abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:53:50 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78935556
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef fietsie het volgende:
Is het trouwens normaal dat die reiswiegen zo klein zijn ? Met kruikkie erin, baby er een paar cm boven (hoeven geen gekookte pootjes) blijft er bovenin de bak nog maar een cm of 8 over!
Een kruik in de kinderwagen? Kan ze zichzelf niet op temperatuur houden dan?
Anders weg met die kruik en gewoon een beetje warmer aankleden en goed onder de dekens stoppen...

Aviva, je moet niet ná je badje jezelf onder poepen, maar ervoor of juist in je badje
Harry doet dat altijd als hij net een schone luier aan heeft

Harry likt niet overal aan maar wel aan mama's tepels als hij genoeg gedronken heeft en mama nog een beetje blijft plagen om te kijken of hij echt genoeg heeft. Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer
pi_78935842
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer

Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:01:49 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78935900
Denk dat die kruik meer onzekerheid van pappa's kant is of Abs wel warm genoeg blijft alsie rond loopt te kijken buiten....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_78935962
twinkly, een monster!! Echt niet! Ik zie een heel schattig beebje hoor! Wat een lieverdje!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78936030
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Harry likt niet overal aan maar wel aan mama's tepels als hij genoeg gedronken heeft en mama nog een beetje blijft plagen om te kijken of hij echt genoeg heeft. Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer
Rienk gaf kusjes
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:20:19 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78936847
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!

Wat leuk!
pi_78937033
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef fietsie het volgende:
Denk dat die kruik meer onzekerheid van pappa's kant is of Abs wel warm genoeg blijft alsie rond loopt te kijken buiten....
Hier zei de kraamhulp dat je geen kruik in de wagen moet leggen als je ermee naar buiten gaat, omdat er een zeer kleine kans is dat dmv stoten/stoeprandschokken de kruik open kan gaan

En die bakken zijn ook klein hoor,volgens mij allemaal

Haha wat een leuk filmpje van Niels, dit klinkt nog heel vrolijk geklets, Wolf zet het op een hoog gillen als hij boos is, soms best wel een irritant geluidje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78937065
quote:

[..]

Rienk praatte terug!
Wat leuk!
pi_78937234
hallo alle zusammen! na wie gehts euch denn so, hab ja schon viel von euch gehoert vor allem von huuphuup!! viel spass euch noch auf dieser tollen seite gruss ronny

ja, dat was dus Ronny...

Fietsie, als je bang bent dat ze niet lekker warm blijft, kan je de kinderwagen voorverwarmen met een kruikje. Heb je meer plek in de wagen tijdens het wandelen
Lotte!
Noah!
pi_78937505
Ronny Gutentag!

Rienk blijft hangen op 37.4. Hij ligt nu in de box maar begint al weer moe te worden. Die gaat zo zn bedje weer in
pi_78937570
Vlindur, weet je Rienks normale temp? Lotte heeft 's avonds ook meestal 37.6 ofzo, dus dan zou 37.4 niks ergs zijn (tenzij je natuurlijk merkt dat Rienk nog steeds niet lekker is)
Lotte!
Noah!
pi_78937722
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Linda2205 het volgende:
Vlindur, weet je Rienks normale temp? Lotte heeft 's avonds ook meestal 37.6 ofzo, dus dan zou 37.4 niks ergs zijn (tenzij je natuurlijk merkt dat Rienk nog steeds niet lekker is)
Nee, dat weet ik niet eigenlijk, maar hij ziet er in zn gezicht minder goed uit dan anders. En hij gedraagt zich ook anders dan normaal Dus ik neem aan dat hij nog gewoon verhoging heeft. Maar volgende week maar es bijhouden wat zn normale temperaturen zijn.
pi_78940792
Vlindur, gelukkig maar dat Rienk verder geen koorts meer heeft, en nu een goeie nacht erachteraan.
o en dat filmpje van Twinkly.....onze kat was Lars al aan het zoeken hahaha

Lars ligt er ook alweer in!
ik vind het zo fijn zoals het bedritueel nu gaat, hij begint te jengelen, je brengt hem naar bed, hij doet zijn duim in de mond en je hoort hem niet weer.
pi_78942206
quote:

[..]

Wat is Niels leuk en lief!

Ivan doet altijd zo onrustig als hij moe begint te worden, hoewel dat meer iets heeft van 'wurmen'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78942249
mama_papa: je zou ook nog kunnen proberen verschillende soorten speentjes te kopen. Sommige kinderen kunnen met bepaalde speentjes niet overweg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:26:46 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78944504
Pfff... krijg het allemaal niet bijgelezen hoor en laat staan om erop te reageren.... best druk zo'n kind

Op de krampjes na (vandaag begonnen met Infacol, dus hopenlijk helpt het iets) hebben we een heerlijk zoet mannetje. Vandaag wezen winkelen in de maxi cosi (uurtje maar hoor) en afgelopen dagen wezen wandelen in de reiswieg en hij lijkt het heerlijk te vinden buiten. Mama houdt het nog niet zo lang vol maar Daan lijkt het heerlijk te vinden.

Morgen naar het consultatiebureau voor het eerst, voor onder andere de gehoortest. Ben benieuwd. Hij is morgen al weer 2 weken oud, wat gaat dat snel.
pi_78944590
Ja Happy, dat is hard werken hoor, een kleine baby!
Waarom krijgt Daan de gehoortest op het cb dan?
Hier was dat gelijk met de hielprik.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:37:40 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78945045
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja Happy, dat is hard werken hoor, een kleine baby!
Waarom krijgt Daan de gehoortest op het cb dan?
Hier was dat gelijk met de hielprik.
Hahaha, ja niet verrassend hoor en daarbij vind ik het heerlijk om lekker de hele dag met 'm bezig te zijn.

Geen idee waarom dat zo is, ik hoor van meer dat dat 'normaal' niet zo is. Hier heeft de VK de hielprik met 4 dagen bij ons thuis gedaan en we hebben een uitnodiging gekregen van het CB voor de gehoortest. Het zal overal wel weer anders zijn ofzo.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:50:44 #94
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78945710
Niels wat ben jij een leuk kind

Het over haar neusje aaien om haar het speentje te laten pakken, werkt hier niet
Ik heb verschillende merken spenen al gekocht, bibi, difrax en avent, maar alleen difrax pakt ze uiteindelijk

Heb net voor het eerst Tessa in de lodger shelter gehad en zijn lekker een stuk gaan wandelen Ze lag er in en ze viel direct in slaap Heerlijk zo'n ding
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78947805
mama-papa, wat hier hielp als ze 'm niet pakte is in dr mond stoppen, stukje terughalen, erin duwen, terughalen. Beetje wiebelen dus
Lotte!
Noah!
pi_78947984
ik weet niet of ze wel graag op je pink sabbelt? Wij deden in het begin ook nog wel eens pink erin-sabbelsabbelnomnom- pink eruit-speen erin.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:48:41 #97
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78952075
Update dinsdag 09-03-2010: Teigetje regelt 't zelf wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
pi_78953554
Goed zo Teigetje!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:24:18 #99
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78953758
Linda: Ook dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar ook dat snapt ze niet

Karin: In het begin sabbelde ze inderdaad veel op mn pink, want ze mocht geen speen ivm tepel/speel verwarring (toen gaf ik nog BV) Dat lukte toen altijd direct, maar sinds ze flesvoeding krijgt lukt de pink ook pas na een tijdje

Teigetje 5 weken oud!! Fijn dat het goed gaat met teigetje!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78957820
Stoere Teigetje!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')