En jij hebt smaak?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:02 schreef WillFerrell het volgende:
WAT?! Lekker wijf is dat mang.
Exact!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
daar zit geen tiet of kont aan
Benno Larue materiaal
Kwalbert.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Meneer Albert Verlinde heeft inside information.
Was vanochtend op de radio.
Maar ik weet niet of ik er blij mee ben, er is iets mis met d'r hoofd.
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Het was of dat of een heel epistel schrijven over die graftak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uitspraken van JensenFaalt bijna net zo hard als "Balkenbende" en "Wolven in het Wouterbos"
Verlicht mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Mannen die op Nicolette geilen zijn ws pedoseksueel
Dus toch een mokkel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
I know, het is gewoon een lelijk mokkel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een zesjarig jongetje en de kop van een embryo
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...quote:
He kut ik ben het met je eens.quote:
Een embryo!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een zesjarig jongetje en de kop van een embryo
Nee, inderdaad geen borsten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...
Ben jij even blindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...
En toch is het Sex op Benen. Go figure.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
die verdwaalde kipfeltjes?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, inderdaad geen borsten.
[ afbeelding ]
Gianna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die verdwaalde kipfeltjes?
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
dat varieert!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gianna.Die scheert nooit haar grasmat.
Nee, maar strak is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat varieert!
Ik vind niet erg, ze heeft geen oerwoud
SEX met hoofdletters dan tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef Garisson72 het volgende:
En toch is het Sex op Benen. Go figure.
Tja, die wil ik ook wel een uurtje hurenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
Nicolette heeft iets 'spannends' over zichquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef In_Qontrol het volgende:
Ik vind haar zo lekker![]()
Geen supermodel ofzo, maar gewoon goed te doen
Met jou kan ik praten, G.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts vind ik Nicolette een mooi popje.
Ze heeft ook landbouwschool gedaan, dus ze weet hoe ze een kalf moet halen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef WillFerrell het volgende:
Met jou kan ik praten, G.
Altijd handig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze heeft ook landbouwschool gedaan, dus ze weet hoe ze een kalf moet halen..
het lichaam, of dat dotje op d'r vulvaquote:
Ze heeft te grote tetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het lichaam, of dat dotje op d'r vulva
Misschien kun je je gesprek over uitgezakte p0rn0hoeren elders voortzetten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
het lichaam, of dat dotje op d'r vulva
welnee manquote:
ja idd...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:49 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Fokkers vallen op dikke zwijnen, het lichaam wat nicolette heeft zou elke vrouw moeten hebben ( Ok borsten mogen iets groter maar verder prima ) De huidige mormels die in nederland wonen weten niet eens wat een platte buik is
Nee, die heeft een ass. Toni Black. En Texas Presley.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee man
Wellicht is Alexis Texas wat meer voor je
Gerriequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Doe dan die nieuwe uit spuiten en slikken
HADquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja idd...
Nicolette Kluijver had anorexia
quote:
quote:
Je zit onder de plak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Daar heb ik wel een weekje ruzie voor over hoor!
Grote borsten gaan toch vies hangen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
Toch is het maar erg gesteld met de vrouwelijke rondingen in dit topic
geen borsten, billen en heupen
Jij ziet liever dit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
ja, met behulp van dr Schumacher zekerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Fortitude het volgende:
Echt he de mensen in dit topic. Ze heeft een super mooi lichaam man. Die rondingen komen echt wel hoor.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Jij ziet liever dit?
[ afbeelding ]
Valt mij ook altijd op ja. Fucking Newton.quote:
Heb jij hondenpoep in je ogen ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
Mikeydinges krijgt pikstraf als hij durft toe te geven dat hij Nicolette stiekem begeert.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
Mikey is gewoon een fag dat hij Nicolette niet lekker vindt, of Lauren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mikeydinges krijgt pikstraf als hij durft toe te geven dat hij Nicolette stiekem begeert.
Zijn eega vindt het prima als hij vadsige p0rn0"modellen" begeert, daar durft zij de concurrentie nog wel mee aan.
Moet je haar tegen de tijd dat ze 50 is zien. En dan nog met een pittig kort kapsel ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Ok ok serieuze poging
[ afbeelding ]
Ja gast ik vind haar ook veels te dik. ( Ja dames nu al ) Maar dit was voor MikeyMo om te zien of hij deze dame echt zou prefereren boven lauren etcquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Moet je haar tegen de tijd dat ze 50 is zien. En dan nog met een pittig kort kapsel ook.
moet je het nu neuken/er op af trekken of over 40 jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Grote borsten gaan toch vies hangen.
nix mis mee toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Ok ok serieuze poging
[ afbeelding ]
Dat is dik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nix mis mee toch?
of is dit "vadsig" in jullie ogen?
Als ik een lekker wijf heb, dan hou ik die ook vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je het nu neuken/er op af trekken of over 40 jaar
Op haar hoofd na is er van alles mee mis ja..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nix mis mee toch?
zoals?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Op haar hoofd na is er van alles mee mis ja..
Ach, die kunnen nog eens een kip voor je slachten.quote:
Zolang je haar voor der 30ste wilt dumpen is er niks mis mee nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nix mis mee toch?
Mijn godquote:
Rechts heeft ze wel een beetje heupen hoor. Links komt meer door de houding. Ongezond vind ik haar er niet uit zien. Gewoon erg slank + dun gebouwd. Tja kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat nog eens naar deze foto te kijken:
[ afbeelding ]
ze heeft gewoon geen milimeter heup
Die kan geeneens normaal kinderen baren waarschijnlijk, dat wordt keizersnee werk.
Blijft er niets meer van die pens over
Ik snap dat ook niet, hou zelf van wat stevigere vrouwen met rondingen ipv die tienerlijfjes van die anorexia vrouwen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:28 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk best ziek dat men hier zo wild is van mensen die een ziek lichaam hebben.
Het tegenovergestelde van die zgn feeders, mensen die op geraamtes vallen
Gewoon vadsig, veels te veel vet. Ik vind gewoon dat vrouwen geen overtollig vet moeten hebben of van die zogenaamde love handles bahbhabhahbhaquote:
he bah ome willemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
IK HEB EVEN GEFAPT OP DIE FOTOS JONGENS!
weljaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
Terwijl je de bus bestuurd????quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
Ik jizzde zo een gast in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vette sjit! Toch wel bij zo'n bejaarde op der strippenkaartje gespoten??
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik jizzde zo een gast in z'n gezicht.
veels te veel...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:38 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Gewoon vadsig, veels te veel vet. Ik vind gewoon dat vrouwen geen overtollig vet moeten hebben of van die zogenaamde love handles bahbhabhahbha
Ja daar ga ik serieus van kotsenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
veels te veel...
ja, ze barst ook echt uit d'r voegen...
Moet je Precious eens kijken, da's pas veels te veel
ter illustratie:
[ afbeelding ]
Die kop en dat lichaam. Ik denk dat er gephotoshopped is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
Als je heel erg veel geluk hebt dan zit je later hier tegenaan te kijken.
[ afbeelding ]
ja van Precious zat ik ook behoorlijk te fronsen tijdens die film, vooral toen ze kip zat te vreten...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Ja daar ga ik serieus van kotsen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Geluk??????????????????????????quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel als je in je 20er jarige voor een niet slanke vrouw gaat. Hoe ze er dan later uit komt te zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Geluk??????????????????????????
Ik schrok alquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik bedoel als je in je 20er jarige voor een niet slanke vrouw gaat. Hoe ze er dan later uit komt te zien.
HAHAHAHAHAHAHAHA, Gast ik heb een vriendin gehad die een superlijf had rond d,r 20ste , maar nu is ze toch dik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik bedoel als je in je 20er jarige voor een niet slanke vrouw gaat. Hoe ze er dan later uit komt te zien.
Nu nog wel, maar over 10 jaar is die net zo dik als Preciousquote:
ach ja, ligt ook een beetje aan de discipline hea. Meestal willen die wijven toch een kind en ja, dan heb je loshangend vel. Dat zie je vervolgens niet meer verdwijnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef Fortitude het volgende:
Irritant ik kan gewoon geen goed voorbeeld vinden. Alleen maar volslanke jongere vrouwen die er wel ok uit zien. In de Viva (of een ande vrouwen blad weet niet welke) wil je nog wel is normale dikkere 35ers zien. Daar wordt je niet vrolijk van.
Naja ik zou in ieder geval slank proberen in te stappen.
alleen blijf ik het vreemd en verdacht vinden dat men hier geilt op meiden met het figuur van een kindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar over 10 jaar is die net zo dik als Precious.
Maar ieder zijn smaak. Sommige mannen vallen op mollige vrouwen terwijl andere mannen bijkans moeten kotsen als ze een dikke vrouw zien, andersom hetzelfde.
Zo'n onzin plus maatje 34 is geen anorexia maatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen blijf ik het vreemd en verdacht vinden dat men hier geilt op meiden met het figuur van een kind
helemaal als je je bedenkt dat de natuur ons van oorsprong programmeert dat we juist vrouwelijke rondingen interessant moeten vinden: billen, borsten, heupen. Dat men hier anorexia vrouwen de hemel in prijst, mag op zijn minst bedenkelijk gevonden worden.
Het enige argument wat je terugkrijgt is dat die tieten over 30 jaar hangen of dat ze over 10 jaar 200 kilo wegen
Over 10 jaar is je anorexia patient waarschijnlijk dood
quote:
Klopt ja maar als ze op je 20ste al vetrollen heeft dan vergroot je je kansen wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Feitosa het volgende:
Gast ik heb een vriendin gehad die een superlijf had rond d,r 20ste , maar nu is ze toch dik.
Je kan daar zo weinig van zeggen.
maatje 34quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:13 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Zo'n onzin plus maatje 34 is geen anorexia maat
Tja, en als je zo,n superdun type hebt dan zit je later opgescheept met een skelet naast je op de bank.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
[..]
Klopt ja maar als ze op je 20ste al vetrollen heeft dan vergroot je je kansen wel.
Maatje 34quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:13 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Zo'n onzin plus maatje 34 is geen anorexia maat
Superdun heb ik het helemaal niet over. Geen vetrollen heb ik het over. En dan nog alsof dat een probleem is bij de meeste vrouwen. Gewoon lekker en fatsoenlijke porties eten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, en als je zo,n superdun type hebt dan zit je later opgescheept met een skelet naast je op de bank.
Ach, als ik zie wat hier al als vadsig wordt omschreven...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:15 schreef Dartanion het volgende:
MikeyMo, dat jij toevallig op dikke vadsige vrouwen valt. Is jouw probleem. Maar daar niet ons probleem van.
De reden dat een slankere dame over het algemeen aantrekkelijker gevonden wordt tegenwoordig ligt volgens mij ten grondslag in de overvloed om ons heen.
Er is zoveel goedkoop en dikmakend voedsel om ons heen dat het een kunst geworden is om slank te blijven. Dus getuigd het slank zijn van bewust met je lichaam bezig zijn en niet toegeven aan vetzucht.
Kom je ook met een voorbeeld!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ach, als ik zie wat hier al als vadsig wordt omschreven...
Ze heeft geen tieten, geen kont en geen heupen. Dat is niet goed hoor... ze heeft het lichaam van een 12 jarige
En het enige waar jullie mee aankomen zijn meiden van 90 kilo als tegenhanger.
Tatjana Simic dan:
[ afbeelding ]
of is dit ook al te vadsig?
Ach Alexis texas heeft ook geen grote borsten, maar mooie billen en heupen daarentegen weer wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kom je ook met een voorbeeld!
natuurlijk is er niks mis met haar![]()
Maar van mij mag ze wel een paar sit ups gaan doen...
Maar aan de andere kant:
Lang niet alle vrouwen hebben grote borsten. DIt is genetisch bepaald. Net als jouw fallusje die blijft ook 11 cm, terwijl de gemiddelde FOK!ker toch wel 20cm heeft.
Dit maakt jou niet minder man hoor en ook geen 12 jarige.
38 DDquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
maatje 34
tien jaar geleden was maatje 36 nog de maat, maar we zijn weer aan het bijstellen geweest zie ik.
Maar ze hebben geen vadsig wijf naast zich op de bank zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waarom loopt deze discussie nog? Als ze wel slank/vol genoeg is, is er wel iets anders niet goed genoeg aan haar. De gemiddelde Fokker heeft een bijzonder hoge standaard als het om vrouwen gaat, daarom zijn ze ook nagenoeg allemaal single (en omdat het lelijke nerds zijn die bij hun moeder wonen, dat ook).
Heb jij het topic wel gelezen? MikeyMo is de enige die Nicolette niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waarom loopt deze discussie nog? Als ze wel slank/vol genoeg is, is er wel iets anders niet goed genoeg aan haar. De gemiddelde Fokker heeft een bijzonder hoge standaard als het om vrouwen gaat, daarom zijn ze ook nagenoeg allemaal single (en omdat het lelijke nerds zijn die bij hun moeder wonen, dat ook).
ach, als ze ooit eens een volwassen lichaam heeft mag ze terugkomen voor een herkeuring. Ik ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij het topic wel gelezen? MikeyMo is de enige die Nicolette niet lekker vindt.
Alsof jij haar uit bed zou trappen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
ach, als ze ooit eens een volwassen lichaam heeft mag ze terugkomen voor een herkeuring. Ik ben de moeilijkste niet
Nou bij deze ik ook dan. Vind het geen lekker wijf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij het topic wel gelezen? MikeyMo is de enige die Nicolette niet lekker vindt.
Als ze nou wat taille had zou ik haar nog wel mooi gevonden hebben. Jennifer is leuker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zat nog eens naar deze foto te kijken:
[ afbeelding ]
ze heeft gewoon geen milimeter heup
Die kan geeneens normaal kinderen baren waarschijnlijk, dat wordt keizersnee werk.
Blijft er niets meer van die pens over
Beyonce, Rihanna...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
Vida Guerra, Kim Kardashian, Gianna Michaels, allemaal echte vrouwen
Wat boeit dat nou? Dan kun je toch nog steeds een vrouw mooi of lelijk vinden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nou bij deze ik ook dan. Vind het geen lekker wijf.
Maar dat was ook niet mijn punt. Ik verbaas me er altijd over dat de fokkers bepaalde vrouwen zogenaamd heel lelijk vinden terwijl die vrouwen zo ontzettend out of their league zijn
De meesten hier mogen blij zijn als ze iemand gek genoeg vinden om ze te ontmaagden.
En van nature is de man ook geprogrammeerd om op mammoeten en ander wild te jagen. Ik ken vrij weinig hedendaagse mannen die in staat zijn om een konijn of een eend in het wild te vangen en te slachten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen blijf ik het vreemd en verdacht vinden dat men hier geilt op meiden met het figuur van een kind
helemaal als je je bedenkt dat de natuur ons van oorsprong programmeert dat we juist vrouwelijke rondingen interessant moeten vinden: billen, borsten, heupen. Dat men hier anorexia vrouwen de hemel in prijst, mag op zijn minst bedenkelijk gevonden worden.
Het enige argument wat je terugkrijgt is dat die tieten over 30 jaar hangen of dat ze over 10 jaar 200 kilo wegen
Over 10 jaar is je anorexia patient waarschijnlijk dood
Voorfappenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef speknek het volgende:
Slechte klacht. Nicolette Kluijver in de Playboy? Bring it on, ik ben alvast aan het voorfappen.
Ja, dat kun je inderdaad vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Dan kun je toch nog steeds een vrouw mooi of lelijk vinden?
Beyonce ja, verdoemme!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Beyonce, Rihanna...![]()
Nicolette is echt niet mooi. Tis een gewoontjes, niet-lelijk Hollands meisje, maar ze straalt voor mij totaal geen sex uit.
Dus jij verwacht Rihanna of Beyonce ooit in bed te krijgen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja, dat kun je inderdaad vinden
Maakt het alleen maar grappiger als de reality-check ooit komt
Ik vind 'r ook niet heel mooi, maar ze straalt juist wel sex uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nicolette is echt niet mooi. Tis een gewoontjes, niet-lelijk Hollands meisje, maar ze straalt voor mij totaal geen sex uit.
Nee, dat is geen mooie omschrijving, dat is een mening.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef MikeyMo het volgende:
Nicolette straalt geen seks uit, dat is idd een mooie omschrijving
Good for you honeyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is geen mooie omschrijving, dat is een mening.
Zo vind ik bijvoorbeeld Nicolette wél p0rn0. En velen met mij, blijbaar.
Ja! Maar... dan mogen ze haar toch nog wel lelijk vinden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef Catch22- het volgende:
ze heeft wel wat geils ja...
Maargoed; die gasten die haar lelijk zeggen te vinden zijn 5 maanden gelukkig als ze 1x een dik wijf mogen aandouwen, dus die meningen zijn weinig waard.
Leer mij hoe je fotos van mensen kan zien die er geen in hun fobo zetten!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over dat de fokkers bepaalde vrouwen zogenaamd heel lelijk vinden terwijl die vrouwen zo ontzettend out of their league zijn
De meesten hier mogen blij zijn als ze iemand gek genoeg vinden om ze te ontmaagden.
Niks lastigs aan. Ik geef gewoon mijn mening. Ik vind (snap je, dat is een uiting van mijn mening) Nicolette een lekker wijf. Jij niet. Daar komt geen discussie aan te pas.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Good for you honey
Lastig he, als niet iedereen het met je eens is en je alleen maar met kutargumenten kunt discussieren
terwijl dat gewoon meiden met hele normale posturen zijn, iig niet onderontwikkeldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Leer mij hoe je fotos van mensen kan zien die er geen in hun fobo zetten!!!!
En over Tatjana tuurlijk zou ik het er op kunnen maar het is niet mijn ideaalbeeld. En die vrouwen die MikeyMo daarna opnoemde Gianna Micheals etc vind ik gewoon vadsig klaaaaaar
Net als Nicolette, die is alleen op tijd gestopt met "ontwikkelen".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef MikeyMo het volgende:
terwijl dat gewoon meiden met hele normale posturen zijn, iig niet onderontwikkeld
Kutnijd? Ik vind haar gewoon niet sexyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, ik snap je kutnijd jegens Nicolette wel.
En wat voor paplichaam heb je zelf?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
En over Tatjana tuurlijk zou ik het er op kunnen maar het is niet mijn ideaalbeeld. En die vrouwen die MikeyMo daarna opnoemde Gianna Micheals etc vind ik gewoon vadsig klaaaaaar
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Gastquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
terwijl dat gewoon meiden met hele normale posturen zijn, iig niet onderontwikkeld
Ik vind dr ook niet bepaald aantrekkelijk, net een jongetjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik fitness 2x per week en daarnaast doe ik 1x per week aan muay thai.quote:
Met die enorme jetsers?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Ik vind dr ook niet bepaald aantrekkelijk, net een jongetje
ja, op d'r 10e?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net als Nicolette, die is alleen op tijd gestopt met "ontwikkelen".
Vind je Cameron op die foto die ik posste ook net een jongetje? Dan is er echt wat mis met je imoquote:
Gadverdamme, ze heeft tieten en tepels en heupen en een kont!!!!1111quote:
Neuh, Cameron is wel te doen. Haar borsten zijn ook groter dan die van Nicolettequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Vind je Cameron op die foto die ik posste ook net een jongetje? Dan is er echt wat mis met je imo
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Gast
Normaal?
Om dan maar even een voorbeeld te geven hoe ik het graag zie
http://www.solarnavigator(...)iaz_bathing_suit.jpg
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neuh, Cameron is wel te doen. Haar borsten zijn ook groter dan die van Nicolette
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neuh, Cameron is wel te doen. Haar borsten zijn ook groter dan die van Nicolette
heupen e.d. zijn ver te zoeken, maar ze heeft idd hier wat borstjes. Van een A in de OP naar B. Ze eet weer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gadverdamme, ze heeft tieten en tepels en heupen en een kont!!!!1111
Eng, een vrouw!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met minder neem ik geen genoegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
geen idee of dat gifje werkt, hij is 4MB ofzo![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerwreed dat jij helderziend bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef svefn het volgende:
Wtf, al die fokkers hier die doen alsof alleen het beste goed genoeg voor ze isik wed dat ze pakken wat ze pakken kunnen (zal niet vaak voorkomen)
Hmm nu misschien nog wel ja. Tuurlijk blijft dat interessant voor een man maar het is gewoon een feit dat het later heel lelijk wordquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
ach het is wel zo... hier typen hoe men bepaalde standaarden heeft, maar ongetwijfeld op straat ook naar tieten staren die veels te groot zijn en over 30 jaar hangen...
Niemand typt toch dat hij dat niet doet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
ach het is wel zo... hier typen hoe men bepaalde standaarden heeft, maar ongetwijfeld op straat ook naar tieten staren die veels te groot zijn en over 30 jaar hangen...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zat er op te wachten op dat plaatjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoog gehalte van bovenstaande in dit topic weer
BNN-chickies![]()
Lauren, Geraldine, en ook Nicolette heeft iets
Of ze jou zag zien zitten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Marsenal het volgende:
Borsten-taille-heup verhouding is mij te miniem, mag wel wat voluptueuzer allemaal. Leuk meisje om te zien, maar zit geen seks in.
ach, tussen iemand mooi vinden en neuken zit een groot verschilquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Biels het volgende:
Mensen die Nicolette niet zouden raken:. Leugens, stuk voor stuk.
Mooi vinden = neuken hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach, tussen iemand mooi vinden en neuken zit een groot verschil
ja maar niet mooi vinden is vaak ook gewoon neuken hoorquote:
Euhr nee. Maargoed, ik ben dan ook na Jos de hosselkoning.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar niet mooi vinden is vaak ook gewoon neuken hoor
quote:Nicolette's telefoon staat uit, maar op haar voicemail ontkent de BNN-presentatrice. “Het is allemaal niet waar, echt niet.”
Hier niet. Alleen als ik stoooooooooooomdronken ben wil ik ngo weleens de fout ingaan maar daarom zorg ik ervoor dat ik dat dus niet meer word.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar niet mooi vinden is vaak ook gewoon neuken hoor
ze heeft de kont van een twaalf jarig jochie, dan zou ik haar juist superduper lekker moeten vindenquote:
En haar knieën, die zijn het ergste.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar ook maar matig ja, geen curves of iets, net een plank. En ze heeft een apart soort van eng gezicht.
Ze heeft idd sharp knees, I would not hit that!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En haar knieën, die zijn het ergste.
Ze komt uit 1984, dus te jongquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Biels het volgende:
Mensen die Nicolette niet zouden raken:. Leugens, stuk voor stuk.
MikeyMo geilt op jongemeisjes met dikke tieten en voelt zich benadeeltquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
Als je op een grietje van 16 geilt met een paar enorme tieten dan ben je pedo, als je geilt op iemand van 20 met een lichaam wat lijkt op die van een 12 jarige dan is dat normaal
Jij bent gay zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:02 schreef WillFerrell het volgende:
WAT?! Lekker wijf is dat mang.
Verkapte 'volgens mij zijn jullie net zo lelijk en ongewild als mij, dus zouden jullie ook pakken wat je pakken kan' postquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:44 schreef Biels het volgende:
Al die mensen hier op Fok altijd die elk willekeurig lekker wijf niet zouden pakken. Jullie wel, jongens. Jullie wel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'volgens mij zijn jullie net zo lelijk en ongewild als mij, dus zouden jullie ook pakken wat je pakken kan' post
Wat een liefjen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef J.Herrer het volgende:
Zij is echt kklekker auwe![]()
[ afbeelding ]
Dat gedart maakt het allemaal dan weer een beetje jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta nog met haar op de foto en heb in de kroeg met haar gedart
Wie wil me aanraken ?
Met 'bekende' mensen op de foto? Jij bent een 12-jarige bakvis?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie wil me aanraken ?
Ze waren voor SPuiten en SLikken opnames maken over de vroegere sluitingstijden hier, dus toen vroeg ze of ik wilde dartenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Dat gedart maakt het allemaal dan weer een beetje jammer
Boeiend, ze kneep in mijn kontquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Met 'bekende' mensen op de foto? Jij bent een 12-jarige bakvis?
Ik heb haar in diezelfde kroeg nog helemaal naar de tering geneukt en toen was ze zo seksverslaafd geworden dat ze s&s ging presenterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie wil me aanraken ?
Boeiendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend, ze kneep in mijn kont
Geen idee wie het is, maar daar zou ik het ook nog wel op kunnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ik vind haar niet echt bijzonder, niet lelijk maar ook niet superknap.
Maar vind haar wel grappig overkomen op tv.
Ik hou zelf ook meer van de wat vrouwelijke vormen, mijn ideale vrouw is dan ook Katherine Heigl, voor haar zou ik mijn huwelijk op het spel zetten.
mooi snoetje en prachtig lijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens niet alleen plaatjes, maar lees de tekst ook eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar daar zou ik het ook nog wel op kunnen
Ik las de naam, maar dat zei me nietsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk eens niet alleen plaatjes, maar lees de tekst ook eens
Luck bastard in het midden. Toch wel tof dat hij uitgelachen wordt door beidenquote:
Ik kan me die foto nog wel herinneren, post die nog eens?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze waren voor SPuiten en SLikken opnames maken over de vroegere sluitingstijden hier, dus toen vroeg ze of ik wilde darten![]()
henk, dat hor niet jongehquote:
die is echtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ik hou zelf ook meer van de wat vrouwelijke vormen, mijn ideale vrouw is dan ook Katherine Heigl, voor haar zou ik mijn huwelijk op het spel zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er zit vast wat onder dat kledingstukje wat de boel lift... in bikini heeft ze niet zoveel...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ze heeft echt wel wat hoor...
[ afbeelding ]
Kijk je uit voor Uncle Casey:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paardekopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ze heeft echt wel wat hoor...
[ afbeelding ]
post jij nou eens een foto van jezelf?? Ik ben echt zo benieuwdquote:
homo111!11!1eubz!1!1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
post jij nou eens een foto van jezelf?? Ik ben echt zo benieuwd
WTF heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
post jij nou eens een foto van jezelf?? Ik ben echt zo benieuwd
ja maar toch is ze lekker!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Meneer Albert Verlinde heeft inside information.
Was vanochtend op de radio.
waar is jouw hoofd danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Haar lichaam oke, maar haar hoofd FUFR!
I won't use the head..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Haar lichaam oke, maar haar hoofd FUFR!
ik ken haar hoofd, das ok, wees gerust.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
waar is jouw hoofd dan
Mensen die alleen hun huisdieren in fobo zetten
Waarom wil je mijn hoofd zien?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
waar is jouw hoofd dan
Mensen die alleen hun huisdieren in fobo zetten
Ik denk dat hij een hoofd fetish heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder voor tieten gaan of niet soms?
dat heb ik al voor je gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan kan ik oordelen wie er mooier is
En is dat van belang dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan kan ik oordelen wie er mooier is
Ik snap geen kanker meer van dit topicquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
En is dat van belang dan?
Ik ben geen chefkok maar kan wel beoordelen waneer ik eten lekker vind smaken.
Nou.. als zij aarslelijk is heeft ze niet het recht om andere vrouwen af te krakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
En is dat van belang dan?
Ik ben geen chefkok maar kan wel beoordelen waneer ik eten lekker vind smaken.
Ik kraak haar niet af, ik zeg alleen dat ik haar hoofd niet mooi vind.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nou.. als zij aarslelijk is heeft ze niet het recht om andere vrouwen af te kraken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nou.. als zij aarslelijk is heeft ze niet het recht om andere vrouwen af te kraken
oh you are so ontzettend wrong...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kijk ff in zijn fobo, in zijn geval is het zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom niet?
In jouw mening is het zo dat als je zelf lelijk bent je ieder ander mens op aarde maar knap moet vinden?
Onzin natuurlijk, eigen uiterlijk staat los van het feit of je een ander wel of niet aantrekkelijk vind.
Daarom nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom niet?
In jouw mening is het zo dat als je zelf lelijk bent je ieder ander mens op aarde maar knap moet vinden?
Onzin natuurlijk, eigen uiterlijk staat los van het feit of je een ander wel of niet aantrekkelijk vind.
Pak eens een scheermes en verdwijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk ff in zijn fobo, in zijn geval is het zo.
Maar dan kom je weer bij het feit dat smaak persoongebonden is, jij kan iemand lelijk vinden, maar een ander kan diegene knap vinden,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daarom niet
Als iemand lelijk is heeft diegene niks te zeggen over personen die mooier zijn
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk, gezien zijn smaak voor 'vrouwen'
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
SteveBudin, de eeuwige maagdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Te moeilijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dan kom je weer bij het feit dat smaak persoongebonden is, jij kan iemand lelijk vinden, maar een ander kan diegene knap vinden,
Dus mag diegene dan wel of niet wat zeggen over het uiterlijk van een ander?
Aangezien jij die ander dan misschien wel mooi vind maar weer iemand anders vind diegene lelijk...
Snap je hem nog?
Ach, je 'standaard' veranderd met de leeftijd. tegen de tijd dat je 78 bent fap je ook op blauwspoelinkjes en theezakjes hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Hmm nu misschien nog wel ja. Tuurlijk blijft dat interessant voor een man maar het is gewoon een feit dat het later heel lelijk word
Dat magquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ben niet aarslelijk, ik vind Nicolette niet mooi.
Dat vermoeden had ik al....quote:
quote:
Zij is echt de tiefus smerigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
En je wijf, nog steeds strak?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dus die kleine Steve die hier rondloopt is niet van mij![]()
.
nee dusquote:
Moet ik me nu zorgen gaan maken dat jij een move gaat maken nu ze, volgens jou dan, niet meer strak is.quote:
nee ik hou niet zo van vadsige vrouwenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Moet ik me nu zorgen gaan maken dat jij een move gaat maken nu ze, volgens jou dan, niet meer strak is.
Gelukkig is ze allang weer slankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee ik hou niet zo van vadsige vrouwen
ach, als ze maar gezond is vind ik belangrijker. Die van mij hoeft niet perse maatje 36 te hebben zolang ze ze maar wel gezond leeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:14 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Gelukkig is ze allang weer slank(maatje 36)
Was dat tóch een filmpje van je vrouw danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef SteveBudin het volgende:
Dus die kleine Steve die hier rondloopt is niet van mij![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |