abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79013932
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Succes!

DJ, is Lucas al weer een maand!? Wat gaat het snel!
Ja, niet normaal! En die maand die is voorbij gevlogen.....voor mijn gevoel heb ik echt veel gemist
pi_79014160
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Aaah, dankdankdank! Ik zit me dat al een tijd af te vragen, omdat Stef zo enorm hard groeit enzo Wat ik me dan wel afvraag is of die gordeltjes dan niet te laag uit de rugleuning komen? Ze zitten nu al ter hoogte van zijn schouderbladen en ik moet mijn kind een beetje kromtrekken om ze vast te kunnen doen.. Of doe ik hem er gewoon verkeerd in? Zou wel iets voor mij zijn hoor

Linda, we hebben een MC cabriofix en de rol is er inderdaad al een tijdje uit (mét die rol lag hij met zijn kin op de borst zeg maar.. En dikke terug

Ik heb zelf geen MC, maar bij onze zit tussen de beentjes een knop en dan kan je de gordeltjes langer maken...Stef groeit hard, maar vast niet zo hard dat die gordeltjes al te kort zijn toch? Of en bij onze kan je de gordeltjes ook iets hoger stellen, zodat ze weer goed over de schoudertjes vallen. Even kijken of ik een foto kan vinden voor je

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6968&groep_id=39&merk=929&m=929

Die hebben wij. Die knop voorop is om de gordeltjes te stellen en als je de zitverkleiner eraf haalt, zie je gaatjes zitten waar de gordels doorgaan. iets daarboven zit nog zo'n setjes gaatjes, zodat de gordeltjes naar boven kunnen worden verplaatst, als het kindje groter is

[ Bericht 8% gewijzigd door Linda2205 op 11-03-2010 14:06:21 ]
Lotte!
Noah!
pi_79014526
Icantrix, er zitten twee openingen voor schoudergordels in de mc, heb je ze al in de hoogste stand staan?
Driekus komt er met de beentjes ook al uit, hoofdje zit nog netjes. Ik vind em alleen steeds lastiger te tillen. Ik breng naar het kdv en manlief haalt op, dus de mc blijft op het kdv staan. En dus sjouw ik met kind en mc elke dag, dat is bijna niet te tillen. De auto dus maar dicht bij het kdv zetten.

Bij mc online kan je het trouwens goed zien, die gordels.

En ik zit hier op mijn handen om niets te zeggen over Ymme..het lukt nog

Webkim, wat een enorm mooi manneke heb jij gebakken zeg! Ook zo mooi licht haar. Wauw. Je moet er wat voor overhebben, maar dan heb je ook wat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79014547
Ik hoop dat het werkt Claudia Bij Niels kwam ik erachter dat hij soms, niet altijd, wat langer wakker kan blijven omdat hij steeds hazeslaapjes maakte van maximaal 3 kwartier en ik wilde proberen of langer wakker houden werkte.
Ik denk dat het inderdaad allemaal een stuk makkelijker gaat wanneer kindjes zelf hun duim of speentje kunnen pakken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:12:11 #255
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79014787
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik nu drie dagen lang ga proberen hem zoveel mogelijk wakker te houden overdag. Wie weet werkt het!
Misschien is dat wel de sleutel Claudia! Ik hoop het écht heel erg voor je Ik weet in elk geval wel dat Stef enorm slaapt 's-nachts, maar overdag nauwelijks een oog dichtdoet..
3!
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:21:00 #256
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79015180
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen MC, maar bij onze zit tussen de beentjes een knop en dan kan je de gordeltjes langer maken...Stef groeit hard, maar vast niet zo hard dat die gordeltjes al te kort zijn toch? Of en bij onze kan je de gordeltjes ook iets hoger stellen, zodat ze weer goed over de schoudertjes vallen. Even kijken of ik een foto kan vinden voor je

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6968&groep_id=39&merk=929&m=929

Die hebben wij. Die knop voorop is om de gordeltjes te stellen en als je de zitverkleiner eraf haalt, zie je gaatjes zitten waar de gordels doorgaan. iets daarboven zit nog zo'n setjes gaatjes, zodat de gordeltjes naar boven kunnen worden verplaatst, als het kindje groter is
Ja, die knop had ik al wel gevonden, maar de gordeltjes zitten nu al op een flink lange stand.. Nu past het nog wel en kunnen we ze ook nog wel iets verlengen, maar als hij er nog in moet tot hij met zijn oren bij het randje is vraag ik het me af.. Maar dat zien we dan ook wel weer he? En ze zitten inderdaad al in de bovenste gaatjes en het dingetje onderin dat je naar boven en naar beneden kunt doen zit ook al naar beneden
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Icantrix, er zitten twee openingen voor schoudergordels in de mc, heb je ze al in de hoogste stand staan?
Driekus komt er met de beentjes ook al uit, hoofdje zit nog netjes. Ik vind em alleen steeds lastiger te tillen. Ik breng naar het kdv en manlief haalt op, dus de mc blijft op het kdv staan. En dus sjouw ik met kind en mc elke dag, dat is bijna niet te tillen. De auto dus maar dicht bij het kdv zetten.

Bij mc online kan je het trouwens goed zien, die gordels.

Webkim, wat een enorm mooi manneke heb jij gebakken zeg! Ook zo mooi licht haar. Wauw. Je moet er wat voor overhebben, maar dan heb je ook wat.
Klopt, bovenste gaatjes zitten de gordeltjes doorheen Denk dat we misschien toch iets verkeerd doen ofzo Ik ga nog wel eens kijken, maar vind het sowieso steeds lastiger worden om hem erin te krijgen, het wordt wat krapper en hij wil er ook niet meer in enzo.. En dat tíllen, inderdaad! Wij wonen 2 hoog zonder lift Het is vast duidelijk hoe erg wij met kinderen bezig waren toen we dit huis kochten

En dát vind ik nog best knap, haha! Mij lukte het niet meer
3!
pi_79015259
Leander past zelfs nog in de MC
Die ging er laatst in zitten en komt er nog niet met de oren uit

Lucas alweer een maand
pi_79015324
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Bedankt voor de virtuele knuffels! ik prijs me trouwens ook gelukkig met onze zoon, ookal gaat het nu rot met slapen.

Dat is niet nodig om te zeggen hoor, maak ik ook op uit alle posts over hoe je over hem schrijft!
Hopelijk werkt het langer wakker houden voor jullie!

Asy, wat klink je heerlijk!

DJ, Lucas alweer een maand!! Ik ben inderdaad net alleen thuisgekomen, Isa is bij de opvang... Ga zo even lekker lunchen!

Mefke, gooi het eruit!!
pi_79015476
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef mefke79 het volgende:

Kom ook twitteren!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79015551
Ik gooi er straks vanalles uit, denk ik nu. Maar ik zit nu nog op mijn werk, hartstikke illegaal te fokken terwijl ik aan mijn overdracht bezig moet zijn

Incantrix, Driekus vindt de cosi ook niet zo hoor, in het begin vond ie em heerlijk, nu niet meer. En even voor de zekerheid, je hebt de hele verkleiner eruit he, ook dat blok onderin. Hier is het ook dat de gordels al een beetje langs de rug omhoog lopen en dan pas weer omlaag. Nou heeft ie bij ons nooit een jas erin aan, wij hebben een voetenzak. Dat scheelt ook wel ruimte. En officieel mag er maar 1 vingerbreedte ruimte zijn tussen kind en gordel.
Wij hebben de opvolgstoel al wel gekocht, maar gaan zo lang mogelijk proberen te rekken. Tis gewoon veel veiliger om tegen de richting in te vervoeren.
pi_79015678
Vlindur, twitter..eh, ja, ben ik nog niet geheel in thuis. Heb laatst wel 'meegelezen' bij webkim (ja hoi, webkim!) maar heb zelf geen account. En ik mag jouw tweets dus niet lezen. Ik kijk vanavond thuis effe.
Ik mag hier op het werk eigenlijk ook helemal niet op internet, heb gelukkig een functie waarbij het wel kan. Maar straks, bij mijn nieuwe baan, zal het nog wel verder afgeschermd zijn. En geen idee hoe het daar zit met het gebruik van mobieltjes (tis in een ziekenhuis).
pi_79015850
wat een gedoe allemaal over Ymme.... lijkt me niet leuk voor haar om dit allemaal over je heen te krijgen. Iedereen doet het op zijn eigen manier.

wat wordt er bedoeld met het F&F topic?

Ff een vraagje, hoe vaak gaan jullie baby's in bad? Jamie gaat maar 2 keer in de week in bad. Heb er gewoon geen tijd voor, ga s ochtends om 7 uur met hem de deur uit en we zijn niet voor half 7 thuis s avonds. Dus was ik hem altijd met een washand als hij zn bedje uit komt s ochtends. Voel me er eigenlijk best schuldig over
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:37:13 #263
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79015937
Martine: Schuldig moet je je niet voelen hoor! Baby's hoeven maar 2 keer per week in bad zei mijn kraamverzorgster. Ik doe Tessa om de dag in bad, aangezien ze echt een hele droge huid heeft. De andere dagen ook een washand
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79016074
Wij ook ongeveer 2x per week. En dan nog heel onregelmatig ook

Niks mis mee Te vaak is helemaal niet goed voor de huid
pi_79016243
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, twitter..eh, ja, ben ik nog niet geheel in thuis. Heb laatst wel 'meegelezen' bij webkim (ja hoi, webkim!) maar heb zelf geen account. En ik mag jouw tweets dus niet lezen. Ik kijk vanavond thuis effe.
Ik mag hier op het werk eigenlijk ook helemal niet op internet, heb gelukkig een functie waarbij het wel kan. Maar straks, bij mijn nieuwe baan, zal het nog wel verder afgeschermd zijn. En geen idee hoe het daar zit met het gebruik van mobieltjes (tis in een ziekenhuis).
Ja sorry, sommige zijn erg prive dus vreemden wil ik er niet meer bij hebben,(Ik had meer onbekende followerd dan bekende op het laatst) maar het is echt leuk hoor!

En Rienk gaat hier soms maar 1 keer per week in bad. Hij vind het echt vreselijk dus hij gaat alleen in bad als wij ook gaan, want het grote bad vind ie wel leuk(er). We douchen met hem of wassen hem alleen even.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79016323
Hier ook hoor en dan met die apothekersolie van de Action (gaf iemand hier als tip), die maakt de huid heel lekker zacht. Met de washand doe ik niet meer sinds Niels daarvan een keer heel erg schrok, echt heel erg zielig was dat, waarschijnlijk door het afkoelen. Nu ga ik alleen maar een paar keer per dag, als het vies is, met een billendoekje (:P) over zijn handjes en gezicht.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79016502
Over schrikken gesproken, dat deed Niels toch een tijdje heel erg? Dattie er in bleef hangen enzo. Hoe is dat nu?

En Lotte gaat soms om de dag in bad, soms om de 2 dagen, soms 1x per week, maar net hoe het uitkomt. En verder wat Twinkly zegt, handjes en gezichtje met billendoekjes
Lotte!
Noah!
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:53:01 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79016730
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef NieuweUser het volgende:
Mefke, gooi het eruit!!
Nee!
Doe dat dan idd maar op twitter ofzo, hier hoort het niet. Het is niet eens in de buurt van on-topic omdat het Troel was die het gebeuren hierheen sleurde en niet Ymme zelf.
pi_79016735
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Linda2205 het volgende:
Over schrikken gesproken, dat deed Niels toch een tijdje heel erg? Dattie er in bleef hangen enzo. Hoe is dat nu?
Ja, dat bedoelde ik Hij heeft het nu nog af en toe maar niet meer zo extreem, hij begint nu direct te huilen in plaats van eerst een tijdje verkrampt te blijven liggen en ik kan hem sneller troosten. Hij heeft het vooral wanneer hij heel moe is.

Oh dat wilde ik nog vragen, trillen jullie kindjes ook zo met hun armpjes wanneer ze moe zijn? Dat doet Niels als ik hem op het verschoonkussen heb liggen.
pi_79016967
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee!
Doe dat dan idd maar op twitter ofzo, hier hoort het niet. Het is niet eens in de buurt van on-topic omdat het Troel was die het gebeuren hierheen sleurde en niet Ymme zelf.
Tja, je hebt wel gelijk eigenlijk. En weer ontopic!

Twinkly, dat met de armpjes trillen ken ik niet, wel trillen met het kinnetje.
pi_79017085
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik Hij heeft het nu nog af en toe maar niet meer zo extreem, hij begint nu direct te huilen in plaats van eerst een tijdje verkrampt te blijven liggen en ik kan hem sneller troosten. Hij heeft het vooral wanneer hij heel moe is.

Oh dat wilde ik nog vragen, trillen jullie kindjes ook zo met hun armpjes wanneer ze moe zijn? Dat doet Niels als ik hem op het verschoonkussen heb liggen.
Fijn dat het verbetert is en dat jullie er beter op in kunnen spelen. Lijkt me heel vervelend om te zien, maar ook voor Niels!

Trillen doet ze als ze hard moet huilen, als ze moe is gaat ze heel erg met dr hoofd trekken, richting schouder.
Lotte!
Noah!
pi_79017307
Ja, echt super dat dat beter gaat, sowieso gaat alles makkelijker sinds een paar weken

Trillen met de armpjes bij heel hard huilen doet hij inderdaad ook, met het kinnetje niet geloof ik. Dat trekken van het hoofd lijkt me een naar gezicht?
pi_79018005
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef Twinkly het volgende:
Ja, echt super dat dat beter gaat, sowieso gaat alles makkelijker sinds een paar weken

Trillen met de armpjes bij heel hard huilen doet hij inderdaad ook, met het kinnetje niet geloof ik. Dat trekken van het hoofd lijkt me een naar gezicht?
De eerste keer dat ik het merkte heb ik mn moeder geroepen (was in NL)... ik dacht dat ze niet goed werd ofzo Het is zeg maar naar links kijken, maar dan door je hoofd heel snel te bewegen en dat een paar keer achter elkaar... nu heeft ze het gelukkig al een tijdje niet meer gedaan
Lotte!
Noah!
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:57:42 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79019630
Dat lijkt me wel eng Linda.

Dat trillen herken ik wel.

Eva en Fabian, maar vooral Eva, hebben een manier van huilen waarbij ze even stoppen met ademhalen, en dan ineens vol gas gillen.
De eerste keer bij Eva schrok ik me wild. NU ben ik het gewend.
Mijn vader heeft toen een keer op ddr rug geklopt maar dat vond ik heel erg eng. Ik weet dat het altijd ene paar seconden duurt, en ik denk dan dat doro op haar rug te kloppen ze juist wél erin kan blijven hangen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:48:49 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79022142
hoi hoi

ben ook ff een paar uurtjes niet online en direct wordt er gedacht dat ik een ubermuts ben die iedereen BV wil aanpraten
Ik was oprecht geintresseerd, zoals gelukkig sommige van jullie al wisten. Ik wist ook dat Ymme in elk geval 6 weken BV zou gaan geven. Dus het was puur uit intresse deze vraag..
Ben dus ook nog steeds benieuwd naar het antwoord

en verder heb ik niet alles gelezen; druk dagje. vanavond ook nog terugkomavond van de gym, wel zin in...

sluipt nu toch ff naar F&F.... kan me niet inhouden dat toch even te gaan lezen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')