Dat is echt een oude foto, toen kon ze nog op het bureau klimmenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww die is echt heel coool![]()
Hoe is het met jullie?
Ja nou toen ik begon met typen zat ie nog niet dichtquote:
Oke dan...ik geloof jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou toen ik begon met typen zat ie nog niet dicht [ afbeelding ]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:44 schreef oh-oh het volgende:
MB, Frits was zwaarder dan jullie Zigster![]()
2300 gram woog die in zn goede tijden, schoon aan de haak![]()
Op t laatst ook niet meer hoor, 1700 gram of zo nog maar
Zou het wel ff melden idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarder
Tien ze bij ons kwam 1650 gram, op dr dikst 2500 gram en op het laatst? 1600 gram ofzo denk ik.
Moet ik nu eigenlijk de dierenarts ellen om het door te geven? Ja he? Anders krijg ik ook een tijdje zo;n brief dat ze weer moet voor dr entingen.
Ditoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou het wel ff melden idd.
Of mailen...ik zou tenminste direct in janken uitbarsten als ik zoiets hardop moet zeggen
Ik heb ze nog nooit gemaild, nou ja huilen Is goed hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou het wel ff melden idd.
Of mailen...ik zou tenminste direct in janken uitbarsten als ik zoiets hardop moet zeggen
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarder
Tien ze bij ons kwam 1650 gram, op dr dikst 2500 gram en op het laatst? 1600 gram ofzo denk ik.
Moet ik nu eigenlijk de dierenarts ellen om het door te geven? Ja he? Anders krijg ik ook een tijdje zo;n brief dat ze weer moet voor dr entingen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Zigster wint!
Ik zou idd wel even de da bellen.
Alhoewel dat soms niks uit haalt , mijn vriendin kreeg echt doodleuk 3 weken nadat de da zelf dr hond een spuitje had gegeven een ent oproep
Ik wil echt wel ff voor je bellen, pm me het nr maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo pijnlijk.
Nou ja, ik ben straks wel even.
Dank je, maar hoeft echt nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil echt wel ff voor je bellen, pm me het nr maar
Ok.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, maar hoeft echt niet
Ik heb die mensen zo vaak aan de lijn gehad dat ik het misschien ook wel fijn vind even het verhaaltje te vertellen. Of ik moet idd keihard janken, nou ja, dat zullen ze wel gewend zijn.
Dat is ook zo iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, maar hoeft echt niet
Ik heb die mensen zo vaak aan de lijn gehad dat ik het misschien ook wel fijn vind even het verhaaltje te vertellen. Of ik moet idd keihard janken, nou ja, dat zullen ze wel gewend zijn.
Hier ook iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb steeds aardige dierenartsen. Ik kreeg zowel in Nijmegen toen Roos overleed, als hier met Spice een dierencondoleancekaartje toegestuurd.
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is ook zo idd![]()
Hier zijn alle katten overleden door toedoen van de DA () dus het was altijd al bekend.
Maar toen ik belde om de spuitafspraak voor Baloe te maken heb ik zoooo godsgruwelijk lopen janken aan de telefoon; ik weigerde het hardop te zeggen terwijl die lieve Rooie me aan zat te kijken
Ja, hell, dat gejank houdt in de eerste weken niet op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook idd![]()
Al dacht ik toen ik de envelop open maakte dat het een kerstkaart was.
Weer janken natuurlijk
Eigenlijk is het dan ook best een opluchting; je ziet dat het er aan zit te komen en zit daarom in de stress.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!Ik ben blij dat het ons bespaard is gebleven.
Maar goed, het hysterische huilen heeft zich tot nu toe beperkt tot zaterdag en zondag, gisteren zo druk bezig geweest dat het eigenlijk wel ging. Nou ja, ik merk het zo wel hoe het gaat
Hoe ging dat met die fotosessie die je had?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!Ik ben blij dat het ons bespaard is gebleven.
Maar goed, het hysterische huilen heeft zich tot nu toe beperkt tot zaterdag en zondag, gisteren zo druk bezig geweest dat het eigenlijk wel ging. Nou ja, ik merk het zo wel hoe het gaat
Oh ja, dat geloof ik wel! Ik heb het nu al hoor, sinds zaterdagmiddag ging ik me écht zorgen maken, ook over als ze niet dood zou gaan uit zichzelf en ik dus zou moeten bellen. Dus toen het ineens 's avonds megaslecht ging en we naar elkaar keken 'dit gaat niet goed', was ik ook wel opgelucht dat het 2 uur later (al) voorbij was. Het ging zo snel ineensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan ook best een opluchting; je ziet dat het er aan zit te komen en zit daarom in de stress.
En als het dan gebeurd is, dan mis je ze wel vreselijk, maar die kopzorgen zijn wel ineens weg
Oh nou wel goed gelukkig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe ging dat met die fotosessie die je had?
Foto 2, 3 en de laatste vind ik het mooist. Wat een prachtig beest zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat je het even van je af kon zetten. Geeft ook wel aan dat je leeft voor je werk.
Ik was ook blij dat Snowy zelf de beslissing nam. Maar nu ik foto's aan het terug kijken ben vind ik het nog steeds moeilijk. En wat lijkt Rossi veel op hem zeg.
Ik kan ze gewoon door de spoiler heenzienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
je moet ze ff resizen of niet in spoiler zetten F_R nu is het niet goed te bekijken
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef Pagan het volgende:
De eerste foto is al uitgelekt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van zondag was ik vergeten te uppen![]()
Wat lijkt ie daar al groot he!
Ik ben het met Blissje eens.. De voorlaatste foto is ook leuk, maar niet op een schilderij denk ik..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto 2, 3 en de laatste vind ik het mooist. Wat een prachtig beest zeg!
Ja, ik denk dat dat wel even blijft... Dat het moeilijk is met foto's kijken
Je kan ze gewoon hier tussen IMG-tags plaatsen, als je de spoiler tags ff weg-edit worden ze automatisch resized. Nu niet en is het dus heeeul veel scrollen en is de afbeelding niet in zn geheel te zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik upload ze altijd bij tinypic en ik dacht dat ze daar meteen geresized werden. Niet dus maar hoe doe ik dat dan?
Dan gebruik je de verkeerde instelling bij uploaden, ff op kleiner zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik upload ze altijd bij tinypic en ik dacht dat ze daar meteen geresized werden. Niet dus maar hoe doe ik dat dan?
Je bent ook aardigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht aardig te zijn om jullie geen overload aan Snowy foto's te geven.
Gewoon doen joh, ik spam ook genoeg Ziggy-foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht aardig te zijn om jullie geen overload aan Snowy foto's te geven.
Ik zou ze allemaal aan Nok mailen, ik heb haar toen van Tashi ook enorm veel foto's gestuurd, in alle houdingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil voor mijn vriend zijn verjaardag door Nokwanda een schilderij laten maken van Snowy.
Wie helpt mij met een keuze te maken van de foto? Ik heb er achteraf gezien niet zo heel veel. Wel een kans dat er nog wat op de oude computer staan maar die is al ingepakt. Dus moet ik het hier maar mee doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Mor, Leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:18 schreef Morretje het volgende:
Naamtopic..![]()
[..]
![]()
![]()
Bruid kijkt wel een beetje zieligjes daar..![]()
[..]
Dank je wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mor, Leuk.
Maak er een fijne, feestelijke dag van.
Ik zal de weergoden om heel veel zon voor je verzoeken!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal aan Nok mailen, ik heb haar toen van Tashi ook enorm veel foto's gestuurd, in alle houdingen.
Zij kan dan de "ziel"van het dier op doek vangen. Tashi is het ook echt. Ik heb haaqr aan de hand van de foto's haar eigen gang laten gaan en het is echt helemaal onze Tash geworden.![]()
![]()
Och het vlot nog niet erg. Morgen om 13.00 weer in het ziekenhuis zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je wel!
Hoe is het met jou en je pootje?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Och het vlot nog niet erg. Morgen om 13.00 weer in het ziekenhuis zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
KUT, ik heb de tijd verkeerd in mijn agenda geschreven, het is al een half uur bezig![]()
lekker begin weer dit
check, ben er ook niet blij meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Das best wel een beetje erg dom Zwabster
Nee joh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
KUT, ik heb de tijd verkeerd in mijn agenda geschreven, het is al een half uur bezig![]()
lekker begin weer dit
je tis balen, op zich geen ramp, want voor engels maakte ik me al helemaal geen zorgen dus de herkansing zal eitje worden, maar ik baal als een stekker van iedere keer dit soort fuckupsquote:
Yep tis wel balen, maar aan de andere kant is er natuurlijk ook maar één iemand to blamequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je tis balen, op zich geen ramp, want voor engels maakte ik me al helemaal geen zorgen dus de herkansing zal eitje worden, maar ik baal als een stekker van iedere keer dit soort fuckups
ja ik geef ook niemand de schuld, ik weet dat ik dat zelf doequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yep tis wel balen, maar aan de andere kant is er natuurlijk ook maar één iemand to blame
Neuh tis wel klotequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik geef ook niemand de schuld, ik weet dat ik dat zelf doe
maar dat betekend niet dat ik het leuk hoef te vinden
Tis gewoon balen inderdaad. Nouja, laat je niet op je kop zitten joh, als Engels een eitje is ga je het gewoon halen, al is het de 2e keerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je tis balen, op zich geen ramp, want voor engels maakte ik me al helemaal geen zorgen dus de herkansing zal eitje worden, maar ik baal als een stekker van iedere keer dit soort fuckups
ja maar ze gebeuren wel heeeeeeel vaak bij mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tis gewoon balen inderdaad. Nouja, laat je niet op je kop zitten joh, als Engels een eitje is ga je het gewoon halen, al is het de 2e keerZulke dingen gebeuren nou eenmaal helaas.
Ja dat dacht ik ook ja..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
die assistente trekt steeds haar advies uit de grote schaal met lootjes
Waarom krijgt ze nat voer? Ik zou stoppen met de pijnstillers en haar toch op een hypoallergeen dieet zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
Begin dierenartsen een beetje dubieus volk te vinden..
Belde de assistente;
Uitslag van het lab = niets te vinden aan gisten enz.
Dan zou het voerallergie kunnen zijn (ondertussen google ik even en zag staan bultjes en jeuk..dat heeft ze inderdaad ook..) dus moest ik maar bij hen voer komen halen.
Blijkt dat ik al per toeval hypoallergeen voer heb staan dus ik zei joh dan hoef ik alleen vlees ook hypoallergeen te halen van hetzelfde merk toch?
Euhhh jaa dat klopt.
Moet ik dan nog tijdelijk pijnstillers geven?
Ga ik even overleggen mevrouw..
Ja pijnstillers mogen wel als het nodig is maar kan zijn dat ze daardoor minder trek heeft. U moet toch nog maar even langskomen..
Waarom dan? Ja om nog een keer naar haar oren te kijken..
Oh ok, als dat nodig is moet dat maar.
Oh nee de DA zegt dat u zalf kunt halen en dat een week proberen met pijnstillers en dan pas hypoallergeen voer.
Ok doe ik dat..
Jemig zeg wat is het nu? Ben nu wel ittebit confused
Baloe had gewoon hotspots toen hij over moest.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap het wel een beetje Ml, ze willen natuurlijk proberen om toch eerst de jeuk weg te krijgen , zodat ze schoon is als je overstapt op ander voer.
Om beter te kunnen elimineren.
Denk ik.
Ik heb zo een leuke kleurrijke bento vandaag, en hijs nog lekker ook![]()
Zwab, wat kut van je examen zeg
Ik ken het idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ze gebeuren wel heeeeeeel vaak bij mij
Klinkt logisch ja. Ze zullen heus niet zo random maar wat roepenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap het wel een beetje Ml, ze willen natuurlijk proberen om toch eerst de jeuk weg te krijgen , zodat ze schoon is als je overstapt op ander voer.
Denk ik.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze nat voer? Ik zou stoppen met de pijnstillers en haar toch op een hypoallergeen dieet zetten
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Denk ik.
Dat krijgt ze al 13 jr Q en om d'r nu ineens op alleen brokken te zetten vind ik echt zielig (ze is dol op vlees en in de zomer wil ze geen brokken).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had gewoon hotspots toen hij over moest.
Hebben ze ook getest op de schilklier waarders bij Whoop, MI?
Dat hoop ik niet neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt logisch ja. Ze zullen heus niet zo random maar wat roepen
Het zou heel goed de schildklier kunnen zijn. Dat heeft elco van senes ook gehad. Maar voedselallergie kan ook. Ik zou dr op hypoallergeen zetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat krijgt ze al 13 jr Q en om d'r nu ineens op alleen brokken te zetten vind ik echt zielig (ze is dol op vlees en in de zomer wil ze geen brokken).
Kan best dat ze allergisch is ze heeft ook bultjes (die ik heb laten zien).
Schildklier is niet getest.
Het blijft bijzonder oh-oh
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar Ml, allergiën kunnen wel spontaan optreden.
Als je nu even door gaat met de medicatie tot het over is en je houdt haar op dit voer is er niks aan de hand.
Als je nu ander voer gaat geven en het gaat over is er ook niks aan de hand.
Als de medicijnen niks doen zul je toch echt verder moeten kijken en dan is voer de makkelijkste volgende stap.
Wat voor brokken en wat voor vlees eet ze nu?
Dat zeker hoor, ga niet de molen in als dat het ook kan zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo een prut uit een blik dat noem ik geen vlees, haha, das derrie, daar zit heel veel troep in.
Maar goed, ik zou bij voorkeur een oudere hond ook niet meer van voer laten wisselen, maar ik zou wel liever eerst ander voer zonder zooi proberen voor ik allemaal onderzoeken en zo zou gaan laten doen.
Tis een kwestie van afwegen natuurlijk.
Boterham eruit, snoepjes en kluif eruit en die blikvoer van de aldi. Hypoallergeen blikvoer halen en dat enkel voeren met de hypo brokken gedurende 6 weken. En daarna iets toevoegen, dus bv de boterhamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat weet ikdaar had ik ook geen opmerkingen over hoor, zij zullen het heus wel weten. Het leek alleen een beetje iene miene mutte
Ga vanmiddag die zalf even halen en samen met de pijnstillers geven.
Ze eet nu;
S'morgens een boterham
S'middags hypoallergene brokjes van royal canin (toeval)
S'avonds vleesbrokken van de aldi (ander vlees is een strijd, vreemd genoeg)
En dan af en toe een snoepje/kluifje.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boterham eruit, snoepjes en kluif eruit en die blikvoer van de aldi. Hypoallergeen blikvoer halen en dat enkel voeren met de hypo brokken gedurende 6 weken. En daarna iets toevoegen, dus bv de boterham
Eens. Maar dan wel zoiets als paard, kameel, struivogel, zalm, ect. En niet kip of varken ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon ergens paard kopen, en dat lekker voor haar koken, als avondmaal.
Ieg maar 1 soort vlees voeren en niks anders, en als dat goed gaat idd dingen toevoegen.
In dat Aldi voer zit echt allemaal troep, smaakstof, kleurstof, houdbaarheidsmeuk, allemaal verschillende soorten afvalvlees, dan kom je er nooit achter waar ze niet tegen kan.
Als dat het al is natuurlijk
mammie ik wil een ponniejquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon ergens paard kopen, en dat lekker voor haar koken, als avondmaal.
Daarom zeg ik paard ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel zoiets als paard, kameel, struivogel, zalm, ect. En niet kip of varken ofzo
Zalm is echt het enige dat ik nou wel eens koop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel zoiets als paard, kameel, struivogel, zalm, ect. En niet kip of varken ofzo
En zalm is te vet om elke dag te geven dus die moet je nou net zeker niet nemenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zalm is echt het enige dat ik nou wel eens koop.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En zalm is te vet om elke dag te geven dus die moet je nou net zeker niet nemen
Nee , paard dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]struisvogel enz wordt hem niet
En rund?
puur, nee, in brokvorm kan het primaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En zalm is te vet om elke dag te geven dus die moet je nou net zeker niet nemen
Nopequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]struisvogel enz wordt hem niet
En rund?
We hebben het al de hele tijd over vlees niet over brokquote:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nopehet moet echt iets speciaals zijn wat bijna nergens in zit. Dan kunnen ze er ook geen allergie voor opgebouwd hebben
oke dan geilaardje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hebben het al de hele tijd over vlees niet over brok
Ga zelf es een poos hypoallergeen vreten grote hypochonder die je dr bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke dan geilaardje.
Men, als ik slik of kauw, heb ik steken in mn ooren dat oor jeukt ook al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken. Alleen niet jeuken in het oor maar in de schelp.
Nee, niet heel erg. Denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Deed je een Greys, net als ik vrijdag toen mn papa me belde?
quote:
Awww.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat erg, ik keek zomaar even op de site van dierenasiel Amsterdam.
Niet dat ik *nu* al een nieuwe kat wil, maar het zal ook geen maanden duren denk ik zo
En de eerste klik is gelijk zo van![]()
![]()
![]()
Hebbuh.
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=202932
En Moos vind ik ook al zo leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Awww.Ja, soms kan dat zo liefde op het eerste gezicht zijn he!
Hadden wij met onze Puk ook
Bedoelde je mij? 15 km van R'damquote:
Zo dichtbij? Wat leukquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En Moos vind ik ook al zo leuk!!
Maar nee, ik ga nu de site wegklikken en pas over 3 weken weer kijken, als we terug zijn uit Disney
Je kunt eens op barfplaats kijken naar verkoopppunten in je regio.quote:
Het zal wel stom zijn maar no way dat ik paard of konijn ga kopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kunt eens op barfplaats kijken naar verkoopppunten in je regio.
Zit er nergens een islamitische slager in de buurt?
Die hebben vaak goedkoop paard of konijn.
MB, wat leuk dat je toch weer naar oudjes kijkt
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar nee, ik ga nu de site wegklikken en pas over 3 weken weer kijken, als we terug zijn uit Disney
Zeehondquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nopehet moet echt iets speciaals zijn wat bijna nergens in zit. Dan kunnen ze er ook geen allergie voor opgebouwd hebben
Mijn eerste (en voorlopig enige ) gedachte hierbij was 'De Kleine Kapitein'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kudos voor diegene die weet waarvan dit plaatje is
Ja maar dan moet je dus ook 1 soort geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zal wel stom zijn maar no way dat ik paard of konijn ga kopen
Mijn dierenwinkel heeft wel hypoallergeen voer
Haha moet je doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn plan was eigenlijk oude kat > jonge kat > oude kat > jonge kat etc.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kunt eens op barfplaats kijken naar verkoopppunten in je regio.
Zit er nergens een islamitische slager in de buurt?
Die hebben vaak goedkoop paard of konijn.
MB, wat leuk dat je toch weer naar oudjes kijkt
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zal wel stom zijn maar no way dat ik paard of konijn ga kopen
Mijn dierenwinkel heeft wel hypoallergeen voer
Wisselen qua oud en jong is voor de dieren zelf idd minder leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn plan was eigenlijk oude kat > jonge kat > oude kat > jonge kat etc.
Maar ik wil nu voor Spider wel een kat/poes waar hij ook wat aan heeft, dat ze samen kunnen spelen enzo. Ziggy was maar saai voor hem.
Dus ja, ik werd gelijk verliefd op dat oude smoeltje van Tisha, maar het is allemaal maar afwachten wat voor kat het gaat worden hoor
En nu ga ik een was draaien en even niet aan katten denken
En wat mag dat dan wel niet voorstellen?quote:
quote:
OMG das superquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En wat mag dat dan wel niet voorstellen?
[..]
Druk op het werk en 's avonds en in de weekends ben ik weer een beetje verslingerd geraakt aan een nieuwe oude game dus ben ik hier wat minder
PM me eens het adres waar die spaarkaarten heen moeten, heb nu twee volle.
Wie wat waar dierentuin?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG das super![]()
Ga je niet gezellig mee naar de dierentuin?
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
oh ja, oh-oh, ik was helemaal vergeten te vertellen, er zit een gevouwen a4tje met adressen in het opwind-sushivogelboek
Ik ben te nieuwgierig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan die lieve Barbaaf, niet aan jou toch!
quote:
ghehe, hoe lang geleden heb je dat boek voor het laatst gelezen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh?
Whehe, dat zal mn boekenlegger dan wel geweest zijn of zo
een tekenfilm hondje, heet courage, is een bangeschijterdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En wat mag dat dan wel niet voorstellen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, hoe lang geleden heb je dat boek voor het laatst gelezen?
O zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Barbaaf heeft dierentuinzegels van Super de Boer voor me gespaard![]()
Lief hea ?
Oh jij bent ook een heerlijk wijf hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo.
Ik doe nooit boodschappen bij de Boer. Ik ben nu ovenschalen aan het sparen bij de Boni.
G. Clooney, N Kidman, A Jolie, J Nickelson en allemaal maffe adressen in LA?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb m volgens mij dit jaar pas gekocht en gelezen hoor.
Maar dit was wel een tweedehandsje van eBay geloof ik...
Mss zat het er al in?
Noem es wat namen?
Ik ben heel geen wijf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij bent ook een heerlijk wijf he![]()
Wij gaan nu voor het derde jaar met die dierentuinzegels naar Ouwehands, daar mogen de honden mee, en die vinden dat zooooooooo tof
Hangt er een beetje van af waar, en wanneer, maar in principe heb ik er geen bezwaar tegen. 't Zit er wel in dat ik ook nog een kaart voor mezelf vol krijg namelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG das super![]()
Ga je niet gezellig mee naar de dierentuin?
de eerste is pa&ma, adres is ergens in sittardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb m volgens mij dit jaar pas gekocht en gelezen hoor.
Maar dit was wel een tweedehandsje van eBay geloof ik...
Mss zat het er al in?
Noem es wat namen?
Die met die Zebra.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verheug me er nu alweer op
We gaan naar Ouwehands ieg, want de hondjes moeten meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af waar, en wanneer, maar in principe heb ik er geen bezwaar tegen. 't Zit er wel in dat ik ook nog een kaart voor mezelf vol krijg namelijk
DAT ZIE JE TOCH SCHELEquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Die met die Zebra.![]()
Mag je trouwens honden meenemen in een dierentuin?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de eerste is pa&ma, adres is ergens in sittard
nee dat mag niet, maar oh-oh ging met een heeeele grote jas aan, met 5 hondjes op haar lijf getaped door de kassaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Die met die Zebra.![]()
Mag je trouwens honden meenemen in een dierentuin?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat mag niet, maar oh-oh ging met een heeeele grote jas aan, met 5 hondjes op haar lijf getaped door de kassa
JA DAT ZAG IK OOK WEL!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT ZIE JE TOCH SCHELE![]()
In sommige wel en in andere niet, in Ouwehands ieg wel![]()
En ze vinden het leuk!
De dieren ook joh, dr is echt interactie tussen de dierentuindieren en de honden
Stel dan niet zulke domme vragen mopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef JJH het volgende:
[..]
JA DAT ZAG IK OOK WEL!
Ik was er alleen een beetje verbaasd door.
Ja Frits die vond het altijd dolletjes, de hele dag in de buggy en geaaid worden door een ziljoen kindertjes.quote:
Dat zijn geen kindjes, dat zijn tijgersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Frits die vond het altijd dolletjes, de hele dag in de buggy en geaaid worden door een ziljoen kindertjes.
![]()
[ afbeelding ]
Chico en Frits die zitten echt de hele dag alleen maar met iedereen te sjansen vanuit die karquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn geen kindjes, dat zijn tijgers![]()
Wat een sletjes trouwens, die hondjes van je dan. Lijkt wel een beetje op mn poes
Echt, dat is ZOOOO leuk , ze vinden dat zo geweldigquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat een enorm mooi en lief kaartje vond ik net in de brievenbus zeg, van de F&FSC-ers!
Heel erg bedankt, ik moest wel weer een traantje wegpinken![]()
That's what ook online friends are for!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat een enorm mooi en lief kaartje vond ik net in de brievenbus zeg, van de F&FSC-ers!
Heel erg bedankt, ik moest wel weer een traantje wegpinken![]()
Hehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
That's what ook online friends are for!
(Niet dat die je aan het huilen moeten maken, maar je weet wel wat ik bedoel)
Ja dag, dan moesten we die zeker ook kaarten gaan sturenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef senesta het volgende:
Die beatrix zou hier eens een weekje of wat mee moeten posten he
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lees toch The Wisdom van 'De Kalender' eens
[ afbeelding ]
Meloxicam?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:52 schreef Ml-etje het volgende:
hondenapotheek aangevuld
![]()
Nu wel vloeibare pijnstillers gehad, superhandig
Aanstaande vrijdag Denka diervoeder ophalen bij de speciaalzaak.
Ben benieuwd
Die kalender van jou is zo idioot nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd al geroepenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kalender van jou is zo idioot nog niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was alleen bij de mensen die 'Algemeen User' warenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
de rest hier (behalve loveless) ook last gehad?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef DMkloon het volgende:
Ik had het ook (DanseMacabre) Maar nu kan ik niet meer in m'n eigen account omdat m'n wachtwoord niet meer klopt.
so a dirty mind IS a joy forever...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was alleen bij de mensen die 'Algemeen User' waren![]()
Crew en mensen die in 'Algemeen + pr0n' zaten hadden geen last gehad
Even mailen met forum@fok.nlquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 18:56 schreef DMkloon het volgende:
Heb al passmailer gedaan maar ik krijg gewoon geen nieuw wachtwoord.
Lijkt me wel wat met Poeska aan de lijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij bent ook een heerlijk wijf he![]()
Wij gaan nu voor het derde jaar met die dierentuinzegels naar Ouwehands, daar mogen de honden mee, en die vinden dat zooooooooo tof
FAILquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef DMkloon het volgende:
Ik had het ook (DanseMacabre) Maar nu kan ik niet meer in m'n eigen account omdat m'n wachtwoord niet meer klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is dat niet Starky?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef senesta het volgende:
Op ketnet net een toneelspelende naakthond in Belgie (Fifi) Die niest op commando
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga zo lekker pushing daisies kijken.![]()
Vriendinnetje is vanochtend weer gegaan en ze had zo genoten hier, dat ze gewoon eventjes lekker kon huilen. Normaal houdt ze zich groot omdat mensen vinden dat ze er maar overheen moet zijn (de dood van haar vriend, nog geen jaar geleden). En dat Jip zo lief voor d'r was.
Ik heb haar gistermiddag maar even op een lekker groot stuk appeltaart getrakteerd bij la place. En een grote bak stroopwafelijs.
Die hond heette fifiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, is dat niet Starky?
Kennis van me doet veel toneel en zo in Belgie met haar chinezen.
Is het een blonde dame met een gek kapsel?
Raar dat mensen dat ook in een bepaald vaststaand patroon willen vastleggen he? Misschien ook omdat ze niet te lang met hun eigen stervelijkheid geconfronteerd willen worden of zo? Raar iets vind ik het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]lief van je
Gek eigenlijk dat mensen na een jaar vinden dat je daar overheen moet zijn staat daar een tijd voor dan?
Ja, bizar is dat he.. Alsof je leven net weer zo wordt als voorheenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Raar dat mensen dat ook in een bepaald vaststaand patroon willen vastleggen he? Misschien ook omdat ze niet te lang met hun eigen stervelijkheid geconfronteerd willen worden of zo? Raar iets vind ik het.
Mijn buurjongen is zes jaar terug overleden, 25 jaar, woonde nog thuis, heel onverwachts aan een hersenbloeding. Toen vonden mensen ook al na een paar maanden dat het wel tijd werd dat ze zijn kamer gingen leeghalen en spullen weg gingen doen en zo en ze zeiden dat ook gewoon tegen die mensen
Sommige mensen vinden het moeilijk om het te vragen? Apart. Tja, misschien ligt het aan mij, maar als iemand gaat huilen vind ik dat niet raar en in sommige situaties juist heel normaal. En als je het niet weet vraag je het tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij haar is het dus zo dat ze heel vrolijk lijkt waardoor ze denken dat het weer de oude is. Als ze dan begint te huilen vragen ze zich af waarom ze dan huilt eigenlijk.
Ah ik krijg geen beeld alleen geluid, maar das dus echt wel Starky van Anne Mariequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Die hond heette fifi
Oh kijk:
http://www.ketnet.be/node/241540
Ik dacht trouwens meteen, pfoeh, ze mag die wel eens scheren
Maar dat is toch ook zo, die tegenstellingen vind je ook in één persoon nog wel terug denk ik. Toen mijn vader overleed heb ik naderhand weken over hem tegen mijn beste vriendin aan zitten praten, klagen en huilen maar bij sommige andere mensen had ik juist dat ik het prettig vond om het juist even over andere dingen te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
Moet wel zeggen dat iedereen het anders ziet hoor.
Sommige mensen hebben graag dat je ernaar vraagt en anderen willen het er niet over hebben, dat is nog steeds moeilijk in te schatten.
Maar bovenstaande voorbeelden zijn wel heel erg bot hoorhoe verzinnen mensen het toch.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is toch ook zo, die tegenstellingen vind je ook in één persoon nog wel terug denk ik. Toen mijn vader overleed heb ik naderhand weken over hem tegen mijn beste vriendin aan zitten praten, klagen en huilen maar bij sommige andere mensen had ik juist dat ik het prettig vond om het juist even over andere dingen te hebben.
Ik moet wel zeggen dat het feit dat die ruimte er was om te praten me heel erg goed hebben gedaan, ik zal haar daar ook eeuwig dankbaar voor zijn.
Jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ik krijg geen beeld alleen geluid, maar das dus echt wel Starky van Anne Marie![]()
Tis al de derde grote show waar ze aan mee doet met hem![]()
Ik ken haar echt heel goed, van wandelingen en shows en zo, Starky komt van dezelfde fokker als Chico.
Zij is het toch?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie in het stuk zo heetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
[..]
JaMaar waarom noemt ze hem dan fifi? En hij luisterd daar ook gewoon naar
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Nja, heel veel bijzonders doet ie niet hoor.Billy kan dat allemaal ook, zonder 6 maand trainen, bij de eerste de beste vreemde.
Vooruit, op het niezen na dan, maar Bil kan zwaaien![]()
Jaaahquote:
Oh dat had ik wel es ergens, ik zal eens zoeken, en anders maak ik er morgen wel ff een hoor.quote:
Alweer 3quote:
Jup, is een anestheticumquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Bestaat novocaine eigenlijk echt, Ing?
Ik probeer te kijken, maar het filmpje loopt steeds vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, Goodbye!
Een knulletje van 21 maakt de eerste echte enige Friese Porno, zo te zien bij z'n ouders thuis vandaan![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/867111/9306c459/friese_porno.html
En het is Fries vanwege de kleine details en sfeerbeelden van Friesland![]()
Interview met z'n ma ook echt![]()
O.a.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, is een anestheticum![]()
Je bedoelt in het nummer van Greenday?
Die ken ik niet, ben niet zo van de BJquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
O.a.
Volgens mij heeft Bon Jovi er ook een nummer over op hun (een-na?) laatste CD ofzo
probeer hem eens te leren om onder de bank te plassen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet Sjon ook es wat gaan leren
Maar dat is niet zo een gedienstig type als Billy geloof ik
Oh jaquote:
Ik durf het niet hardop te zeggen maar hij piest nu alweer een poos keurig op commando op het balkonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
probeer hem eens te leren om onder de bank te plassen!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf het niet hardop te zeggen maar hij piest nu alweer een poos keurig op commando op het balkon
quote:
Eukanuba dat is het oude.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
De oude of de nieuwe?
Royal Canin is ieg rommel![]()
Ik ga zo es afwassen en de bento vullen .
Ja een duitse herderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn chineesje eigenlijk goed te trainen oh-oh?
Max is een mechelse herder en die vinden het meestal erg leuk. Net zoals border collies
Elco is toch ook een herder of niet Senes?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
Hij rende driftig achter balletjes en stokjes aan om vervolgens om te kijken met een blik van: "Hij ligt hier hoor!".
Sodeju, dat zijn lange dagen, doet ie dat vaak?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef Morretje het volgende:Filmpje en foto's van KunstjesBil gekeken..
![]()
We hebben hier net gegeten, Ravage is pas anderhalf uur thuis, terwijl hij om 5 uur opstond vanmorgenDas nu dus relaxen, en op tijd op bed, dan zijn we morgen wel weer fruitig.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:Elco
![]()
Sjon is een herder gevangen in een kaal klein lijfje
Nee, gelukkig niet. Dat ie om 5 uur opstond was dankzij z'n eigen werkplanning, er moest nog een opdracht af. Maar dat ie zo laat thuis was, was dankzij een klant. Beide is nog niet eerder voor gekomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sodeju, dat zijn lange dagen, doet ie dat vaak?
Die heeft als pup altijd tussen de herders en de grote peruanen gelopen, die heeft echt niet in de gaten dat ie een kleine kale chinees op uggjes is hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft als pup altijd tussen de herders en de grote peruanen gelopen, die heeft echt niet in de gaten dat ie een kleine kale chinees op uggjes is hoor![]()
Vanavond had ik m een kipkarkas gegeven als avondeten.
Karel en Kees hadden elk een halve, Sjon zat met een hele onder de kast in de keuken en grommen dat ie deed, van gekkigheid gewoon, want ik kon het gewoon afpakken,
Hij heeft echt een half uur lang grommend al een wilde wolf onder de kast zitten knagen op die kip , tot er niks meer over was
Ja, nu niet jankzakken he, engels is je eigen schuldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
herkansingen voor engels en nederlands zijn op 7 en 8 april, blegh, nog een maand wachten
Hier hebben ze ook echt de lente in de kop allemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
Balen Zwabber maar dan kun je er nog wel even voor leren
Whoopie lijkt wel gek, stuitert door de gang en keuken
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, nu niet jankzakken he, engels is je eigen schuld![]()
Oefen maar wat op je handschrift in de tussentijd
Mannen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]mijn handschrift ziet er nu zo uit 美好的字母
maar dat is al jaren zo, denk niet dat het heel snel beter wordt
GRRRRRRRRRRR en dan dat kleine grommetje van fritsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Frits die had de schattigste grom ever![]()
[ link | afbeelding ]
Oh als ik dat fimpje zie kan ik echt niet wachten op meer zon, dat die chineesjes weer snel hun zomer kleur hebben, Chico is zo mooi als ie pikzwart is
Frits gromde nogal veel, en dat was altijd heel vermakelijk, niemand nam m ooit serieusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRR en dan dat kleine grommetje van frits
Als ik wil en tijd heb ken ik heel netjes schrijven, maar meestal heb ik geen zin, of geen tijd, of bedide.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen...
Ik ken echt zo veel mannen met slechte handschriften, hoe komt dat toch?
Mijn broertje schrijft ook nog echt met zo een onleesbaar basisschool handschrift.
Mn zusje heeft ook nog echt dat schuine aan elkaar schrift, maar dan wel netjes, bij mn broertje ziet het er uit alsof ie het nog steeds goed moet leren![]()
Maar mijn vader schrijft heel netjes, en ik kan het ook als ik wil, mn moeder kan volgens mij niet schrijven en probeert dat te verbloemen door te zeggen dat het onleesbaar is
Nou, waarom niet. Je hart kan altijd een stukje groter. Betekend niet dat je Ziggy vergeten bent, betekent gelukkig dat je je hart open kunt zetten voor deze oude damequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat erg, ik keek zomaar even op de site van dierenasiel Amsterdam.
Niet dat ik *nu* al een nieuwe kat wil, maar het zal ook geen maanden duren denk ik zo
En de eerste klik is gelijk zo van![]()
![]()
![]()
Hebbuh.
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=202932
Ja, ook voor de oude Bullie werkt het hier goed. Hij heeft zo goed als geen traanvocht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh Strega, Pagan, die ogentroost, dat werkt als een tiet, echt na 4 dagen of zo zijn die prutoogjes helemaal weg al bij Sjon![]()
Ik blijf wel nog ff druppelen, ik druppel de rest ook af en toe, want die ijskoude wind is niet best voor die oogjes
Stregaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, waarom niet. Je hart kan altijd een stukje groter. Betekend niet dat je Ziggy vergeten bent, betekent gelukkig dat je je hart open kunt zetten voor deze oude dame![]()
![]()
Hebben wij bij Bullie ook nog geen moment spijt van, hoewel ik met hem een andere band heb dan met Tashi en Kundun. Othello is al zo lang bij ons, dat is meubilair
Tja, het slijt, maar het gaat nooit weg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat he.. Alsof je leven net weer zo wordt als voorheen![]()
Heel apart. Idd misschien de confrontatie met sterfelijkheid, maar moet je dan serieus zo bot doen? Iedereen heeft daar toch zijn eigen tijd voor, wanneer je daar klaar mee bent of niet? Misschien ben je er wel helemaal nooit klaar mee, het 'accepteren' enzo is meer dat je accepteert dat je leven nooit meer wordt zoals voorheen, dat het voor altijd veranderd is...
[..]
Sommige mensen vinden het moeilijk om het te vragen? Apart. Tja, misschien ligt het aan mij, maar als iemand gaat huilen vind ik dat niet raar en in sommige situaties juist heel normaal. En als je het niet weet vraag je het toch/off nurse mode
Ja, dubbel ritje, Pagan moet om 8.00 in het ziekenhuis zijn voor een TC scan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Strega![]()
Morgen weer vleeskeuring?![]()
Baloe was ook nog maar 10 dagen overleden toen Tom en Luna kwamen.
Ze hadden een huisje nodig en ze spraken ons direct aan, dus het is goed zo![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het langer heeft geduurd voordat ik echt een band met ze had, maar dat kwam ook omdat ik met Baloe vanaf het allereerste moment klikte.
En dat is tot op het einde toe gebleven...wat een superkat was dat![]()
quote:
Die zijn bang voor mensen van buiten de stad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijstje groeit! Hopelijk krijgen we het allemaal gepland en gereden.
Alleen sectie Rotterdam is nog wat stilletjes....
Gaat ze je poesje aaien?quote:
En dat terwijl zij met een kliekje zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zijn bang voor mensen van buiten de stad.
Ik ben de zolder al aan het opruimen voor julliequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijstje groeit! Hopelijk krijgen we het allemaal gepland en gereden.
Alleen sectie Rotterdam is nog wat stilletjes....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben de zolder al aan het opruimen voor jullie![]()
En het 2-persoonsluchtbed is ook al gevonden.
Jaaaaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat Tombolalala morgen online is, dat we iets van een reisroute kunnen plannen.
Ze zijn blij dat je er weer bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Ach gos... Yoko ligt in het tentje en Satsu heeft zich ingegraven onder het dekentje wat op het voeteneinde van mijn bank ligt.![]()
![]()
En ome Naard ligt op de zitzak.
Of er vandaan. Dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat ze je poesje aaien?![]()
Ligt mooi op de route naar mij toe
Ja.quote:
Ligt eraan of we ons rondje linksom of rechtsom gaan maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Of er vandaan. Dat weten ze nog niet.
Dat zei ik ook al in mijn eerste reply op haar PM.
Gaat goed komenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan of we ons rondje linksom of rechtsom gaan maken.
Ik ga erover dromen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |