abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78933855
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef NieuweUser het volgende:
Haha Stiemie, grappig!!

MP, hier begreep Isa het speentje eerst ook niet. Na blijven proberen kreeg ze het door! Ook over haar wangetje strijken hielp toen. Tot die tijd gebruikten wij onze pink!

Isa 'likt' trouwens sinds een paar dagen aan bepaalde dingen. Als er een doekje in de buurt van haar mondje ligt, gaat ze er steeds met haar tongetje tegenaan. Ook likt ze over haar handje om vervolgens heel vies te kijken! Kortom, alles wat in de buurt van haar mondje ligt wordt gelikt!
Rienk doet dat ook Als je niet uitkijkt lebbert ie alles onder
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:12:45 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78933873
Hoe herkenbaar; hier ook kleine vuistjes en *schrik* reacties; vooral als pappa domme dingen doet.
Mamma is blijkbaar stuk minder schrikwekkend

We zijn vandaag voor ut eerst naar buiten geweest om "we zijn twee weken oud" te vieren :
Helemaal dik ingepakt in de reiswieg op de terreinkinderwagen een blokkie om

Abby doet trouwens ook de Olvarit reclame na: "Lekker, katoen!" zodra er een doekje voorbij komt

Is het trouwens normaal dat die reiswiegen zo klein zijn ? Met kruikkie erin, baby er een paar cm boven (hoeven geen gekookte pootjes) blijft er bovenin de bak nog maar een cm of 8 over!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_78933994
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef fietsie het volgende:
Hoe herkenbaar; hier ook kleine vuistjes en *schrik* reacties; vooral als pappa domme dingen doet.
Mamma is blijkbaar stuk minder schrikwekkend

We zijn vandaag voor ut eerst naar buiten geweest om "we zijn twee weken oud" te vieren :
Helemaal dik ingepakt in de reiswieg op de terreinkinderwagen een blokkie om

Is het trouwens normaal dat die reiswiegen zo klein zijn ? Met kruikkie erin, baby er een paar cm boven (hoeven geen gekookte pootjes) blijft er bovenin de bak nog maar een cm of 8 over!
Welke heb je? Ik heb een Mutsy en die vind ik nog redelijk ruim.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:16:52 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78934049
We hebben een Mutsy Urban Rider (oud model. 2002) en een 2 weken oude baby van 57cm...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_78934197
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef fietsie het volgende:
We hebben een Mutsy Urban Rider (oud model. 2002) en een 2 weken oude baby van 57cm...
Da's ook al wel een behoorlijke baby natuurlijk met 57 cm...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:21:39 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78934240
quote:
Da's ook al wel een behoorlijke baby natuurlijk met 57 cm...
Ze leveren ze hier in Friesland vrij compleet aan ja, van de ooievaarbrigade
pi_78934269
Dan nog...wij hebben een Quinny Dreami en een kind dat een maand terug 66cm was en die past er ook nog steeds in...ik heb nooit een kruikje gebruikt,gewoon lekker warm inpakken. Ondanks -20
Lotte!
Noah!
pi_78934311
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze leveren ze hier in Friesland vrij compleet aan ja, van de ooievaarbrigade
Nou, dan had jij een luxe ooievaar, want us jonkje was maar 50 centimeter en is nu net 57 centimeter met 12 weken
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:24:37 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78934365
OK, gaan we het morgen eens proberen zonder kruikje, dan blijft er wat meer baby onder het afdekdingesje van de wieg zegmaar
pi_78934516
Onze lijstaanvoerder ligt ook nog steeds in de bak hoor! Wel krappies maar zo blijft hij nog even lekker klein....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:29:50 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78934602
ik was nog vergeten je jompelen voor de roze wolk van asy en harry, dus bij deze

nweuser, dat likken doet aviva ook, heel schattig.

kan iemand trouwens mijn dochter uitleggen dat het niet de bedoeling is om je iedere keer NA je badje volledig onder te schijten? dankuwel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78934639
Isa past ook nog prima in de bak! Drie weken terug was ze 54,5 cm. Wij hebben een Bugaboo trouwens.
pi_78934674
Haha Aviva! Blijkbaar wil ze nog een keer in badje!
pi_78935415
Niels past ook nog prima in de bak, hij wil het echter al niet meer sinds hij uuuhm 1 maand was?? Dus die hebben we maar opgeruimd Nu gaat hij in de doek mee naar buiten.

Haha Aviva Van het badje wordt je ook zo heerlijk ontspannen, dan laat je alles gaan!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:52:19 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78935489
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet...
Maar we zijn in ieder geval ook nog niet over naar opvolgmelk, dus wat dat betreft zou je denken dat we nog wel even zo door kunnen gaan.
Ik ben ook wel benieuwd wat de dietiste zegt (of eigenlijk typt in dit geval)
Nou hij krijgt dus nog alles binnen wat hij nodig heeft. Dus niet te druk maken om die bijvoeding. Gewoon over een weekje of 2 opnieuw proberen. Tenminste zo zou ik het doen...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:53:50 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78935556
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef fietsie het volgende:
Een kruik in de kinderwagen? Kan ze zichzelf niet op temperatuur houden dan?
Anders weg met die kruik en gewoon een beetje warmer aankleden en goed onder de dekens stoppen...

Aviva, je moet niet ná je badje jezelf onder poepen, maar ervoor of juist in je badje
Harry doet dat altijd als hij net een schone luier aan heeft

Harry likt niet overal aan maar wel aan mama's tepels als hij genoeg gedronken heeft en mama nog een beetje blijft plagen om te kijken of hij echt genoeg heeft. Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer
pi_78935842
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer

Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:01:49 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78935900
Denk dat die kruik meer onzekerheid van pappa's kant is of Abs wel warm genoeg blijft alsie rond loopt te kijken buiten....
pi_78935962
twinkly, een monster!! Echt niet! Ik zie een heel schattig beebje hoor! Wat een lieverdje!!!!
pi_78936030
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Harry likt niet overal aan maar wel aan mama's tepels als hij genoeg gedronken heeft en mama nog een beetje blijft plagen om te kijken of hij echt genoeg heeft. Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer
Rienk gaf kusjes
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:20:19 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78936847
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!

Wat leuk!
pi_78937033
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef fietsie het volgende:
Denk dat die kruik meer onzekerheid van pappa's kant is of Abs wel warm genoeg blijft alsie rond loopt te kijken buiten....
Hier zei de kraamhulp dat je geen kruik in de wagen moet leggen als je ermee naar buiten gaat, omdat er een zeer kleine kans is dat dmv stoten/stoeprandschokken de kruik open kan gaan

En die bakken zijn ook klein hoor,volgens mij allemaal

Haha wat een leuk filmpje van Niels, dit klinkt nog heel vrolijk geklets, Wolf zet het op een hoog gillen als hij boos is, soms best wel een irritant geluidje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78937065
quote:

[..]

Rienk praatte terug!
Wat leuk!
pi_78937234
hallo alle zusammen! na wie gehts euch denn so, hab ja schon viel von euch gehoert vor allem von huuphuup!! viel spass euch noch auf dieser tollen seite gruss ronny

ja, dat was dus Ronny...

Fietsie, als je bang bent dat ze niet lekker warm blijft, kan je de kinderwagen voorverwarmen met een kruikje. Heb je meer plek in de wagen tijdens het wandelen
Lotte!
Noah!
pi_78937505
Ronny Gutentag!

Rienk blijft hangen op 37.4. Hij ligt nu in de box maar begint al weer moe te worden. Die gaat zo zn bedje weer in
pi_78937570
Vlindur, weet je Rienks normale temp? Lotte heeft 's avonds ook meestal 37.6 ofzo, dus dan zou 37.4 niks ergs zijn (tenzij je natuurlijk merkt dat Rienk nog steeds niet lekker is)
Lotte!
Noah!
pi_78937722
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Linda2205 het volgende:
Vlindur, weet je Rienks normale temp? Lotte heeft 's avonds ook meestal 37.6 ofzo, dus dan zou 37.4 niks ergs zijn (tenzij je natuurlijk merkt dat Rienk nog steeds niet lekker is)
Nee, dat weet ik niet eigenlijk, maar hij ziet er in zn gezicht minder goed uit dan anders. En hij gedraagt zich ook anders dan normaal Dus ik neem aan dat hij nog gewoon verhoging heeft. Maar volgende week maar es bijhouden wat zn normale temperaturen zijn.
pi_78940792
Vlindur, gelukkig maar dat Rienk verder geen koorts meer heeft, en nu een goeie nacht erachteraan.
o en dat filmpje van Twinkly.....onze kat was Lars al aan het zoeken hahaha

Lars ligt er ook alweer in!
ik vind het zo fijn zoals het bedritueel nu gaat, hij begint te jengelen, je brengt hem naar bed, hij doet zijn duim in de mond en je hoort hem niet weer.
pi_78942206
quote:

[..]

Wat is Niels leuk en lief!

Ivan doet altijd zo onrustig als hij moe begint te worden, hoewel dat meer iets heeft van 'wurmen'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78942249
mama_papa: je zou ook nog kunnen proberen verschillende soorten speentjes te kopen. Sommige kinderen kunnen met bepaalde speentjes niet overweg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:26:46 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78944504
Pfff... krijg het allemaal niet bijgelezen hoor en laat staan om erop te reageren.... best druk zo'n kind

Op de krampjes na (vandaag begonnen met Infacol, dus hopenlijk helpt het iets) hebben we een heerlijk zoet mannetje. Vandaag wezen winkelen in de maxi cosi (uurtje maar hoor) en afgelopen dagen wezen wandelen in de reiswieg en hij lijkt het heerlijk te vinden buiten. Mama houdt het nog niet zo lang vol maar Daan lijkt het heerlijk te vinden.

Morgen naar het consultatiebureau voor het eerst, voor onder andere de gehoortest. Ben benieuwd. Hij is morgen al weer 2 weken oud, wat gaat dat snel.
pi_78944590
Ja Happy, dat is hard werken hoor, een kleine baby!
Waarom krijgt Daan de gehoortest op het cb dan?
Hier was dat gelijk met de hielprik.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:37:40 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78945045
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja Happy, dat is hard werken hoor, een kleine baby!
Waarom krijgt Daan de gehoortest op het cb dan?
Hier was dat gelijk met de hielprik.
Hahaha, ja niet verrassend hoor en daarbij vind ik het heerlijk om lekker de hele dag met 'm bezig te zijn.

Geen idee waarom dat zo is, ik hoor van meer dat dat 'normaal' niet zo is. Hier heeft de VK de hielprik met 4 dagen bij ons thuis gedaan en we hebben een uitnodiging gekregen van het CB voor de gehoortest. Het zal overal wel weer anders zijn ofzo.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:50:44 #94
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78945710
Niels wat ben jij een leuk kind

Het over haar neusje aaien om haar het speentje te laten pakken, werkt hier niet
Ik heb verschillende merken spenen al gekocht, bibi, difrax en avent, maar alleen difrax pakt ze uiteindelijk

Heb net voor het eerst Tessa in de lodger shelter gehad en zijn lekker een stuk gaan wandelen Ze lag er in en ze viel direct in slaap Heerlijk zo'n ding
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78947805
mama-papa, wat hier hielp als ze 'm niet pakte is in dr mond stoppen, stukje terughalen, erin duwen, terughalen. Beetje wiebelen dus
Lotte!
Noah!
pi_78947984
ik weet niet of ze wel graag op je pink sabbelt? Wij deden in het begin ook nog wel eens pink erin-sabbelsabbelnomnom- pink eruit-speen erin.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:48:41 #97
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78952075
Update dinsdag 09-03-2010: Teigetje regelt 't zelf wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
pi_78953554
Goed zo Teigetje!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:24:18 #99
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78953758
Linda: Ook dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar ook dat snapt ze niet

Karin: In het begin sabbelde ze inderdaad veel op mn pink, want ze mocht geen speen ivm tepel/speel verwarring (toen gaf ik nog BV) Dat lukte toen altijd direct, maar sinds ze flesvoeding krijgt lukt de pink ook pas na een tijdje

Teigetje 5 weken oud!! Fijn dat het goed gaat met teigetje!!
pi_78957820
Stoere Teigetje!!
  woensdag 10 maart 2010 @ 06:07:59 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78957925
jeeeuj weer een Teigetje-Update! wat groeit ze goed zeg!!
Zal wel even weer schrikken zijn geweest toen de saturatie wat daalde; maar jullie kleine meisje is nu al lekker eigenwijs en heeft zelf het moment al even gekozen om van de beademing af te kunnen
Zet hem op kleine meid!

verder niet bijgelezen; drukke dag gehad met mijn zieke meisje.. maar gaat steeds beter en ze was gisteravond koortstvrij. Wel besloten dat vandaag de wendag op het KDV niet doorgaat. (ze zou 8 uur vandaag en ik wil mijn lieve kleine zieke meisje als ze voor het eerst ziek is; gewoon lekker in haar vertrouwde omgeving laten...)

o ja; vriendlief heeft maandag dat gesprek gehad met het uitzendbureau. Hij krijgt nog een maand doorbet aald en het contract hebben ze door laten lopen met een maand opzegtermijn zeg maar.
Dus dat scheelt weer een klein beetje. En vandaag gaat hij flink bij de uitzendbureaus hier langs...hoop dat hij snel weer een baan heeft. Maar bekijken het nu maar positief. As week moet ik weer beginnen met werken. En aangezien hij dan thuis is, kan hij mooi het huishouden doen, en boodschappen enzo. Want Evie gaat wel naar het KDV. Gaan wel proberen of we die dagen nog wat kunnen inkorten..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78958056
Bj, ik had nog helemaal niet op jullie rotnieuws gereageerd... wat een bs zeg, maar goed daar is weinig meer aan te doen. Wel fijn dat ze nog even doorbetalen. Ik hoop dat je vriend snel wat nieuws vind wat achteraf ook nog eens veeeeeeeel leuker blijkt te zijn... Succes in elk geval!

Hier alweer in de bus op weg naar werk. Minke heeft gisteren de hele avond eigenlijk geslapen vanaf de supermarkt tot om half 10 flesje en daarna lekker naar bed en niet meer gehoord... Net moest ik haar ook echt weer wakker maken om nog een fles te kunnen geven voor ik weg moest. Was ze het niet helemaal mee eens haar pap brengt haar zo weg naar kdv en dan is ze daar weer een hele dag. Kan ze weer lekker spelen en kijken (das haar hobby hebben we gehoord, lekker vanuit de wipper alles observeren en dan een keertje in slaap sukkelen)
pi_78958096
Ben je alweer aan het werk, Lijnloos? Wat gaat het toch snel.
Ik moet officieel weer 23 maart beginnen maar ik heb vakantiedagen opgenomen tot 1 april.

Leah kwam vannacht om 1.00 uur, 3.00 uur en weer om 5.00
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:23:10 #104
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78958141
Een voor Keshet wat kunnen babys toch sterk en veerkrachtig zijn (en ouders ook!!!) Een dikke voor jullie allemaal!

Lijnloos, lekker hè zon slapende Minke. Fijndat ze het zo goed doet ook op het KDV!

Tessa, hier ook een dochter met straffe vuistjes (en oversterkkende rug en benen).

Karin, inderdaad als Lars er zon enorme last van heeft, gewoon even mee kappen dan. Jij weet het het beste hoor. En je hoeft toch niet perse te beginnen met een maand of zes (of wel?)

Niels wat een lekker ding ben je

Vandaag maar weer werken, Alexa gaat een halve dag naar mijn zus ben benieuwd! Heb voor een weeshuis aan kleren ingepakt
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78958275
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:12 schreef lily het volgende:
Ben je alweer aan het werk, Lijnloos? Wat gaat het toch snel.
Ik moet officieel weer 23 maart beginnen maar ik heb vakantiedagen opgenomen tot 1 april.

Leah kwam vannacht om 1.00 uur, 3.00 uur en weer om 5.00
alweer een week inmiddels... dat is wel het nadeel van met 34 weken met verlof moeten vanwege de hoge bloeddruk die ik had tijdens de zwangerschap. Maar ja, eigenlijk gaat het ook wel prima zo... Minke vind het allemaal prima zo te merken.

Zo, jij hebt een zware nacht achter de rug Lily... Gaat het goed met Leah verders?

Tak, grappig is dat altijd hoeveel spul je voor zo'n kleintje moet mee slepen overal naar toe. En dan nog denk je dingen te vergeten of presteren ze het om al die kleren dan ook echt vuil te maken.

Oh ja Karin, nog voor Lars en zijn nieuwe eet-probeersels. Tja, ik weet ook niet zo goed wat je er mee zou moeten... als Lars er zo'n last van heeft misschien nog even wachten... wordt ie vast niet minder van hoor.

En Teigetje, zet hem op kleine meid! Wat doe je het toch goed!!! (heb laatst nog over jullie gedroomd, kun je nagaan wat een impact het heeft, ook op vreemden )
pi_78958581
Minke, lekker slaapkoppie! Isa was gisteren vanaf de middag ook behoorlijk slaperig. Vannacht was dat wel anders, vanaf 2.30 uur was ze wat onrustig, wilde steeds haar speen en sliep dan weer 10 min. Dan weer hetzelfde liedje. Om 5.00 uur heeft ze uiteindelijk gegeten.

Lily, jouw nachten zijn ook behoorlijk gebroken zeg!! Dat lijkt mij wel zwaar als je er straks ook nog bij moet werken!

En over werken, ik begin ook weer over 2,5 weken. Gaat zo snel, die 16 weken!

BJ, fijn dat Evie weer aan de beterende hand is!

[ Bericht 13% gewijzigd door NieuweUser op 10-03-2010 08:26:22 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:20:08 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78958626
Heb alles gelezen maar kan op de iPhone ff niet uitgebreid reageren.

Kom in de loop van de ochtend wel ff blieken.
pi_78958661
Oh, Isa rolde gisteren trouwens voor het eerst van haar buik op haar rug!!!
pi_78958945
Keshet wat super dat Teigetje zo goed groeit en van de beademing af is Wat een sterke meid is het! Ik duim dat het vannacht goed gegaan is!

Minke wat een slaapkopje ben je Wat schattig dat ze zelfs op het KDV in slaap valt tussen de andere spelende kindjes.

Wow Isa wat knap dat je al kan rollen!!!

Niels viel net zomaar in slaap in de box Hij was aan het spelen op zijn buik en ineens werd het stil. Hij is zoveel meer ontspannen dan een paar weken terug, toen had dat echt niet gekund!
En ik heb ook nog een heel grappig filmpje van het happen van een lepeltje.

Bekijk deze YouTube-video

Voor de ouders van buikslapertjes, slapen jullie kindjes ook met hun hoofd recht naar beneden in hun handjes? Ik leg Niels steeds weer goed, met zijn hoofdje naar de zijkant, maar binnen een paar minuten ligt hij alweer zo Op zijn rug leggen heb ik een paar dagen terug weer uitgeprobeerd maar dat werkt echt niet

[ Bericht 4% gewijzigd door Twinkly op 10-03-2010 08:53:48 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:58:36 #110
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78959244
Zo, weer terug in het land van de levenden hoor! Twee dagen achter elaar werken was érg leuk, maar ook wel heul vermoeiend! Maarja, met een beetje vroeg naar bed gaat het helemaal ok hoor Ben nog nauwelijks bijgelezen, maar zie dat ik wel weer even flink kan jompelen voor Teigetje! Meissie, wat ben jij toch een vechtersbaasje

Lijnloos, fijn dat het goed gaat met werken enzo

Twinkly, je filmpjes! Niels, ik ben geloof ik een beetje verliefd op jou

Hiero gaat het allemaal lekker, Stef doet het goed en is ENORM aan het kletsen, kwebbelen en gillen (in a cute, fun way that is ). Gisteren op het KDV heeft hij zich ook voor het eerst van zijn buik naar zijn rug gerold, wat gaat hij nu hard ineens! Zijn handen heeft hij ook al ontdekt, zó lief: de ene proberen te pakken met de andere en er dan héél scheel naar kijken Heb net wat kleding uit zitten zoeken om in V&A te gooien en terwijl ik zo naar die kleine rompertjes keek kon ik nauwelijks geloven dat hij daar ooit in heeft gepast En nu ben ik een beetje weemoedig, maar ook waanzinnig trots op dat kleine ding Owja, en die baby-mee: wat een briljant ding! Voorzichtig zijn, tuurlijk, maar ik ben fan!

Er was nog iets waarop ik wilde reageren, maar ik weet niet meer wat en volgens mij ben ik dan toch spuit 11, dus nouja
3!
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:28:20 #111
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78960005
Twinkly: Tessa slaapt ook het liefst op haar buik. Overdag vind ik dat prima, maar 's nachts durf ik het niet aan. Ze ligt inderdaad ook vaak met dr hoofdje naar beneden en het enige wat je eraan kan doen is inderdaad het hoofdje draaien. Zelfs dan draait ze nog heel vaak terug met dr gezichtje naar beneden. Ik kijk gewoon 100000 keer of alles nog goed gaat Verder geen idee of je er wat aan kan doen?
pi_78960687
Keshet, wat een eigenwijsje jullie meisje! wordt nog leuk als ze ooit gaat puberen haha
Maar super dat ze het zo goed doet, en dat gewicht ook, gaat ook goed zeg! Al is 750 gram nog niks natuurlijk.Lars is dat met een extra 0 erachter...OMG

Lily, niet fijn die gebroken nachten, helemaal omdat je leven overdag ook doordraait. Of ga je tussendoor wel even rusten als de boys op school zijn en Leah slaapt? Je hebt nog wel een poosje verlof (vakantie) dat is wel fijn!

BJ, succes met werken weer, maar je hebt er wel zin in geloof ik he.
Jullie doen Evie ook wel naar het kdv ondanks dat je vriend thuis is?
Tis natuurlijk ook wel fijn als ze daar gewend is, ook als je vriend wel weer werk heeft.

Incantrix, dat geklets is super he!!! Lars kan er ook wat van momenteel...net bij de bakker nog, hele verhalen tegen een lamp aan het plafond.

Lijnloos, jij bent ook vroeg op pad zeg! En dan savonds laat er weer? Pff wat een dagen maak je dan! Fijn dat het met Minke goed gaat, en dat ze ook lekker doorslaapt, dat scheelt zoveel!

ik heb over Lars geen nieuws, behalve dat hij zo lief en leuk is, en dat hij gewoon mijn kleine vriendje is
pi_78960803
Goedemorgen allemaal!

BJ, logisch dat je Evie niet naar het KDV laat gaan als ze ziek is. Is voor niemand fijn. Ze moet gewoon lekker bij mama blijven

Hoera voor Stef en Isa die gewoon al kunnen rollen! Van buik naar rug kan Isabeau ook, maar van rug naar buik is ze steeds aan het proberen, maar lukt nog nét niet. Waaromz e het wil is me een raadsel, want ze houdt helemaal niet van op haar buik liggen. Rare baby.

Mama_papa, waarom wil je persé dat Tessa een speen gebruikt?

En Keshet, bedankt voor je update. Wat klinkt ze weer stoer en sterk. Gewoon zelf ademhalen. Sterk wijfie!

Niels! Lekker ding!!

De eerste dag op het KDV na haar weekje ziek zijn is voor Isabeau prima gegaan gisteren. Goed pap gegeten, dus niet hongerig. Echt een uitkomst dat ze dat nu zo goed doet.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:10:13 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78961162
quote:

[..]

Nee hoor, helemaal niet! 't is een heerlijk mannetje wat lekker in zijn velletje lijkt te zitten daar!
Echt prachtig om te zien hoe hij reageert. Als jij lacht wordt hij seeds blijer!
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:20:52 #115
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78961500
Sorbootje: Ik merk dat Tessa enorm veel zuigbehoeft heeft. Zelfs na een fles heeft ze nog zuigbehoefte en als ik dr geen speentje geeft blijft ze huilen en raakt ze helemaal overstuur en dan is het heel moeilijk om haar weer rustig te krijgen.
pi_78961730
Oh ja, dan zou dat wel een uitkomst zijn inderdaad

pi_78961875
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb over Lars geen nieuws, behalve dat hij zo lief en leuk is, en dat hij gewoon mijn kleine vriendje is
dat is leuk nieuws

Leah maakt er inderdaad nog een potje van 's nachts. Ik heb overdag echt geen tijd om nog te rusten.
In een gezin met 3 kinderen is er gewoonweg teveel te doen.
Het gaat wel nog steeds goed hoor, ook met mij.

Als ik weer moet werken zal het wel weer even anders worden. Ik moet om 7.30 beginnen en dan moet Leah op het kdv zijn en de jongens bij mijn ouders (die ze om 8.30 naar school brengen). En dan nog de ochtendrituelen met Leah's voedingen erin laten passen...hmmm
Dat wordt om 5.00 uur opstaan ofzo
pi_78961918
Omdat mijn baby vannacht ineens bedacht dat je best van 20.30 tot 6.30u in één keer kunt doorslapen en daarna aan é''en overvolle borst genoeg had, zit ik nu met een enorme lektet op mijn werk. Natte zwarte jurk waar zometeen een prachtige witte kring op gaat prijken. En ik kan om 12.00u pas kolven

Maar vanaochtend half 7 hè... men wat had ik toen gave siliconentieten! (maar alleen om naar te kijken AUW)
pi_78961939
oh ja

kletsende baby's
pi_78961977
oh jee, Sorbo, haha

ik heb dat ook wel eens...1 overvolle en 1 lege (ziet er niet uit zeg)
en van 20.30 tot 6.30 slapen... wowie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')