Bah. Dat was vies. Ik kan dus echtnie wokken he!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net rijst gekookt. Dat gaat de wok in met wat groentes en biefstuk. Nog even een lekker sausje bedenken.... .
Lekker he?quote:
Dat is dus ook mijn probleemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
kipshoarma![]()
nu nog zelf de ultieme shoarmamix aan kruiden zien samen te stellen... 36% zout is wel wa veel voor shoarmakruidenmaar de enige keer dat ik het probeerde was het niet écht een succes..
Ik met macciato en bij de kaas heb ik wat rucola en sellerij salade gedaanquote:
Mellow, amai, wat eet jij toch altijd lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef -Mellow- het volgende:
nu een spiegeleitje met spek, een peer en een cappuccino
Vanavond zelfgemaakte spinazietortillas besmeerd met limoenmayo, belegd met wilde spinazie en gerookte zalm en daarna opgerold. Erbij gegegrilde maïskolf met boter.
Als toetje turkse yoghurt met gepureerde frambozen
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mellow, amai, wat eet jij toch altijd lekker
Hier vanavond een rucolasalade met puy-linzen, met korianderzaad, knoflook en citroen gemarineerde kip, feta en korianderblad. Yum
pittigquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef stavromulabeta het volgende:
Ravioli in tomatensaus... Met m'n ex (tegenover aan de tafel, niet in de saus).
je exquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef stavromulabeta het volgende:
Ravioli in tomatensaus... Met m'n ex (tegenover aan de tafel, niet in de saus).
Ik heb doorgaans genoeg tijd om uitgebreid te koken (ruim anderhalf uur) en aangezien het mijn hobby is vind ik het heerlijk om tussen vier en zes achter de potten en pannen te staan!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef DonJames het volgende:
Ik sta er van te kijken hoeveel werk jullie in je dagelijkse (?) avondmaaltijd stoppen![]()
Respect hoormaar waar halen jullie de tijd vandaan? FYI ik ben nu even werkeloos en heb nog steeds niet de tijd om elke avond zo te koken
Ik heb eerst garam masala en curry pasta gemaakt. Garam masala is nog wel ok om kant en klaar te kopen, dit was de eerste keer dat ik zelf heb zitten vijzelen. Currypasta is wel echt iets om zelf te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt heerlijk Mellow, heb je een recept van de lamscurry?
Nu eet ik een blokje pure chocola met hazelnoot en een glas cola-beerenburg![]()
Mja, als je het leuk vind, maak je er tijd voor toch? Ik vind het leuk, dus ook als ik werk maak ik er tijd voor. Ik vind het ontspannend en plezierig dus voelt het ook niet als een moeite om te kokenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef DonJames het volgende:
Ik sta er van te kijken hoeveel werk jullie in je dagelijkse (?) avondmaaltijd stoppen![]()
Respect hoormaar waar halen jullie de tijd vandaan? FYI ik ben nu even werkeloos en heb nog steeds niet de tijd om elke avond zo te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |