Een kruik in de kinderwagen? Kan ze zichzelf niet op temperatuur houden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef fietsie het volgende:
Is het trouwens normaal dat die reiswiegen zo klein zijn ? Met kruikkie erin, baby er een paar cm boven (hoeven geen gekookte pootjes) blijft er bovenin de bak nog maar een cm of 8 over!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer![]()
Rienk gaf kusjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry likt niet overal aan maar wel aan mama's tepels als hij genoeg gedronken heeft en mama nog een beetje blijft plagen om te kijken of hij echt genoeg heeft. Dan likt hij heel lief aan de tepel alsof hij wil zeggen: nou mama, om je een plezier te doen lik ik er nog even aan maar ik zit echt vol dus happen doe ik niet meer![]()
Wat leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!
Hier zei de kraamhulp dat je geen kruik in de wagen moet leggen als je ermee naar buiten gaat, omdat er een zeer kleine kans is dat dmv stoten/stoeprandschokken de kruik open kan gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef fietsie het volgende:
Denk dat die kruik meer onzekerheid van pappa's kant is of Abs wel warm genoeg blijft alsie rond loopt te kijken buiten....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
Niels is een gillerd! Ik vind hem zo groot lijken hier, voor Keshet moet hij wel een monster lijken!
Nee, dat weet ik niet eigenlijk, maar hij ziet er in zn gezicht minder goed uit dan anders. En hij gedraagt zich ook anders dan normaal Dus ik neem aan dat hij nog gewoon verhoging heeft. Maar volgende week maar es bijhouden wat zn normale temperaturen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Linda2205 het volgende:
Vlindur, weet je Rienks normale temp? Lotte heeft 's avonds ook meestal 37.6 ofzo, dus dan zou 37.4 niks ergs zijn (tenzij je natuurlijk merkt dat Rienk nog steeds niet lekker is)
Wat is Niels leuk en lief!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaha, ja niet verrassend hoor en daarbij vind ik het heerlijk om lekker de hele dag met 'm bezig te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja Happy, dat is hard werken hoor, een kleine baby!
Waarom krijgt Daan de gehoortest op het cb dan?
Hier was dat gelijk met de hielprik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |