Veldhoven (linksonder aan Eindhoven)quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
Waar af te halen in Noord-Brabant?
Als je weet wat je wilt, is er ook wel een mogelijkheid dat ik richting Eindhoven kom hoorquote:Op zondag 5 december 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Oke, bedankt voor de info.
Was wel van plan een aquarium te kopen, maar Veldhoven is net wat te ver.
Ik zal eens kijken of er wat interessante dingen bij de accessoires zitten.
EDIT: ik weet niet wat het allemaal is![]()
Dat doodskopje lijkt me igg wel tof![]()
![]()
Ik woon nabij Bredaquote:Op zondag 5 december 2010 12:03 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als je weet wat je wilt, is er ook wel een mogelijkheid dat ik richting Eindhoven kom hoor.
Waarvan weet je niet wat het is? Wil je meer foto's + uitleg? Vertel maar
Wordt dit je eerste bakkie?
Waarom negeert iedereen zijn post?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:01 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
aqua 30 of aqua40 is beide veel te klein voor goudvissen!
In principe hebben ze minstens een meterbak nodig, het liefst groter.
Het beste kunnen ze eigelijk gewoon in een vijver zwemmen.
Ja,quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:49 schreef Frankie79 het volgende:
Profito! (7.50)
Easycarbo (7.50)
Heb je die nog?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:37 schreef Saninl het volgende:
Aqua40; 20,-!
Aqua30; 20,-!
Alles + Accessoires: 50,-
Ik kan eventueel brengen in/om Eindhoven
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, wou net mijn enkele goudvis van z'n ronde kom naar zo'n bak die TS overbrengen. Maar ja, als dat al niet geschikt is.quote:Op maandag 4 april 2011 19:37 schreef Roces18 het volgende:
Goudvissen / Sluierstaarten en dergelijke kunnen makkelijk 20 centimeter worden daarom moeten ze altijd in minstens een meterbak gehouden worden het liefst groter. Lees je eerst eens goed in voordat je dieren koopt.. damn
Alles beter dan een goudvis in een ronde kom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Jammer, wou net mijn enkele goudvis van z'n ronde kom naar zo'n bak die TS overbrengen. Maar ja, als dat al niet geschikt is.
Daar heb je zeker gelijk in! Helaas heeft diegene niets meer laten wetenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles beter dan een goudvis in een ronde kom.
Helaas, beide al verkochtquote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef Kadooosh het volgende:
Heb je een van deze 2 nog?
1x no2waarde meetapparatuur incl maatbeker (sera) 3.-
1x set meetapparatuur bestaande uit: Ph, No2, Gh, Kh, (sera) 10.-
Beide heb ik niet meer helaas.quote:Op maandag 19 september 2011 11:03 schreef Frankie79 het volgende:
Profito! (7.50)
Easycarbo (7.50)
Heb je ze nog steeds?
ZIjn nog dicht ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |