quote:
Utrecht was ook gezellig toch?quote:
Dat.quote:
Dansenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
Salsa is leuk. Dansen sowieso. Dan maar een "nicht".
Dan maar dansen met een lekkere "faghag"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
Salsa is leuk. Dansen sowieso. Dan maar een "nicht".
In Nijmegen heb je toch;quote:
*meld*quote:
Alles is volgens jouw te ver wegquote:
Met het juiste gezelschap is iedere plek bijzonder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo bijzonder is dat park nou ook weer niet.
Hoe dans ik?quote:
true true true, maar dat ligt niet aan de plek danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met het juiste gezelschap is iedere plek bijzonder.
quote:
Knuffelmeisje danst al 26 jaar, en dat is niet bepaald een faghag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan maar dansen met een lekkere "faghag"
quote:
Hmm, niet dansen omdat je dat zelf wil, of wel dansen omdat sommige vrouwen dat willen. Ik weet wel beterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffelmeisje danst al 26 jaar, en dat is niet bepaald een faghag.De vrouwen met wie ik in het buitenland dans ook allerminst.
Afgunstige onzekere mannetjes die dat zeggen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Er is een sterke positieve correlatie tussen danskunsten en bedkunsten.
Ik zou al spontaan op dansles gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij lult maar uit zijn nek hoor /comfert
De genenverrijkingszoekende "vlotte meid" van eind 20 die met haar Hollandse harkerigheid gaat salsadansen wel zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:51 schreef Ripley het volgende:
Mannen die denken dat ze kunnen dansen kunnen het meestal niet. Die sloven zich zo uit
Ik dans omdat ik het zelf wil. Ook als er geen vrouwen bij zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, niet dansen omdat je dat zelf wil, of wel dansen omdat sommige vrouwen dat willen. Ik weet wel beter
als jij graag tussen alle zwervers van Nijmegen zit...quote:
Seksles lijkt me beter.quote:
Maar toch is dansen leuk hoor.quote:
Wat een onzin. Omdat ik zeg dat ik mannen die vinden dat ze kunnen dansen het vaak niet kunnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De genenverrijkingszoekende "vlotte meid" van eind 20 die met haar Hollandse harkerigheid gaat salsadansen wel zeker?![]()
Rip -> mannenhaatalert.
Ach, ik vind het gewoon leuk om te doen. Ben ook niet ieder weekend op de dansvloer te vinden hoor, en prijzen zal ik er niet mee winnen. Maar plezier heb ik dan wel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat ik zeg dat ik mannen die vinden dat ze kunnen dansen het vaak niet kunnen?
Als er iemand geen mannenhater is ben ik het wel
En dat is natuurlijk wel leukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon leuk om te doen. Ben ook niet ieder weekend op de dansvloer te vinden hoor, en prijzen zal ik er niet mee winnen. Maar plezier heb ik dan wel!
Let me be the judge of that.quote:
Ik meet mijn talenten dan ook af aan de hoeveelheid lol die ik en mijn danspartner hebben.quote:
Dat ging best aardig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet niet of ik kan dansen, maar vind het wel oke om te doen
Haha, onverwacht antwoord. Nee, ik heb al een knuffelmeisje. Maar ik houd het in mijn achterhoofd. Pinkpopweekend..quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |