OOoh pfff lastig tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's wél een Volkswagen net als de twee oudjes.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Nee dat doe ik dan zelf hoor, als ik de Smart weg doe.
Maar dat geloven jullie vast niet![]()
Tuurlijk schatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Nee dat doe ik dan zelf hoor, als ik de Smart weg doe.
Maar dat geloven jullie vast niet![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Ik had de Smart ook al voordat ik Heer G had hoor
Ik snap um nietquote:
Hoezo?quote:
Het is net of heer Greys ook uit een showroom komt en te koop wasquote:
Oh nou wat scheelt het?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is net of heer Greys ook uit een showroom komt en te koop was
quote:
als in, jij?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, ga je hem eerdaags ook inruilen voor een jonger () modelletje met meer opties?
Ik ben niet te koop. Overigens zou ik dan juist het jongere modelletje inruilen voor een oldtimer.quote:
ach, sommige mensen houden er een oldtimer los bij voor de hobby hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop. Overigens zou ik dan juist het jongere modelletje inruilen voor een oldtimer.
Hoe het met de opties zit weet ik niet
Hmm goed punt. Om zo af en toe eens even een beetje aan te klussen. Beetje doorsmeren enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, sommige mensen houden er een oldtimer los bij voor de hobby he
Ik trek me dat persoonlijk aan en dank daarvoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Tsssk. Goed onderhouden oldtimers zijn veel meer waard dan de standaard jonge modelletjes.
Interessanter ook.
Kijk, zoals je nu zelf bewijst...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Om zo af en toe eens even een beetje aan te klussen. Beetje doorsmeren enzo
Zo was het ook bedoeld, m'n bestequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik trek me dat persoonlijk aan en dank daarvoor.
Wel rekening mee houden dat ze langzamer opstarten, eerst warm moeten draaien en dan eindelijk langzaam, druppelend en sputterend op gang pruttelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Om zo af en toe eens even een beetje aan te klussen. Beetje doorsmeren enzo
Als ze al starten jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat ze langzamer opstarten, eerst warm moeten draaien en dan eindelijk langzaam, druppelend en sputterend op gang pruttelen.
Da's een verwaarloosde oldtimer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat ze langzamer opstarten, eerst warm moeten draaien en dan eindelijk langzaam, druppelend en sputterend op gang pruttelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |