Mijn reden(en). Liberaal. Genuanceerd. Realistisch. Pro-Europa.quote:Is er een rede behalve de zoveelste stuiptrekking in het linkse kies kamp na het zoveelste verlies van geloofwaardigheid van de PvdA en de hele Wilders demoniserings kwestie, dat mensen op deze partij hebben gestemd en van plan zijn te stemmen ?
Ja, en dit blijf ik doen totdat de VVD Fred Teeven eruit heeft gedonderd of dat hij zelf is opgestapt. Of dat ze mij op een andere manier kunnen overtuigen dat ze staan voor een vrije samenleving die mensen de ruimte geeft om hun leven te leiden.*quote:Zou je dat nog doen als Pechtold om wat voor reden dan ook niet meer instaat zou zijn verder te gaan voor D66 ?
Ook D66'ers die bestuurdersmateriaal zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:33 schreef RM-rf het volgende:
Denk aan je hart
Overigens Wouter Bos is niet van D66 maar is lijstrekker van de PvdA, dus als je je over hem opwind moet je het over de PvdA hebben dat ook meer een 'linkse' partij valt te noemen dan het meer in het centrum huizende D66 (alhoewel, als je sterk naar rechts helt is ook dat natuurlijk weer 'links')
D66 ers zijn mensen als Sophie in 't Veld, Lousewies van der Laan, Gijs Bakker, Boris Dittrich, Hans Van Mierlo, Jan Terlouw..
zelfs Joris Voorhoeve schijnt lid te zijn van D66 (naast zn VVD lidmaatschap, wat ik eigenlijk wel pragmatisme ten top vind)
Of je Brinkhorst nu werkelijk een D66 kunt vinden vind ik zelf wat te betwijfelen, idat vond ik nu net mer een pluche-klever dan een echte pragmatische politicus.
Nou wat zijn we vrijer geworden van de identificatieplicht en de Wet opsporing en vervolging terroristische misdrijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:38 schreef Hexagon het volgende:
D66 blijft tenminste staan voor een vrije samenleving die mensen de ruimte geeft om hun leven te leiden.
Ja vooral met die kilometer heffing waar ze het grif mee eens zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:38 schreef Hexagon het volgende:
Mischien is het wel om het feit dat D66 niet meedoet aan het creeëren van een xenofobe, kleinzielige controlestaat die geleid wordt door angst en kortzichtigheid.
D66 blijft tenminste staan voor een vrije samenleving die mensen de ruimte geeft om hun leven te leiden.
Nee jongen, Pechtold heeft met het biometrisch paspoort de bouwstenen gelegd voor de Politiestaatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:38 schreef Hexagon het volgende:
Mischien is het wel om het feit dat D66 niet meedoet aan het creeëren van een xenofobe, kleinzielige controlestaat die geleid wordt door angst en kortzichtigheid.
Wellicht gewoon het programma eens lezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef boyv het volgende:
D66 wint aan zetels door het toedoen van Wilders, omdat Pechthold buitengewoon redelijk is, zelfs tot het irritante aan toe.
Hij weet hoe de vork in de steel zit en kan een discussie winnen door alleen maar de argumenten te ontkrachten van de andere partij, zonder daarbij zelf iets te hoeven aandragen. Doordat hij een ideaal mist, of het in ieder geval over laat komen alsof daar gebrek aan is, zal hij nooit een 'leider' worden. Als tweede man / adviseur van een leider lijkt hij mij echter de beste persoon.
quote:Op 23 maart 2005 trad De Graaf af, nadat zijn plannen om de gekozen burgemeester mogelijk te maken, niet de vereiste tweederde meerderheid haalden in de Eerste Kamer.[1] [2] De grondwetswijziging die de invoering van de gekozen burgemeester mogelijk moest maken, behaalde geen tweederdemeerderheid in de Eerste Kamer, omdat de PvdA - onder aanvoering van Ed van Thijn - unaniem tegen stemde.[3] Toen hem duidelijk werd dat ook wijziging van het kiesstelsel niet zeker was, besloot De Graaf op 23 maart om af te streden. De Graaf zag, zo zei hij, geen mogelijkheden meer om de door hem en zijn partij gewenste bestuurlijke vernieuwing door te voeren.
Wikipediaquote:Per 8 januari 2007 is hij Guusje ter Horst opgevolgd als burgemeester van Nijmegen en daarmee tevens opvolger van zijn vader, Theo de Graaf die daar van 1967 tot eind 1977 burgemeester was.[4] De Graaf werd daarmee een benoemde en geen gekozen burgemeester
Je doet creatief met verschillende peilingen De PVV is wel degelijk evenredig gezakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
D66 is inderdaad groot geworden door het bashen op Wilders. Maar je ziet al dat d66 gepiekt heeft, rond de zomer stonden ze op dik 25. En nu volgens de NOS hebben ze er nog maar 15, ze gaan hard onderuit. En dat terwijl de pvv stabiel blijft.
Europarlementarier Sophie in 't Veldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef BitjesenMoeren het volgende:
Oke nu even niet googlen oid he, noem een D66'er die niet Boris of Pechtold heet.
Can't beat 'm... Join 'm!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef Wokkel het volgende:
D66 is natuurlijk ook bekend om dit hilarische verhaal.
Hij is benoemd en niet gekozen, maar wat is daar hilarisch aan ? Met hetzelfde argument zou je de deelname van de PVV aan de Europese verkiezingen ook hilarisch kunnen noemen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef Wokkel het volgende:
D66 is natuurlijk ook bekend om dit hilarische verhaal.
[..]
[..]
Wikipedia
Of welke indiener van een initiatiefwet dan ook die afgewezen wordt en niet meteen uit de politiek verdwijnt, omdat ze dan meedoen aan een politiek die niet de hunne is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij is benoemd en niet gekozen, maar wat is daar hilarisch aan ? Met hetzelfde argument zou je de deelname van de PVV aan de Europese verkiezingen ook hilarisch kunnen noemen.
Dat is ook hilarisch, maar heeft niets met D66 te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij is benoemd en niet gekozen, maar wat is daar hilarisch aan ? Met hetzelfde argument zou je de deelname van de PVV aan de Europese verkiezingen ook hilarisch kunnen noemen.
Dat is de reden dat ik Halsema stem. Halsema for president en Pechthold als tweede man, alleen zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht gewoon het programma eens lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |