Geniaalquote:# MeesterWarbol
@BolderbastNL Oh ja, ik ben overigens wel trots op u dat enigszins met 'sz' heeft geschreven! Daar gaan namelijk veel mensen de mist in. 12 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Andy Warbol MeesterWarbol
@BolderbastNL Het is ergeren aan of iets of iemand irriteert je. Lees dit maar, mijn beste vriend: http://tinyurl.com/ylo5cco 15 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Bertus Bolderbast BolderbastNL
@MeesterWarbol Ik begin me enigszins te irriteren aan u. U bent een zeurende betweter en heeft waarschijnlijk geen vrienden!
quote:
quote:
Mij wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef moomoo het volgende:
Het zou me niets verbazen als die gasten die dat mogen schrijven ondertussen met dit topic me zitten te lezen :p
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Luco het volgende:
Partij van de Twijfel herneemt stellingname over cursusbeleid!
7:53 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel neemt felle kritiek terug.
7:51 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel uit felle kritiek op cursusbeleid Duckstad Bajes!
7:50 AM Mar 5th via web
Fuck me, wat geniaal
Spuit 11, de redactie doet hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Moos. het volgende:
Volgens mij word dit gedaan door het blad zelf aangezien, ik de nieuwsbrief van Donald Duck laatst kreeg, en daar stond dit ook in...![]()
Maar ik vind deze actie toch wel Geniaal.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:34 schreef Remsjo het volgende:
DonaldDuckNL Het is de laatste keer geweest dat ik op de Vrije Tijd Partij stem! Die lui voeren geen klap uit!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef mwaterl het volgende:
GGoudglans
Zucht...
15 minutes ago via web
GoofyNL
Hoi.
19 minutes ago via web
Lame..
BAASSS keep posten mennnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef mwaterl het volgende:
Zeg eens eerlijk jongens, wie 'followt' ze al?
ik
alleen Minnie Mousequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef mwaterl het volgende:
Zeg eens eerlijk jongens, wie 'followt' ze al?
ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |