdpijn
Gief detailsquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
Helse dag in het vooruitzicht: de zinnen op m'n beeldscherm trillen alsof ik naar en crt zit te kijken
Yes, SH4 in de brug en SH1 in de nekquote:
Geen formules hier gelukkig. Zit je nu in college?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zwaar. Ik haat distributiegetallen en de formules. Daar?
Ja marketing ..quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Geen formules hier gelukkig. Zit je nu in college?
Goed hoorquote:
Ja met mij ook hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed hoor
Met jou?
Zo even om boodschappen.
Marketing is toch makkelijkquote:
Dit is al het rekenen uit de marketing. Facking moeilijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Marketing is toch makkelijkJe liegt over je product, en dan verkoop je het
Arme jijquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit is al het rekenen uit de marketing. Facking moeilijk.
Let dan ook op doosquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit is al het rekenen uit de marketing. Facking moeilijk.
Welkomquote:
Via jou gevondenquote:
Stel jezelf ff voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Via jou gevonden
Ik ging je topiclijst langs en toen vond ik dit topic. Aangezien ik stage loop, leek het me wel fijn om hier te kletsen
Gelijk heb je, het is hier erg gezellig!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Via jou gevonden
Ik ging je topiclijst langs en toen vond ik dit topic. Aangezien ik stage loop, leek het me wel fijn om hier te kletsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Kn0x aangenaam. Momenteel bezig met mijn afstudeerstage. Al 4 hele weekjes bezig en nu al toe aan vakantie.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Broekpaling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wat voor stagequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kn0x aangenaam. Momenteel bezig met mijn afstudeerstage. Al 4 hele weekjes bezig en nu al toe aan vakantie.
Spelbreker!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Wel foto's posten, want dat doe ik ook niet
quote:
Systeem ontwikkelen om de traceability binnen een software bedrijf beter te registreren en tonen.quote:
Bedrijfskundige informaticaquote:
Heerlenquote:
Hyvesquote:
quote:
Lquote:
Het is een limbo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:40 schreef jna het volgende:
JAAAAA HEERLEN! WE HEBBEN WEER EEN SLACHTOFFER MENSEN!
Mooie studiequote:
Eerst hadden we een lading Tukkers... toen een lading Zeeuwen en nu Limbo's... Bestaat de Randstad dan niet meerquote:
Die hangen allemaal op straat!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst hadden we een lading Tukkers... toen een lading Zeeuwen en nu Limbo's... Bestaat de Randstad dan niet meer
Deze sc is echt als honing voor mensen uit onderontwikkelde gebiedenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst hadden we een lading Tukkers... toen een lading Zeeuwen en nu Limbo's... Bestaat de Randstad dan niet meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Deze sc is echt als honing voor mensen uit onderontwikkelde gebieden
Amsterdam en omstreken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Deze sc is echt als honing voor mensen uit onderontwikkelde gebieden
Dat bepaal ik anders zelf welquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet interessant genoeg om met mijn hoofd op internet te verschijnen
Lunchtijd is weer voorbijquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is niet voor niks lunchtijd.
Hou me tegen jonge!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:40 schreef jna het volgende:
JAAAAA HEERLEN! WE HEBBEN WEER EEN SLACHTOFFER MENSEN!
quote:
En Brabant danquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook nog Bedrijfskundige Informatica proberen te studernquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef DjRex89 het volgende:
Verrek, een BIS'er
Wist niet dat die nog bestonden
Vroegah. Toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zettenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook nog Bedrijfskundige Informatica proberen te studern |W
Toen je de fiets noh kon schoonmaken met een onderbroekquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
Vroegah. Toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten
Oh. Gemistquote:
Juist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
oh ja hoor.. nou ja.. ex-BISquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef DjRex89 het volgende:
Verrek, een BIS'er
Wist niet dat die nog bestonden
En je onderbroek kon schoonmaken door hem om te draaien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Toen je de fiets noh kon schoonmaken met een onderbroek
BIS?quote:
Bedrijfskundige Informatie Systemenquote:
Vroegah. Toen de kratjes bier nog van hout waren en je door moest drinken om de kachel brandend te houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook nog Bedrijfskundige Informatica proberen te studern
Nee, dat niet, maar wat een gaarheid alom daarquote:
* Kn0x heeft ook een jaar aan de Nederlandse taal verkwistquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 2 jaar aan Nederlandse Taal & Cultuur verspild![]()
Ik zit wel bij de rabobank maar vraag nooit mn saldo op via mn mobiel..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Over overige taal-studies kan ik niks zeggen
Iemand hier die bij de rabobank zitIk wil via m'n mobiel m'n saldo opvragen maar krijg geen smsje terug
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit wel bij de rabobank maar vraag nooit mn saldo op via mn mobiel..
Moet je eens tegen mijn broertje zeggen, die studeert Friese taal en cultuur aan de Rijksuniversiteit van Groningenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
Dat vind ik sowieso met talen. Dat is leuk om als onderdeel van een studie te doen, maar toch niet als studie zelf?
Ik hoef toch nooit te checken om te weten dat ik toch nooit geld hebquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je eens tegen mijn broertje zeggen, die studeert Friese taal en cultuur aan de Rijksuniversiteit van Groningen
Om uiteindelijk wat ermee te doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je eens tegen mijn broertje zeggen, die studeert Friese taal en cultuur aan de Rijksuniversiteit van Groningen
Ik ga eens op zoek naar een studie Haagse taal en cultuur danquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Blijkbaar kijk ik te weinig reclamequote:
Gewoon jaloersquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat is een dialect
jaja is officieel een taal dikke vinger I don't care blahblah
Ik vind Fries wel tof klinken trouwens. Net als Brabants
Hij wil uiteindelijk de onderzoekskant op. De geschiedenis wat induiken enzo.quote:
Is dat een taal? Lijkt me eerder een spraakgebrekquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga eens op zoek naar een studie Haagse taal en cultuur dan
Dimmen hèquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon jaloers
En het is ook erg tof!
[..]
Hij wil uiteindelijk de onderzoekskant op. De geschiedenis wat induiken enzo.
[..]
Is dat een taal? Lijkt me eerder een spraakgebrek![]()
Serieus de eerste keer dat ik deze commercial zagquote:
In het Westland hebben ze andere reclames zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Serieus de eerste keer dat ik deze commercial zag
Informatica is de studie en de wetenschap van de theoretische fundamenten van informatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatie Systemen
Dus Bedrijfskundige Informatica
Excuusquote:
Nee, daar hebben wij geen tv en nieuws wordt via het Polygoonjournaals getoond. Gezellig met zijn allen om 8 uur in de Naald naar het nieuws kijken...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
In het Westland hebben ze andere reclames zeker?
je kan altijd nog in de del van '63 spelen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Excuus
Iemand nog tips om open sollicitaties heen te sturen? Er liggen alweer drie klaar die zo op de post gaan
Kfcquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Excuus
Iemand nog tips om open sollicitaties heen te sturen? Er liggen alweer drie klaar die zo op de post gaan
Monsterboardquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Excuus
Vrouwen altijd met hun hoofdpijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Neem mijn hoofdpijn ook even mee wil je
Geloof me ik zou er graag vanaf willenquote:
Sex help tegen hoofdpijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Neem mijn hoofdpijn ook even mee wil je
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me ik zou er graag vanaf willen
Niet altijdquote:
quote:
Haha, whut?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je kan altijd nog in de del van '63 spelen...
Staat hij al langquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Monsterboard
Ik had mijn CV er op een maandag op gezet en op woensdag had ik 2 bedrijven aan de lijn die me wilden inhuren. En dat voor een simpele Limbo
quote:
Anders hebben ze elke maand een hersenbloedingquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Milou, ik ken een mop.
Waarom hebbe vrouwen geen vagina op hun hoofd?
Whahahahaha goeiequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anders hebben ze elke maand een hersenbloeding
Ik kan je wel helpen..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me ik zou er graag vanaf willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |