Alle spullen?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef IemandNiemand het volgende:
Hoeveel kost alles bij elkaar? 1 Aquarium en dan de spullen?
mjah alles wat handig is om bijvoorbeeld een aquarium mee te startenquote:
Oh, oke.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:48 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
mjah alles wat handig is om bijvoorbeeld een aquarium mee te starten(tis voor een vriendin van mij btw, die heeft nu een aantal vissen in een naar mijn mening te klein aquarium zitten en ook geen spullen om ze te onderhouden qua water etc..)
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik gaat het overleggen, je hoort nog van me
Hoe doe ik dat? Ik heb ze gewoon geupload via Tinypic, gaat altijd goed toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:22 schreef Symphonic het volgende:
Zou je aub die belachelijk grote foto's door een pixresizer kunnen halen e ze hier dan weer opnieuw plaatsen?
Je moet de foto's eerst even verkleien voor je ze upload, deze zijn veel te groot van formaat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Ik heb ze gewoon geupload via Tinypic, gaat altijd goed toch?![]()
![]()
Nu is het topic weer zo saai zonder foto's
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet de foto's eerst even verkleien voor je ze upload, deze zijn veel te groot van formaat...
http://www.fotoverkleinen.nl/
En?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik gaat het overleggen, je hoort nog van me
Uhm, dat is prima. Kan je ze ophalen (Eindhoven) Of opsturen? (+ verzendkosten, evt delenquote:Op maandag 12 april 2010 12:38 schreef 2xD het volgende:
Als die flesjes van die Sera test set nog aardig vol zijn, bied ik ¤14,- voor de set en het flesje Profito. 250 ml Profito is namelijk nieuw maar ¤6,95.
Dat is de Aqua40, en los vraag ik daar 25,- voorquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Pixie. het volgende:
Ik zet hier even een tvp'tje
Aangezien ik binnekort visjes wil ( sowieso is dat volgende maand wanneer ik me geld binnen heb )
Hoeveel vraag je voor het aquarium met die leuke achtergrond?
En kan je daar gewoon dan goudvisjes in doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat is de Aqua40, en los vraag ik daar 25,- voor
Antwoord = Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En kan je daar gewoon dan goudvisjes in doen?
en hem regelmatig schoonmaken
Of heb je echt die pomp etc nodig?
Ik heb namelijk niet zoveel verstand ervan
Waar moet het heen? Want verzending met de post is altijd zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef Pixie. het volgende:
Top dankjewel voor de info!
Hoeveel vraag je voor dat aquarium en alles erop en eraan wat er dus bijhoort?
En hoeveel zijn de verzendkosten?
PMquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Waar moet het heen? Want verzending met de post is altijd zo
quote:
Haha sorrie dat ik zo ver weg woonquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat is een roteind... Maarja, ik wil hem wel gewoon inpakken in een doos met kranten eromheen ofzo? En de eventuele spullen in het aquarium? Dan denk ik wel dat we voor verzekerd verzenden moeten gaan?
De prijzen zijn;quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:35 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Haha sorrie dat ik zo ver weg woon
Jaa dat denk ik wel ja![]()
Op hoeveel kom je dan ong uit?
Hmm dus een totaal van 83 euro?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
De prijzen zijn;
0 - 10 kg
10 - 30 kg
¤ 8,61
¤ 12,95
Dus ik denk dat het gewoon die 8,61 is.. En dan is het 25 + 8.61 = 33.61
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hmm dus een totaal van 83 euro?
Ik overleg het hier even en dan laat ik het je horen!
whoppaaa ik heb het even met mama besprokenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Prima, maar dan krijg je wel wat meer
Ik neem aan typfoutje?
No Problemo!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
whoppaaa ik heb het even met mama besproken
En vamiddag bij een 2e hands winkel een aquarium gekocht voor een tientje
Dus helaas
Succces nog!!
je moet uit gaan van een liter per centimeter vis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef Zwolsboy het volgende:
Hey let op he.
Goudvissen hebben minstens 50 liter per vis nodig!
Ze worden 30 centimeter en ruim 25 jaar oud.
Dat komt neer op een bak van minstens 1 meter voor 3 a 4 vissen
Veel mensen stoppen deze vissen in te kleine bakjes.
Dat is natuurlijk bij elke vis anders, maar een goed gemiddeldequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet uit gaan van een liter per centimeter vis.
aqua 30 of aqua40 is beide veel te klein voor goudvissen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
Antwoord = Ja.
Maaaar, eigenlijk is het nee... Want buiten dat vissen (ongeacht welke vis) voer en schoon water nodig hebben, hebben ze ook bepaalde bacteriën nodig (klinkt raar, is wel zo). Als jij elke week je water ververst (wat ook moet). Zullen die bacteriën meegaan, daardoor kunnen ziektes weer makkelijk binnendringen omdat er geen bacteriën zijn die hem tegenhouden. Bacteriën nestelen zich in het filter, en die zul je er altijd in moeten hebben hangen, dus je hebt een stabiele bacteriecultuur. Daarnaast zorgt het filter ervoor dat het water altijd in beweging zal zijn (vissen uiteraard ook), maar ook dat het wateroppervlakte altijd in beweging is, doordat je de uitloop van het filter op het oppervlakte hangt. Daardoor beweegt het oppervlakte en komt er dus ook meer zuurstof binnen in het water. Wat op den duur weer goed is voor de plantengroei.
Het hangt allemaal samen, en om een eerlijk (niet meer beginnend) vis advies te geven; zorg ervoor dat je een compleet aquarium hebt, dus met plantjes, en een filter.
Een zuurstofpompje is minder belangrijk bij goudvissen, als het filter goed hangt
Ik hoop je een beetje op weg hebben geholpen...
Afmetingen van een Aqua 30 zijn: 35x22x33 (dit is gemeten zonder kap).quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef oddeyed het volgende:
Misschien lees ik er overheen hoor, maar waar is het evt. op te halen? En hoe groot zijn de aquaria, als je die nog hebt? Want misschien lees ik daar ook wel overheenFf weinig tijd om het te lezen namelijk
Dank je voor de info. Maar Veldhoven is wel wat te ver, ik woon in Groningen. En ik heb een boyu 40 liter, en ben eigenlijk opzoek naar iets groters. Wat ruimte en geld betreft kan het eigenlijk ook niet. Sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Afmetingen van een Aqua 30 zijn: 35x22x33 (dit is gemeten zonder kap).
Afmetingen Aqua 40: 33x30x37 (geen idee of dit met kap is).
Aqua 40 is dan groter kwa inhoud.
Dat heb ik van het internet
Op te halen in Veldhoven (bij Eindhoven)
Np.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Dank je voor de info. Maar Veldhoven is wel wat te ver, ik woon in Groningen. En ik heb een boyu 40 liter, en ben eigenlijk opzoek naar iets groters. Wat ruimte en geld betreft kan het eigenlijk ook niet. Sorry
quote:Op zondag 21 november 2010 16:54 schreef Saninl het volgende:
Ook nog een extra stuk kienhout te koop!
Bekijk gewoon, en zeg eens wat je wilt!
We komen vast samen wel tot een leuke prijs
Aqua 40= ongeveer 27 liter,quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef ForumGek het volgende:
Ik neem aan dat de 30, en 40 voor liters staat? Ik ben wellicht geinteresseerd in de 40. Er zit een kap op met werkende lamp er in? Woon in Groningen dus zouden we ff moeten kijken hoe en wat met verzenden!
Garnaaltjes zijn naar mijn andere bak gegaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:30 schreef Naaaait93 het volgende:
wat heb je met de garnalen gedaan? en waar heb je ze gekocht?
wil die namelijk bij mijn vissen doen:)
Die afmetingen zijn het ook ongeveer inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef ForumGek het volgende:
Hmm..oke, ik heb nu een bak van 39*28*25 (buitenmaten) wat zijn de exacte buitenmaten van die bak, want ik vind op internet dit: 29 x 27 x 27,5 cm voor de aqua40 en dan gaat het geen verschil maken met wat ik nu heb voor mijn 2 sluierstaarten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |