Wel andere niet nader te noemen lichaamsdelen van mijquote:Zien jullie in haar de X Factor?
precies, nu totaal onnodig door terwijl ze toch al teveel meisjes door lieten gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Te jong. Over vier jaar nog eens proberen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eens. Vond haar zang overigens in dit optreden ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was ook niet geweldig.. Als het maar te doen was en dat was het wel..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:33 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Eens. Vond haar zang overigens in dit optreden ook niet geweldig.
En ze is maar 2 jaartjes ouderquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef chansadres het volgende:
Cheyenne doet me aan deze muzikale mevrouw denken:
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens! Ja Jim heeft Idols ooit gewonnen toen hij 15 of 16 was maar om nou te zeggen dat dát een topzanger is...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef eleusis het volgende:
Ik vraag me af waarom ze deelnemers van 15 toelaten. Het gaat gewoon mis op onervarenheid. Is het ooit goed gegaan? Laat ze dan een jaar wachten...
Die pit heeft haar ook zo ver gebracht.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef Marlalala het volgende:
Ja, absoluut! Ik vond haar laatste optreden ook best goed. Best veel pit voor een meisje van 15!
En ze moet niet meer dat rare bekje trekken als ze lachtquote:Op zondag 28 maart 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die pit heeft haar ook zo ver gebracht.Ze moet gewoon lekker verder blijven zingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |