Nou, gevonden hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe sorry popje. Moest even kijken waar jouw pijnpuntje zat.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Er is ook bij Greys toch ergens nog wel een lijn hoor Dirkh. Maar die heb je volgens mij zojuist al gevonden
Dirk vergeet nogal eens PI's te plaatsen.quote:
Ja, tot je zover in de schulden zat dat mrG je heeft " opgevangen" .quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gevonden hoor!
Voordat ik Heer G kende had ik in mijn uppie mijn EIGEN koopappartementje in Rotterdam en een auto. Oke, een Smart, maar toch een nieuwe auto... En ik had een hond, dezelfde als nuEn te eten. En ik redde me prima. Daar was en ben ik nog steeds trots op.
Vandaar dat het me iets meer raakt dan zou moeten denk ik, dat soort opmerkingen![]()
Shut it, ouwe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, tot je zover in de schulden zat dat mrG je heeft " opgevangen" .
Ik zie in eens Pretty Woman voor me.
Ach ja...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dirk vergeet nogal eens PI's te plaatsen.
Jullie kennen hem nu toch ook wel een beetje?
Neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, die grap had je ook al gebruikt deze week.
Je kunt beter.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]Okay, ik ken mrG niet, maar ik heb Greys een keer ontmoet. Ik neem dan even de vrijheid om aan te nemen dat die zeg maar eh... hoe zeg je dat netjes.... op het minimum zit. Of ze moet zichzelf omhooggepijpt hebben.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Maes het volgende:
Greysie![]()
[..]
Mijn allereerst en echt hij is het waard!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gevonden hoor!
Voordat ik Heer G kende had ik in mijn uppie mijn EIGEN koopappartementje in Rotterdam en een auto. Oke, een Smart, maar toch een nieuwe auto... En ik had een hond, dezelfde als nuEn te eten. En ik redde me prima. Daar was en ben ik nog steeds trots op.
Vandaar dat het me iets meer raakt dan zou moeten denk ik, dat soort opmerkingen![]()
Lafbekken, per mailquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:26 schreef Dirkh het volgende:
Een collega van me, die we via de mail helemaal aan het afbranden zijn, is doodsbang, want hij ziet iedere keer een gemene lach op mijn gezicht maar ziet dan ff geen mail verschijnen. Hij vraagt zich af wat hem nu te wachten staat.
Ik ken een spelletje. Als iemand nou zijn adem in houdt net zolang tot ik het goed heb gepraat dan krijgt de winnaar jouw Smart.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
Nou Dirk, je hebt e.e.a. goed te praten geloof ik.
Succes!
Verslik je niet in je hamburger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
Ging ik nou echt zo ver?
Nou, dan ga ik ff lunchen en mijn zonden overdenken.
Daaaag Dirkhquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
Ging ik nou echt zo ver?
Nou, dan ga ik ff lunchen en mijn zonden overdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |