quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik liet dat altijd aan meneer I. over en ging zelf boven zitten tot ze weg waren
Jij bent ook op dreef hè, grapjasjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe sorry popje. Moest even kijken waar jouw pijnpuntje zat.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
Vandaar dat het me iets meer raakt dan zou moeten denk ik, dat soort opmerkingen![]()
Wat zeg je Greys?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
Jullie kennen hem nu toch ook wel een beetje?
Kan ze het lab niet ff bellen dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:01 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppff de DA heeft nu nog de uitslag niet van Whoopie, hallooo 8ste dag
Ja dat zal ik straks eens voorstellen..ja heb nog steeds geen mail binnen.quote:
Een beetje ja.quote:
Nouquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Ja, dat zal de stemming hier zeker ten goede komen.
Ik ga ff de boodschappen uitpakken
Zus en zoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Bweuuhoeoahaha bnwahaaah boodschappen dit en dat
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Zo. Klaar.
Ik had namelijk weinig boodschappen.
Want ik ben heel zuinig.
Nee maar wel in vijfvoud graagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Dirk, ben je al klaar met je excuusbrief?
Het hoeven geen drie A4tjes te zijn hoor.
Nee, ik ben tot de conclusie gekomen dat een excuusbrief niet nodig is en de geveinsde verontwaardiging weghoon.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Dirk, ben je al klaar met je excuusbrief?
Het hoeven geen drie A4tjes te zijn hoor.
Hij gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ben tot de conclusie gekomen dat een excuusbrief niet nodig is en de geveinsde verontwaardiging weghoon.
In dat geval ben je een botte lul en ga ik nu toch echt even mijn ramen lappen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ben tot de conclusie gekomen dat een excuusbrief niet nodig is en de geveinsde verontwaardiging weghoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |