Dat is echt een oude foto, toen kon ze nog op het bureau klimmenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww die is echt heel coool![]()
Hoe is het met jullie?
Ja nou toen ik begon met typen zat ie nog niet dichtquote:
Oke dan...ik geloof jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou toen ik begon met typen zat ie nog niet dicht [ afbeelding ]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:44 schreef oh-oh het volgende:
MB, Frits was zwaarder dan jullie Zigster![]()
2300 gram woog die in zn goede tijden, schoon aan de haak![]()
Op t laatst ook niet meer hoor, 1700 gram of zo nog maar
Zou het wel ff melden idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarder
Tien ze bij ons kwam 1650 gram, op dr dikst 2500 gram en op het laatst? 1600 gram ofzo denk ik.
Moet ik nu eigenlijk de dierenarts ellen om het door te geven? Ja he? Anders krijg ik ook een tijdje zo;n brief dat ze weer moet voor dr entingen.
Ditoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou het wel ff melden idd.
Of mailen...ik zou tenminste direct in janken uitbarsten als ik zoiets hardop moet zeggen
Ik heb ze nog nooit gemaild, nou ja huilen Is goed hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou het wel ff melden idd.
Of mailen...ik zou tenminste direct in janken uitbarsten als ik zoiets hardop moet zeggen
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarder
Tien ze bij ons kwam 1650 gram, op dr dikst 2500 gram en op het laatst? 1600 gram ofzo denk ik.
Moet ik nu eigenlijk de dierenarts ellen om het door te geven? Ja he? Anders krijg ik ook een tijdje zo;n brief dat ze weer moet voor dr entingen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Zigster wint!
Ik zou idd wel even de da bellen.
Alhoewel dat soms niks uit haalt , mijn vriendin kreeg echt doodleuk 3 weken nadat de da zelf dr hond een spuitje had gegeven een ent oproep
Ik wil echt wel ff voor je bellen, pm me het nr maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo pijnlijk.
Nou ja, ik ben straks wel even.
Dank je, maar hoeft echt nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil echt wel ff voor je bellen, pm me het nr maar
Ok.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, maar hoeft echt niet
Ik heb die mensen zo vaak aan de lijn gehad dat ik het misschien ook wel fijn vind even het verhaaltje te vertellen. Of ik moet idd keihard janken, nou ja, dat zullen ze wel gewend zijn.
Dat is ook zo iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, maar hoeft echt niet
Ik heb die mensen zo vaak aan de lijn gehad dat ik het misschien ook wel fijn vind even het verhaaltje te vertellen. Of ik moet idd keihard janken, nou ja, dat zullen ze wel gewend zijn.
Hier ook iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb steeds aardige dierenartsen. Ik kreeg zowel in Nijmegen toen Roos overleed, als hier met Spice een dierencondoleancekaartje toegestuurd.
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is ook zo idd![]()
Hier zijn alle katten overleden door toedoen van de DA () dus het was altijd al bekend.
Maar toen ik belde om de spuitafspraak voor Baloe te maken heb ik zoooo godsgruwelijk lopen janken aan de telefoon; ik weigerde het hardop te zeggen terwijl die lieve Rooie me aan zat te kijken
Ja, hell, dat gejank houdt in de eerste weken niet op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook idd![]()
Al dacht ik toen ik de envelop open maakte dat het een kerstkaart was.
Weer janken natuurlijk
Eigenlijk is het dan ook best een opluchting; je ziet dat het er aan zit te komen en zit daarom in de stress.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!Ik ben blij dat het ons bespaard is gebleven.
Maar goed, het hysterische huilen heeft zich tot nu toe beperkt tot zaterdag en zondag, gisteren zo druk bezig geweest dat het eigenlijk wel ging. Nou ja, ik merk het zo wel hoe het gaat
Hoe ging dat met die fotosessie die je had?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!Ik ben blij dat het ons bespaard is gebleven.
Maar goed, het hysterische huilen heeft zich tot nu toe beperkt tot zaterdag en zondag, gisteren zo druk bezig geweest dat het eigenlijk wel ging. Nou ja, ik merk het zo wel hoe het gaat
Oh ja, dat geloof ik wel! Ik heb het nu al hoor, sinds zaterdagmiddag ging ik me écht zorgen maken, ook over als ze niet dood zou gaan uit zichzelf en ik dus zou moeten bellen. Dus toen het ineens 's avonds megaslecht ging en we naar elkaar keken 'dit gaat niet goed', was ik ook wel opgelucht dat het 2 uur later (al) voorbij was. Het ging zo snel ineensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan ook best een opluchting; je ziet dat het er aan zit te komen en zit daarom in de stress.
En als het dan gebeurd is, dan mis je ze wel vreselijk, maar die kopzorgen zijn wel ineens weg
Oh nou wel goed gelukkig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe ging dat met die fotosessie die je had?
Foto 2, 3 en de laatste vind ik het mooist. Wat een prachtig beest zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat je het even van je af kon zetten. Geeft ook wel aan dat je leeft voor je werk.
Ik was ook blij dat Snowy zelf de beslissing nam. Maar nu ik foto's aan het terug kijken ben vind ik het nog steeds moeilijk. En wat lijkt Rossi veel op hem zeg.
Ik kan ze gewoon door de spoiler heenzienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
je moet ze ff resizen of niet in spoiler zetten F_R nu is het niet goed te bekijken
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef Pagan het volgende:
De eerste foto is al uitgelekt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van zondag was ik vergeten te uppen![]()
Wat lijkt ie daar al groot he!
Ik ben het met Blissje eens.. De voorlaatste foto is ook leuk, maar niet op een schilderij denk ik..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto 2, 3 en de laatste vind ik het mooist. Wat een prachtig beest zeg!
Ja, ik denk dat dat wel even blijft... Dat het moeilijk is met foto's kijken
Je kan ze gewoon hier tussen IMG-tags plaatsen, als je de spoiler tags ff weg-edit worden ze automatisch resized. Nu niet en is het dus heeeul veel scrollen en is de afbeelding niet in zn geheel te zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik upload ze altijd bij tinypic en ik dacht dat ze daar meteen geresized werden. Niet dus maar hoe doe ik dat dan?
Dan gebruik je de verkeerde instelling bij uploaden, ff op kleiner zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik upload ze altijd bij tinypic en ik dacht dat ze daar meteen geresized werden. Niet dus maar hoe doe ik dat dan?
Je bent ook aardigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht aardig te zijn om jullie geen overload aan Snowy foto's te geven.
Gewoon doen joh, ik spam ook genoeg Ziggy-foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht aardig te zijn om jullie geen overload aan Snowy foto's te geven.
Ik zou ze allemaal aan Nok mailen, ik heb haar toen van Tashi ook enorm veel foto's gestuurd, in alle houdingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil voor mijn vriend zijn verjaardag door Nokwanda een schilderij laten maken van Snowy.
Wie helpt mij met een keuze te maken van de foto? Ik heb er achteraf gezien niet zo heel veel. Wel een kans dat er nog wat op de oude computer staan maar die is al ingepakt. Dus moet ik het hier maar mee doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Mor, Leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:18 schreef Morretje het volgende:
Naamtopic..![]()
[..]
![]()
![]()
Bruid kijkt wel een beetje zieligjes daar..![]()
[..]
Dank je wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mor, Leuk.
Maak er een fijne, feestelijke dag van.
Ik zal de weergoden om heel veel zon voor je verzoeken!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal aan Nok mailen, ik heb haar toen van Tashi ook enorm veel foto's gestuurd, in alle houdingen.
Zij kan dan de "ziel"van het dier op doek vangen. Tashi is het ook echt. Ik heb haaqr aan de hand van de foto's haar eigen gang laten gaan en het is echt helemaal onze Tash geworden.![]()
![]()
Och het vlot nog niet erg. Morgen om 13.00 weer in het ziekenhuis zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je wel!
Hoe is het met jou en je pootje?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Och het vlot nog niet erg. Morgen om 13.00 weer in het ziekenhuis zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
KUT, ik heb de tijd verkeerd in mijn agenda geschreven, het is al een half uur bezig![]()
lekker begin weer dit
check, ben er ook niet blij meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Das best wel een beetje erg dom Zwabster
Nee joh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
KUT, ik heb de tijd verkeerd in mijn agenda geschreven, het is al een half uur bezig![]()
lekker begin weer dit
je tis balen, op zich geen ramp, want voor engels maakte ik me al helemaal geen zorgen dus de herkansing zal eitje worden, maar ik baal als een stekker van iedere keer dit soort fuckupsquote:
Yep tis wel balen, maar aan de andere kant is er natuurlijk ook maar één iemand to blamequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je tis balen, op zich geen ramp, want voor engels maakte ik me al helemaal geen zorgen dus de herkansing zal eitje worden, maar ik baal als een stekker van iedere keer dit soort fuckups
ja ik geef ook niemand de schuld, ik weet dat ik dat zelf doequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yep tis wel balen, maar aan de andere kant is er natuurlijk ook maar één iemand to blame
Neuh tis wel klotequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik geef ook niemand de schuld, ik weet dat ik dat zelf doe
maar dat betekend niet dat ik het leuk hoef te vinden
Tis gewoon balen inderdaad. Nouja, laat je niet op je kop zitten joh, als Engels een eitje is ga je het gewoon halen, al is het de 2e keerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je tis balen, op zich geen ramp, want voor engels maakte ik me al helemaal geen zorgen dus de herkansing zal eitje worden, maar ik baal als een stekker van iedere keer dit soort fuckups
ja maar ze gebeuren wel heeeeeeel vaak bij mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tis gewoon balen inderdaad. Nouja, laat je niet op je kop zitten joh, als Engels een eitje is ga je het gewoon halen, al is het de 2e keerZulke dingen gebeuren nou eenmaal helaas.
Ja dat dacht ik ook ja..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
die assistente trekt steeds haar advies uit de grote schaal met lootjes
Waarom krijgt ze nat voer? Ik zou stoppen met de pijnstillers en haar toch op een hypoallergeen dieet zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
Begin dierenartsen een beetje dubieus volk te vinden..
Belde de assistente;
Uitslag van het lab = niets te vinden aan gisten enz.
Dan zou het voerallergie kunnen zijn (ondertussen google ik even en zag staan bultjes en jeuk..dat heeft ze inderdaad ook..) dus moest ik maar bij hen voer komen halen.
Blijkt dat ik al per toeval hypoallergeen voer heb staan dus ik zei joh dan hoef ik alleen vlees ook hypoallergeen te halen van hetzelfde merk toch?
Euhhh jaa dat klopt.
Moet ik dan nog tijdelijk pijnstillers geven?
Ga ik even overleggen mevrouw..
Ja pijnstillers mogen wel als het nodig is maar kan zijn dat ze daardoor minder trek heeft. U moet toch nog maar even langskomen..
Waarom dan? Ja om nog een keer naar haar oren te kijken..
Oh ok, als dat nodig is moet dat maar.
Oh nee de DA zegt dat u zalf kunt halen en dat een week proberen met pijnstillers en dan pas hypoallergeen voer.
Ok doe ik dat..
Jemig zeg wat is het nu? Ben nu wel ittebit confused
Baloe had gewoon hotspots toen hij over moest.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap het wel een beetje Ml, ze willen natuurlijk proberen om toch eerst de jeuk weg te krijgen , zodat ze schoon is als je overstapt op ander voer.
Om beter te kunnen elimineren.
Denk ik.
Ik heb zo een leuke kleurrijke bento vandaag, en hijs nog lekker ook![]()
Zwab, wat kut van je examen zeg
Ik ken het idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ze gebeuren wel heeeeeeel vaak bij mij
Klinkt logisch ja. Ze zullen heus niet zo random maar wat roepenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap het wel een beetje Ml, ze willen natuurlijk proberen om toch eerst de jeuk weg te krijgen , zodat ze schoon is als je overstapt op ander voer.
Denk ik.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze nat voer? Ik zou stoppen met de pijnstillers en haar toch op een hypoallergeen dieet zetten
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Denk ik.
Dat krijgt ze al 13 jr Q en om d'r nu ineens op alleen brokken te zetten vind ik echt zielig (ze is dol op vlees en in de zomer wil ze geen brokken).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had gewoon hotspots toen hij over moest.
Hebben ze ook getest op de schilklier waarders bij Whoop, MI?
Dat hoop ik niet neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt logisch ja. Ze zullen heus niet zo random maar wat roepen
Het zou heel goed de schildklier kunnen zijn. Dat heeft elco van senes ook gehad. Maar voedselallergie kan ook. Ik zou dr op hypoallergeen zetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat krijgt ze al 13 jr Q en om d'r nu ineens op alleen brokken te zetten vind ik echt zielig (ze is dol op vlees en in de zomer wil ze geen brokken).
Kan best dat ze allergisch is ze heeft ook bultjes (die ik heb laten zien).
Schildklier is niet getest.
Het blijft bijzonder oh-oh
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar Ml, allergiën kunnen wel spontaan optreden.
Als je nu even door gaat met de medicatie tot het over is en je houdt haar op dit voer is er niks aan de hand.
Als je nu ander voer gaat geven en het gaat over is er ook niks aan de hand.
Als de medicijnen niks doen zul je toch echt verder moeten kijken en dan is voer de makkelijkste volgende stap.
Wat voor brokken en wat voor vlees eet ze nu?
Dat zeker hoor, ga niet de molen in als dat het ook kan zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo een prut uit een blik dat noem ik geen vlees, haha, das derrie, daar zit heel veel troep in.
Maar goed, ik zou bij voorkeur een oudere hond ook niet meer van voer laten wisselen, maar ik zou wel liever eerst ander voer zonder zooi proberen voor ik allemaal onderzoeken en zo zou gaan laten doen.
Tis een kwestie van afwegen natuurlijk.
Boterham eruit, snoepjes en kluif eruit en die blikvoer van de aldi. Hypoallergeen blikvoer halen en dat enkel voeren met de hypo brokken gedurende 6 weken. En daarna iets toevoegen, dus bv de boterhamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat weet ikdaar had ik ook geen opmerkingen over hoor, zij zullen het heus wel weten. Het leek alleen een beetje iene miene mutte
Ga vanmiddag die zalf even halen en samen met de pijnstillers geven.
Ze eet nu;
S'morgens een boterham
S'middags hypoallergene brokjes van royal canin (toeval)
S'avonds vleesbrokken van de aldi (ander vlees is een strijd, vreemd genoeg)
En dan af en toe een snoepje/kluifje.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boterham eruit, snoepjes en kluif eruit en die blikvoer van de aldi. Hypoallergeen blikvoer halen en dat enkel voeren met de hypo brokken gedurende 6 weken. En daarna iets toevoegen, dus bv de boterham
Eens. Maar dan wel zoiets als paard, kameel, struivogel, zalm, ect. En niet kip of varken ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon ergens paard kopen, en dat lekker voor haar koken, als avondmaal.
Ieg maar 1 soort vlees voeren en niks anders, en als dat goed gaat idd dingen toevoegen.
In dat Aldi voer zit echt allemaal troep, smaakstof, kleurstof, houdbaarheidsmeuk, allemaal verschillende soorten afvalvlees, dan kom je er nooit achter waar ze niet tegen kan.
Als dat het al is natuurlijk
mammie ik wil een ponniejquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon ergens paard kopen, en dat lekker voor haar koken, als avondmaal.
Daarom zeg ik paard ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel zoiets als paard, kameel, struivogel, zalm, ect. En niet kip of varken ofzo
Zalm is echt het enige dat ik nou wel eens koop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel zoiets als paard, kameel, struivogel, zalm, ect. En niet kip of varken ofzo
En zalm is te vet om elke dag te geven dus die moet je nou net zeker niet nemenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zalm is echt het enige dat ik nou wel eens koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |