Dat is echt een oude foto, toen kon ze nog op het bureau klimmenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww die is echt heel coool![]()
Hoe is het met jullie?
Ja nou toen ik begon met typen zat ie nog niet dichtquote:
Oke dan...ik geloof jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou toen ik begon met typen zat ie nog niet dicht [ afbeelding ]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:44 schreef oh-oh het volgende:
MB, Frits was zwaarder dan jullie Zigster![]()
2300 gram woog die in zn goede tijden, schoon aan de haak![]()
Op t laatst ook niet meer hoor, 1700 gram of zo nog maar
Zou het wel ff melden idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarder
Tien ze bij ons kwam 1650 gram, op dr dikst 2500 gram en op het laatst? 1600 gram ofzo denk ik.
Moet ik nu eigenlijk de dierenarts ellen om het door te geven? Ja he? Anders krijg ik ook een tijdje zo;n brief dat ze weer moet voor dr entingen.
Ditoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou het wel ff melden idd.
Of mailen...ik zou tenminste direct in janken uitbarsten als ik zoiets hardop moet zeggen
Ik heb ze nog nooit gemaild, nou ja huilen Is goed hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou het wel ff melden idd.
Of mailen...ik zou tenminste direct in janken uitbarsten als ik zoiets hardop moet zeggen
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, dan was Ziggy íets zwaarder
Tien ze bij ons kwam 1650 gram, op dr dikst 2500 gram en op het laatst? 1600 gram ofzo denk ik.
Moet ik nu eigenlijk de dierenarts ellen om het door te geven? Ja he? Anders krijg ik ook een tijdje zo;n brief dat ze weer moet voor dr entingen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Zigster wint!
Ik zou idd wel even de da bellen.
Alhoewel dat soms niks uit haalt , mijn vriendin kreeg echt doodleuk 3 weken nadat de da zelf dr hond een spuitje had gegeven een ent oproep
Ik wil echt wel ff voor je bellen, pm me het nr maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo pijnlijk.
Nou ja, ik ben straks wel even.
Dank je, maar hoeft echt nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil echt wel ff voor je bellen, pm me het nr maar
Ok.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, maar hoeft echt niet
Ik heb die mensen zo vaak aan de lijn gehad dat ik het misschien ook wel fijn vind even het verhaaltje te vertellen. Of ik moet idd keihard janken, nou ja, dat zullen ze wel gewend zijn.
Dat is ook zo iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je, maar hoeft echt niet
Ik heb die mensen zo vaak aan de lijn gehad dat ik het misschien ook wel fijn vind even het verhaaltje te vertellen. Of ik moet idd keihard janken, nou ja, dat zullen ze wel gewend zijn.
Hier ook iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb steeds aardige dierenartsen. Ik kreeg zowel in Nijmegen toen Roos overleed, als hier met Spice een dierencondoleancekaartje toegestuurd.
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is ook zo idd![]()
Hier zijn alle katten overleden door toedoen van de DA () dus het was altijd al bekend.
Maar toen ik belde om de spuitafspraak voor Baloe te maken heb ik zoooo godsgruwelijk lopen janken aan de telefoon; ik weigerde het hardop te zeggen terwijl die lieve Rooie me aan zat te kijken
Ja, hell, dat gejank houdt in de eerste weken niet op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook idd![]()
Al dacht ik toen ik de envelop open maakte dat het een kerstkaart was.
Weer janken natuurlijk
Eigenlijk is het dan ook best een opluchting; je ziet dat het er aan zit te komen en zit daarom in de stress.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!Ik ben blij dat het ons bespaard is gebleven.
Maar goed, het hysterische huilen heeft zich tot nu toe beperkt tot zaterdag en zondag, gisteren zo druk bezig geweest dat het eigenlijk wel ging. Nou ja, ik merk het zo wel hoe het gaat
Hoe ging dat met die fotosessie die je had?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zó afschuwelijk om te moeten doen!Ik ben blij dat het ons bespaard is gebleven.
Maar goed, het hysterische huilen heeft zich tot nu toe beperkt tot zaterdag en zondag, gisteren zo druk bezig geweest dat het eigenlijk wel ging. Nou ja, ik merk het zo wel hoe het gaat
Oh ja, dat geloof ik wel! Ik heb het nu al hoor, sinds zaterdagmiddag ging ik me écht zorgen maken, ook over als ze niet dood zou gaan uit zichzelf en ik dus zou moeten bellen. Dus toen het ineens 's avonds megaslecht ging en we naar elkaar keken 'dit gaat niet goed', was ik ook wel opgelucht dat het 2 uur later (al) voorbij was. Het ging zo snel ineensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan ook best een opluchting; je ziet dat het er aan zit te komen en zit daarom in de stress.
En als het dan gebeurd is, dan mis je ze wel vreselijk, maar die kopzorgen zijn wel ineens weg
Oh nou wel goed gelukkig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe ging dat met die fotosessie die je had?
Foto 2, 3 en de laatste vind ik het mooist. Wat een prachtig beest zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat je het even van je af kon zetten. Geeft ook wel aan dat je leeft voor je werk.
Ik was ook blij dat Snowy zelf de beslissing nam. Maar nu ik foto's aan het terug kijken ben vind ik het nog steeds moeilijk. En wat lijkt Rossi veel op hem zeg.
Ik kan ze gewoon door de spoiler heenzienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
je moet ze ff resizen of niet in spoiler zetten F_R nu is het niet goed te bekijken
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef Pagan het volgende:
De eerste foto is al uitgelekt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van zondag was ik vergeten te uppen![]()
Wat lijkt ie daar al groot he!
Ik ben het met Blissje eens.. De voorlaatste foto is ook leuk, maar niet op een schilderij denk ik..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto 2, 3 en de laatste vind ik het mooist. Wat een prachtig beest zeg!
Ja, ik denk dat dat wel even blijft... Dat het moeilijk is met foto's kijken
Je kan ze gewoon hier tussen IMG-tags plaatsen, als je de spoiler tags ff weg-edit worden ze automatisch resized. Nu niet en is het dus heeeul veel scrollen en is de afbeelding niet in zn geheel te zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik upload ze altijd bij tinypic en ik dacht dat ze daar meteen geresized werden. Niet dus maar hoe doe ik dat dan?
Dan gebruik je de verkeerde instelling bij uploaden, ff op kleiner zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik upload ze altijd bij tinypic en ik dacht dat ze daar meteen geresized werden. Niet dus maar hoe doe ik dat dan?
Je bent ook aardigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht aardig te zijn om jullie geen overload aan Snowy foto's te geven.
Gewoon doen joh, ik spam ook genoeg Ziggy-foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht aardig te zijn om jullie geen overload aan Snowy foto's te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |