Rienk doet dat ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef NieuweUser het volgende:
Haha Stiemie, grappig!!
MP, hier begreep Isa het speentje eerst ook niet. Na blijven proberen kreeg ze het door! Ook over haar wangetje strijken hielp toen. Tot die tijd gebruikten wij onze pink!
Isa 'likt' trouwens sinds een paar dagen aan bepaalde dingen. Als er een doekje in de buurt van haar mondje ligt, gaat ze er steeds met haar tongetje tegenaan. Ook likt ze over haar handje om vervolgens heel vies te kijken!Kortom, alles wat in de buurt van haar mondje ligt wordt gelikt!
Welke heb je? Ik heb een Mutsy en die vind ik nog redelijk ruim.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef fietsie het volgende:
Hoe herkenbaar; hier ook kleine vuistjes en *schrik* reacties; vooral als pappa domme dingendoet.
Mamma is blijkbaar stuk minder schrikwekkend![]()
![]()
We zijn vandaag voor ut eerst naar buiten geweest om "we zijn twee weken oud" te vieren :![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal dik ingepakt in de reiswieg op de terreinkinderwagen een blokkie om![]()
Is het trouwens normaal dat die reiswiegen zo klein zijn ? Met kruikkie erin, baby er een paar cm boven (hoeven geen gekookte pootjes) blijft er bovenin de bak nog maar een cm of 8 over!
Da's ook al wel een behoorlijke baby natuurlijk met 57 cm...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef fietsie het volgende:
We hebben een Mutsy Urban Rider (oud model. 2002) en een 2 weken oude baby van 57cm...
Ze leveren ze hier in Friesland vrij compleet aan ja, van de ooievaarbrigadequote:Da's ook al wel een behoorlijke baby natuurlijk met 57 cm...
Nou, dan had jij een luxe ooievaar, want us jonkje was maar 50 centimeter en is nu net 57 centimeter met 12 wekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze leveren ze hier in Friesland vrij compleet aan ja, van de ooievaarbrigade
Nou hij krijgt dus nog alles binnen wat hij nodig heeft. Dus niet te druk maken om die bijvoeding. Gewoon over een weekje of 2 opnieuw proberen. Tenminste zo zou ik het doen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet...
Maar we zijn in ieder geval ook nog niet over naar opvolgmelk, dus wat dat betreft zou je denken dat we nog wel even zo door kunnen gaan.
Ik ben ook wel benieuwd wat de dietiste zegt (of eigenlijk typt in dit geval)
Een kruik in de kinderwagen? Kan ze zichzelf niet op temperatuur houden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef fietsie het volgende:
Is het trouwens normaal dat die reiswiegen zo klein zijn ? Met kruikkie erin, baby er een paar cm boven (hoeven geen gekookte pootjes) blijft er bovenin de bak nog maar een cm of 8 over!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer![]()
Rienk gaf kusjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry likt niet overal aan maar wel aan mama's tepels als hij genoeg gedronken heeft en mama nog een beetje blijft plagen om te kijken of hij echt genoeg heeft. Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer![]()
Wat leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!
Hier zei de kraamhulp dat je geen kruik in de wagen moet leggen als je ermee naar buiten gaat, omdat er een zeer kleine kans is dat dmv stoten/stoeprandschokken de kruik open kan gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef fietsie het volgende:
Denk dat die kruik meer onzekerheid van pappa's kant is of Abs wel warm genoeg blijft alsie rond loopt te kijken buiten....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!
Nee, dat weet ik niet eigenlijk, maar hij ziet er in zn gezicht minder goed uit dan anders. En hij gedraagt zich ook anders dan normaal Dus ik neem aan dat hij nog gewoon verhoging heeft. Maar volgende week maar es bijhouden wat zn normale temperaturen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Linda2205 het volgende:
Vlindur, weet je Rienks normale temp? Lotte heeft 's avonds ook meestal 37.6 ofzo, dus dan zou 37.4 niks ergs zijn (tenzij je natuurlijk merkt dat Rienk nog steeds niet lekker is)
Wat is Niels leuk en lief!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaha, ja niet verrassend hoor en daarbij vind ik het heerlijk om lekker de hele dag met 'm bezig te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja Happy, dat is hard werken hoor, een kleine baby!
Waarom krijgt Daan de gehoortest op het cb dan?
Hier was dat gelijk met de hielprik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:12 schreef lily het volgende:
Ben je alweer aan het werk, Lijnloos? Wat gaat het toch snel.
Ik moet officieel weer 23 maart beginnen maar ik heb vakantiedagen opgenomen tot 1 april.
Leah kwam vannacht om 1.00 uur, 3.00 uur en weer om 5.00
Nee hoor, helemaal niet! 't is een heerlijk mannetje wat lekker in zijn velletje lijkt te zitten daar!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is leuk nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb over Lars geen nieuws, behalve dat hij zo lief en leuk is, en dat hij gewoon mijn kleine vriendje is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |