quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, onverwacht antwoord. Nee, ik heb al een knuffelmeisje. Maar ik houd het in mijn achterhoofd. Pinkpopweekend..
Ik ben het hele weekend in de buurt. 15 kmquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij ben er toch alleen de 28e? Ik alleen de 29e en 30e
HOMO!quote:
ohjaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend in de buurt. 15 km
Ik heb vroeger ook behoorlijk intensief gedanst, maar de laatste jaren niet meer. M'n ex vond het niks, en dansen met andere meisjes was not done volgens haar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef Ripley het volgende:
Ik heb al een tijdje niet gedanst eigenlijk. Vroeger was ik echt verslaafd er aan, 5 dagen per week ballet en dan in het weekend naar een club. Heb zelfs nog een tijdje als danseres in verschillende discotheken gewerkt als bijbaantje (maar ik vond die geile pakjes niks, dus maar mee gestopt).
Misschien maar weer eens gaan dansen
Subietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil zomer! Ik wil festivals! Ik wil vakantie! Ik wil veel meer Kelvin! Ik wil, ik wil, ik wil DAT DIT POKKE KOUDE KUTWEER SUBIET OPHOUDT!
quote:
Leernicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
EENSCH.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil zomer! Ik wil festivals! Ik wil vakantie! Ik wil veel meer Kelvin! Ik wil, ik wil, ik wil DAT DIT POKKE KOUDE KUTWEER SUBIET OPHOUDT!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leernicht!
Poepstamper!
Rugridder!
Darmtoerist!
Anaalanalyticus!
Pijpfitter!
Eikelkijker!
Zaadzuiger!Ff gecorrigeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Subietklote woord
Maar wel een terechte klacht
Is dat Vlaams? Is gewoon Nederlands toch? Afgeleid van subito?quote:
Nou ja, in Vlaanderen is het iig een heel gebruikelijk woord.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat Vlaams? Is gewoon Nederlands toch? Afgeleid van subito?
Is gewoon Nederlands inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
Volgens mij ook gewoon Nederlands....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt een tukker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |