En jij hebt smaak?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:02 schreef WillFerrell het volgende:
WAT?! Lekker wijf is dat mang.
Exact!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
daar zit geen tiet of kont aan
Benno Larue materiaal
Kwalbert.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Meneer Albert Verlinde heeft inside information.
Was vanochtend op de radio.
Maar ik weet niet of ik er blij mee ben, er is iets mis met d'r hoofd.
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Maar ik weet niet of ik er blij mee ben, er is iets mis met d'r hoofd.
Het was of dat of een heel epistel schrijven over die graftak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uitspraken van JensenFaalt bijna net zo hard als "Balkenbende" en "Wolven in het Wouterbos"
Verlicht mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Mannen die op Nicolette geilen zijn ws pedoseksueel
Dus toch een mokkel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
I know, het is gewoon een lelijk mokkel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een zesjarig jongetje en de kop van een embryo
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...quote:
He kut ik ben het met je eens.quote:
Een embryo!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze heeft het lichaam van een zesjarig jongetje en de kop van een embryo
Nee, inderdaad geen borsten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...
Ben jij even blindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen borsten, platte kont... zo ziet het lichaam er van een 10-jarige ook uit...
En toch is het Sex op Benen. Go figure.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
die verdwaalde kipfeltjes?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, inderdaad geen borsten.
[ afbeelding ]
Gianna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die verdwaalde kipfeltjes?
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
dat varieert!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gianna.Die scheert nooit haar grasmat.
Nee, maar strak is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat varieert!
Ik vind niet erg, ze heeft geen oerwoud
SEX met hoofdletters dan tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef Garisson72 het volgende:
En toch is het Sex op Benen. Go figure.
Tja, die wil ik ook wel een uurtje hurenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
die verdwaalde kipfeltjes?
kijk puur natuur:
[ afbeelding ]
Nicolette heeft iets 'spannends' over zichquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef In_Qontrol het volgende:
Ik vind haar zo lekker![]()
Geen supermodel ofzo, maar gewoon goed te doen
Met jou kan ik praten, G.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voorts vind ik Nicolette een mooi popje.
Ze heeft ook landbouwschool gedaan, dus ze weet hoe ze een kalf moet halen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef WillFerrell het volgende:
Met jou kan ik praten, G.
Altijd handig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze heeft ook landbouwschool gedaan, dus ze weet hoe ze een kalf moet halen..
het lichaam, of dat dotje op d'r vulvaquote:
Ze heeft te grote tetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het lichaam, of dat dotje op d'r vulva
Misschien kun je je gesprek over uitgezakte p0rn0hoeren elders voortzetten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
het lichaam, of dat dotje op d'r vulva
welnee manquote:
ja idd...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:49 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Fokkers vallen op dikke zwijnen, het lichaam wat nicolette heeft zou elke vrouw moeten hebben ( Ok borsten mogen iets groter maar verder prima ) De huidige mormels die in nederland wonen weten niet eens wat een platte buik is
Nee, die heeft een ass. Toni Black. En Texas Presley.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee man
Wellicht is Alexis Texas wat meer voor je
Gerriequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Doe dan die nieuwe uit spuiten en slikken
HADquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja idd...
Nicolette Kluijver had anorexia
quote:
quote:
Je zit onder de plak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Daar heb ik wel een weekje ruzie voor over hoor!
Grote borsten gaan toch vies hangen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
Toch is het maar erg gesteld met de vrouwelijke rondingen in dit topic
geen borsten, billen en heupen
Jij ziet liever dit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
ja, met behulp van dr Schumacher zekerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Fortitude het volgende:
Echt he de mensen in dit topic. Ze heeft een super mooi lichaam man. Die rondingen komen echt wel hoor.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Jij ziet liever dit?
[ afbeelding ]
Valt mij ook altijd op ja. Fucking Newton.quote:
Heb jij hondenpoep in je ogen ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
Mikeydinges krijgt pikstraf als hij durft toe te geven dat hij Nicolette stiekem begeert.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
Mikey is gewoon een fag dat hij Nicolette niet lekker vindt, of Lauren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mikeydinges krijgt pikstraf als hij durft toe te geven dat hij Nicolette stiekem begeert.
Zijn eega vindt het prima als hij vadsige p0rn0"modellen" begeert, daar durft zij de concurrentie nog wel mee aan.
Moet je haar tegen de tijd dat ze 50 is zien. En dan nog met een pittig kort kapsel ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Ok ok serieuze poging
[ afbeelding ]
Ja gast ik vind haar ook veels te dik. ( Ja dames nu al ) Maar dit was voor MikeyMo om te zien of hij deze dame echt zou prefereren boven lauren etcquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Moet je haar tegen de tijd dat ze 50 is zien. En dan nog met een pittig kort kapsel ook.
moet je het nu neuken/er op af trekken of over 40 jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Grote borsten gaan toch vies hangen.
nix mis mee toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Ok ok serieuze poging
[ afbeelding ]
Dat is dik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nix mis mee toch?
of is dit "vadsig" in jullie ogen?
Als ik een lekker wijf heb, dan hou ik die ook vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je het nu neuken/er op af trekken of over 40 jaar
Op haar hoofd na is er van alles mee mis ja..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nix mis mee toch?
zoals?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Op haar hoofd na is er van alles mee mis ja..
Ach, die kunnen nog eens een kip voor je slachten.quote:
Zolang je haar voor der 30ste wilt dumpen is er niks mis mee nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nix mis mee toch?
Mijn godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |