quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, zoals je nu zelf bewijst...
Jonge modellen vliegen nogal eens uit de bocht, waarmee ze in één keer al hun glazen ingooien.
Dat zal een wat ouder model niet snel gebeuren.
Hoezo, jij vliegt toch nooit uit de bocht?quote:
ja maar je moet zoveel vervangen aan zo'n ouwetje he, na zoveel jaar is al het rubber verteerd, de bekleding verkleurd en de vering uitgelubberdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een verwaarloosde oldtimer.
Een goed onderhouden oldtimer is starten-lopen en is snel warm mits goed geschakeld.
Maar als beginnend bestuurder is dat nog wel eens een uitdaging ja.
Model Breezersletjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar je moet zoveel vervangen aan zo'n ouwetje he, na zoveel jaar is al het rubber verteerd, de bekleding verkleurd en de vering uitgelubberd![]()
plus dat ze erg kieskeurig zijn, en sommige nieuwe modelletjes lopen ook gewoon op alcohol![]()
en nu weet ik niet meer waar we het over hebben
Van jou is er maar eentje op de hele wereldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Die gele keef is wel wegenbelasting vrij.
En een special edition. Zijn er maar 1800 van gemaakt, van de Sunny Bugs.
En ik ben zelf ook een spesjul iedisssjun. Dus wat dat betreft passen we wel bij elkaar
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Die gele keef is wel wegenbelasting vrij.
En een special edition. Zijn er maar 1800 van gemaakt, van de Sunny Bugs.
En ik ben zelf ook een spesjul iedisssjun. Dus wat dat betreft passen we wel bij elkaar
Ja maar ik kan daar mijn Smart niet inruilen denk ik zo, dus dan moet ik dat ding los gaan verkopen en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga nou maar halen, je hoeft ons niet te overtuigen
Dan laat je mrG toch ff die auto voorschieten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik kan daar mijn Smart niet inruilen denk ik zo, dus dan moet ik dat ding los gaan verkopen en daar heb ik geen zin in
Het gaat me er om dat ik geen zin heb om een auto te verkopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan laat je mrG toch ff die auto voorschieten.
Awquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van jou is er maar eentje op de hele wereld
Idd...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat me er om dat ik geen zin heb om een auto te verkopen.
Mensen aan de telefoon en aan de deur enzo. Daar hou ik niet van
Dus als ik een andere auto koop wil ik mijn huidige auto er kunnen inruilen om van het gedoe af te zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
AwHoe kon ik daar nou bijna overheen lezen!
Lafjoe, MSN-jasje!
Als mrG de auto voorschiet, dan speelt geld geen enkele rol meer. Dan duw je die Smart in de gracht of geef je die aan Ll (voor als ie over drie jaar 18 is) en dan ben je er ook van af.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat me er om dat ik geen zin heb om een auto te verkopen.
Mensen aan de telefoon en aan de deur enzo. Daar hou ik niet van
Dus als ik een andere auto koop wil ik mijn huidige auto er kunnen inruilen om van het gedoe af te zijn.
Ohhhh, vreselijk. Ik ben voor dat soort dingen niet in de wieg gelegdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...
Wij hebben ooit wel es auto's via MP verkocht; zit je met dat volk proefritjes te maken en ze willen altijd afdingen![]()
Ik liet dat altijd aan meneer I. over en ging zelf boven zitten tot ze weg waren
Wie weet verdient Greys wel 10x zoveel als Heer G.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als mrG de auto voorschiet, dan speelt geld geen enkele rol meer. Dan duw je die Smart in de gracht of geef je die aan Ll (voor als ie over drie jaar 18 is) en dan ben je er ook van af.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie weet verdient Greys wel 10x zoveel als Heer G.
Mag ie bij haar komen schooien om centjes
Excuse me?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]Okay, ik ken mrG niet, maar ik heb Greys een keer ontmoet. Ik neem dan even de vrijheid om aan te nemen dat die zeg maar eh... hoe zeg je dat netjes.... op het minimum zit. Of ze moet zichzelf omhooggepijpt hebben.
whehehe sorry popje. Moest even kijken waar jouw pijnpuntje zat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Excuse me?
Waar gaat dit over in godesnaam?
Nou, gevonden hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe sorry popje. Moest even kijken waar jouw pijnpuntje zat.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Er is ook bij Greys toch ergens nog wel een lijn hoor Dirkh. Maar die heb je volgens mij zojuist al gevonden
Dirk vergeet nogal eens PI's te plaatsen.quote:
Ja, tot je zover in de schulden zat dat mrG je heeft " opgevangen" .quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gevonden hoor!
Voordat ik Heer G kende had ik in mijn uppie mijn EIGEN koopappartementje in Rotterdam en een auto. Oke, een Smart, maar toch een nieuwe auto... En ik had een hond, dezelfde als nuEn te eten. En ik redde me prima. Daar was en ben ik nog steeds trots op.
Vandaar dat het me iets meer raakt dan zou moeten denk ik, dat soort opmerkingen![]()
Shut it, ouwe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, tot je zover in de schulden zat dat mrG je heeft " opgevangen" .
Ik zie in eens Pretty Woman voor me.
Ach ja...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dirk vergeet nogal eens PI's te plaatsen.
Jullie kennen hem nu toch ook wel een beetje?
Neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, die grap had je ook al gebruikt deze week.
Je kunt beter.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]Okay, ik ken mrG niet, maar ik heb Greys een keer ontmoet. Ik neem dan even de vrijheid om aan te nemen dat die zeg maar eh... hoe zeg je dat netjes.... op het minimum zit. Of ze moet zichzelf omhooggepijpt hebben.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Maes het volgende:
Greysie![]()
[..]
Mijn allereerst en echt hij is het waard!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gevonden hoor!
Voordat ik Heer G kende had ik in mijn uppie mijn EIGEN koopappartementje in Rotterdam en een auto. Oke, een Smart, maar toch een nieuwe auto... En ik had een hond, dezelfde als nuEn te eten. En ik redde me prima. Daar was en ben ik nog steeds trots op.
Vandaar dat het me iets meer raakt dan zou moeten denk ik, dat soort opmerkingen![]()
Lafbekken, per mailquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:26 schreef Dirkh het volgende:
Een collega van me, die we via de mail helemaal aan het afbranden zijn, is doodsbang, want hij ziet iedere keer een gemene lach op mijn gezicht maar ziet dan ff geen mail verschijnen. Hij vraagt zich af wat hem nu te wachten staat.
Ik ken een spelletje. Als iemand nou zijn adem in houdt net zolang tot ik het goed heb gepraat dan krijgt de winnaar jouw Smart.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
Nou Dirk, je hebt e.e.a. goed te praten geloof ik.
Succes!
Verslik je niet in je hamburger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
Ging ik nou echt zo ver?
Nou, dan ga ik ff lunchen en mijn zonden overdenken.
Daaaag Dirkhquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
Ging ik nou echt zo ver?
Nou, dan ga ik ff lunchen en mijn zonden overdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |