quote:
Heb je Fann nu al gecontactquote:Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
Ben erin geluisd
Nahhh ga wel even shoppen naar kraak schoenenquote:
Get down with OP, yeah you know mequote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Soury het volgende:
Fuck de OP
Kan beidequote:
Broodquote:
Ik wil geen Ferrariquote:
Kijk uit dat je niet slim wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga even tv kijken, een stukje lezen (want zomaar weer eens een boekje gekocht) en dan slapen![]()
Zullen jullie een beetje lief zijn voor elkaar zoals ik dat ook zou zijn voor jullie?
Tegen wie moet ik 'lief zijn' op z'n Teuns?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga even tv kijken, een stukje lezen (want zomaar weer eens een boekje gekocht) en dan slapen![]()
Zullen jullie een beetje lief zijn voor elkaar zoals ik dat ook zou zijn voor jullie?
trustenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
'Herbiequote:
Ik heb jou nog nooit naar zien doen tegen iemand, ben je wel een mensquote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik 'lief zijn' op z'n Teuns?
Ja kan ik lekker achterover zitten, Herbie rijdt welquote:
Nog nooit naar zien doen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit naar zien doen tegen iemand, ben je wel een mens
Ow, dus een KITT zie je ook wel zitten?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan ik lekker achterover zitten, Herbie rijdt wel
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor niemand nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Djessss....op 1 dag 25 hyperende kinderen en 1 hyperende trainer om me heen is niet goed voor me
Noem je mij zo?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
D. is wat je noemt enthousiast sarcastisch
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet blootquote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee die praat dan moet ik steeds hou je bek zeggenquote:
Ik ben heul niet altijd vriendelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nop, je bent altijd vriendelijk, een soort van tuinfluiter, die is ook zo
Dat is een compliment heurquote:
Zie je nu wel, je kan het wel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet bloot
Die schoot vreselijk uit zijn panty in de cosquote:
Getver zegquote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je nu wel, je kan het wel!!![]()
![]()
Nu nog even D veranderen voor "users in de SC" en je wordt door iedereen geknuffeld
De laatste keer dat ik mezelf bloot gaf op Fok sloegen alle vrouwen snel die foto opquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet bloot
Wat heetquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
Ow ik heb D.tje toch best wel eens scherp zien posten hoor
Ik zei ook niet dat ik het een belediging vond. Trutquote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een compliment heureen van mijn vriendinnen is ook zo
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mezelf bloot gaf op Fok sloegen alle vrouwen snel die foto op
Terecht, ik heb eigenlijk geen flauw idee idee hoe oud je bent. Bij de rest heb ik daar wel een idee over.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mezelf bloot gaf op Fok sloegen alle vrouwen snel die foto op
Gemist of niet ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja ik vind jou ook enthousiast sarcastischquote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het een belediging vond. Trut![]()
Hetzelfde bouwjaar als ikkequote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, ik heb eigenlijk geen flauw idee idee hoe oud je bent. Bij de rest heb ik daar wel een idee over.
KITT is een user? Of postte de echte mee?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schoot vreselijk uit zijn panty in de cos
Oh ja, dan weet ik voldoendequote:
Sharp as a knife, that's mequote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
Ow ik heb D.tje toch best wel eens scherp zien posten hoor
O ja dat klopt jij doet sauna's hequote:
Uh watte ??? Ik lees de cos niet ..quote:
D, is onze SwitchBitchquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Het kan best zijn dat je dat vaker had tijdens tbo...al zie ik je nu ook vaak zat bitchen hoor....
Van een lekker bammetje visolie knapt een mens zó op.quote:
* noteerdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Van een lekker bammetje visolie knapt een mens zó op.![]()
Jij aan de wijn?
Ik heb je hand foto meegekregen maar niet opgeslagenquote:
Nou niet overdrijven hequote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Het kan best zijn dat je dat vaker had tijdens tbo...al zie ik je nu ook vaak zat bitchen hoor....
En als ik er helemaal op had gestaan, zonder kleding. Dan wel?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb je hand foto meegekregen maar niet opgeslagen
Dat ligt er aan, of het de moeie waard isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik er helemaal op had gestaan, zonder kleding. Dan wel?
Daar geeft hij zichzelf bloot. Zie, we weten toch wel het een en ander.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar geeft hij zichzelf bloot. Zie, we weten toch wel het een en ander.
Ik ben een open boekquote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar geeft hij zichzelf bloot. Zie, we weten toch wel het een en ander.
Nog kieskeurig ook?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, of het de moeie waard is
Wel via de Omega3-halvarine dan hè. Om het zo over je brood te schenken, ik wéét het niet.quote:
Ja dat mag als je mijn leeftijd hebtquote:
Nee, dat is alleen als het kabinet valtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Van een lekker bammetje visolie knapt een mens zó op.![]()
Jij aan de wijn?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Djessss....op 1 dag 25 hyperende kinderen en 1 hyperende trainer om me heen is niet goed voor me
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als het kabinet valt![]()
*.....euhm....typext...das het juiste woordquote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel via de Omega3-halvarine dan hè. Om het zo over je brood te schenken, ik wéét het niet.
Nou plemp die foto erop dan sla ik hem opquote:
ja maar van mij is maar 1.5 uur per dag....maar dan van 6,7,8 jaar....ik zou dood gaan als ik dat heel de dag om me heen hadquote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
HerkenbaarOk 12 maar effect zal ongeveer hetzelfde zijn.
Ik bedoel dat ik een foto van jullie op zou slaanquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou plemp die foto erop dan sla ik hem op
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een foto van jullie op zou slaan
Reclame.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als het kabinet valt![]()
effe Japie kijken.
Goed plan.. Puppy opppas morgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen, morgen emo dag voor de boeg dus
Hier 9 uur lang en dan van 0-4. Soms ben ik geloopt, soms word ik heeeeeel erg hyper.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar van mij is maar 1.5 uur per dag....maar dan van 6,7,8 jaar....ik zou dood gaan als ik dat heel de dag om me heen had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trusten mops ik denk aan julliequote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Trustequote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Trutquote:
ik heb daarnet nog 1,5 uur gesport....en begin nu toch wel in te stortenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier 9 uur lang en dan van 0-4. Soms ben ik geloopt, soms word ik heeeeeel erg hyper.
Jij nu?
Sterkte, komt goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Love love lovequote:
Vondel in de vondelparkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Love love love![]()
Veel plezier met het hondje morgen.....de zon schijnt dus je kan lekker met het miormel naar buiten
Daar blijven we toch nog maanden over doorpraten?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
...Niet....en laten we dat onderwerp nu maar meer rusten...
ik idd geval nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daar blijven we toch nog maanden over doorpraten?
Bridget begint haar programma al goedquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Reclame.
Maar het moet nog komen.
Nog even genieten van de voorpret.![]()
Krijgt die nog steeds programma's?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Bridget begint haar programma al goed: "Lieve ik"
Ik vind Briget een naar mens..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Tis Kallyquote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Stekte Kelly!
Ik ga ook slapen, laters.
Tja.. wat verwacht je van zo'n sullig formatje hè, bedoeld om reclameblokken in en rondom kwijt te kunnen... ik hoef het niet meer te zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ik haat ze ookquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat gedoe en die gasten... Maar een avondje uit met jou lijkt me wel lachen.. Oh god ...
nog 1 toepjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hier ook nog één mok koffie en dan naar 't werk
Ik hou niet van live, allemaal groepsgeneuzelquote:
Neen, het is geen feest.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:25 schreef Noek het volgende:
Wat een kutmuziek.
Het is dinsdagochtend! Feest!
Yeah,,,,,,,,,,,,,,,,ik wordt weer vrolijk...nog even Ive got mine en ben het zonnetje in huis..quote:
Jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Yeah,,,,,,,,,,,,,,,,ik wordt weer vrolijk...nog even Ive got mine en ben het zonnetje in huis..
Ze zijn er al, met de ruiten..wat zijn deze bouwvakkers lelijk...
Ik dacht dat dat ramenlapperts waren!?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo een Pepsi-cola figuur...op zijn minst...
Tja..ruiten inzetten..dan krijg ik andere beelden...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ramenlapperts waren!?
Iedereen behalve de monteur bellen. Kost je geld voor niets, de kans dat je iemand kent die de boel voor je bij kan vullen is vrij groot denk ik. Hell, zelfs ik kreeg het voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
Mijn verwarming heeft kuren. Ik moet 'm eerst resetten, dan de warmwaterkraan aanzetten en dan pas slaat de centrale verwarming aan. Handig.
Ik geloof dat de waterdruk te laag is. Is het heel stom om daar een monteur voor te laten komen? Ik heb gisteren al zelf geprobeerd de kraan vast te koppelen, maar u raadt het al: dat mislukte. En zelfkennis is de beste kennis. Ik kan dat soort dingen niet. Voor mijn en ieder ander zijn bestwil.
quote:
IEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUWWWW11!!!!!!!!!!11!!1111!11@!#!!$!!!1%1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't samen met m'n broer gedaan
Wie moet het anders doen als je het zelf niet kan, ik zou me daar ook niet aan wagenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
Mijn verwarming heeft kuren. Ik moet 'm eerst resetten, dan de warmwaterkraan aanzetten en dan pas slaat de centrale verwarming aan. Handig.
Ik geloof dat de waterdruk te laag is. Is het heel stom om daar een monteur voor te laten komen? Ik heb gisteren al zelf geprobeerd de kraan vast te koppelen, maar u raadt het al: dat mislukte. En zelfkennis is de beste kennis. Ik kan dat soort dingen niet. Voor mijn en ieder ander zijn bestwil.
dude, neem nog een bakkie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUWWWW11!!!!!!!!!!11!!1111!11@!#!!$!!!1%1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij werkt de stekker eruit echt goed. Heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
Kost mij geen geld. Woningbouwvereniging.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iedereen behalve de monteur bellen. Kost je geld voor niets, de kans dat je iemand kent die de boel voor je bij kan vullen is vrij groot denk ik. Hell, zelfs ik kreeg het voor elkaar.
dat komt omdat je je thermostaat dan hoger zet, dan tikt het ook bij mij heel erg, of als je warm water hebt gebruikt dan tikt hij ff na.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie moet het anders doen als je het zelf niet kan, ik zou me daar ook niet aan wagen![]()
Mijn cv-leidiingen tikken 's ochtends als een dollekan je misschien meteen vragen hoe dat komt?
Oh, dan gewoon een mannetje laten komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kost mij geen geld. Woningbouwvereniging.
Je doet het er gewoon om nu.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dan gewoon een mannetje laten komen.
quote:
Gisteren was al een klotedag omdat ik andermans werk moest doen omdat diegene zonodig een dag vrij moest hebben om een feest te geven voor d'r zoontje die 1 werd. Eén! Alsof dat kind dat wéét ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Gisteren was al een klotedag omdat ik andermans werk moest doen omdat diegene zonodig een dag vrij moest hebben om een feest te geven voor d'r zoontje die 1 werd. Eén! Alsof dat kind dat wéét ofzo.
Dus mijn eigen werk is blijven liggen, ik loop een dag achter. En dat precies in een überdrukke week.
Ik word er chago van dat iedereen er maar van uit gaat dat ik het wel oplos. Niet dat dat niet zo is, maar toch. Ik voel verleiding om spontaan ziek te worden.
Zal ik je na werk op komen halen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Gisteren was al een klotedag omdat ik andermans werk moest doen omdat diegene zonodig een dag vrij moest hebben om een feest te geven voor d'r zoontje die 1 werd. Eén! Alsof dat kind dat wéét ofzo.
Dus mijn eigen werk is blijven liggen, ik loop een dag achter. En dat precies in een überdrukke week.
Ik word er chago van dat iedereen er maar van uit gaat dat ik het wel oplos. Niet dat dat niet zo is, maar toch. Ik voel verleiding om spontaan ziek te worden.
Wow.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Pas op, daar komt Pietje aan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:40 schreef Noek het volgende:
Jij gaat gewoon in en uitademen en meld je dan ziek. Zo opgelost!
Maar als het al niet lukt die slang er goed op te krijgen ...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef hondjes het volgende:
CC..slang aansluiten op verwarming en de kraan..
Kraan opendraaien..vullen,,,even op de meter kijken ondertussen...
moet geloof ik op groen staan...dan is er voldoende water in...
Daarna ontluchten....alle radiatoren....
Hoe goed zijn wij dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
Cc, we werden gefeliciteerd in het stoppen met roken topic.
Ik was het zondag vergeten. Een jaar!
Ik zeg joch, jij zegt jungske.quote:
Ik lag in een scheur, serieus...quote:
O, mij lukte dat wél!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
Gaaaazellie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lag in een scheur, serieus...
"Ik bleef steeds achter 'm aanlopen, dat klinkt wanhopig maar ik hield van hem! In een woedeuitbarsting sloeg hij alle spullen die met mij te maken hadden kapot! Hij zou me nooit slaan!"
Hoe oud zijn ze?
15 en 17![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Godver, en dan gaat mijn collega die de persen bedient nog op me lopen foeteren dat ik hem teveel werk geef ook!!*@#^@*$!!
SATM!!!!!!
Wie ga je opvoeden?quote:
Ja, nee, nu hobbelt ze niet meer achter hem aan hè! Independent women enzo!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaaaazellie.![]()
Wel netjes van 'm, dat hij dat achter 'm aan hobbelende jankwijf geen beuk geeft. Maar dat is vast al wel gepost daar.
Wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:25 schreef Laysa het volgende:
Mn cv was laatst ook deaudt...komt dat mannetje...nou nou je hoeft alleen maar bij te vullen ...tuttuttut....ikke nog van nee maar er moet een nw vat...dat mannetje...ja mevrouw...wie is hier nu de monteur...Gaat ie bijvullen...ik bleef er lekker irrie naast staan....toen wast ineens.....ow...ik denk dat je een nw vat moet...en jawelllllllllllllllllllllll....een nw vat
Ha!!! ja ik zag het zelf ook ...maar toen dacht ik Fok..Cc is tr.....plus ik mag zo weer een drukke klas laten lunchen...dat telt toch ook wel ietwat als opvoedenquote:
Ja nou, zo simpel is het ook allemaal weer niet. Als je watertemperatuur flink hoog is, je de slang koppelt, daarna het kraantje openzet, dan loopt dat warme water in de slang, smelt de slang en krijg je de kokendhete meuk met wat pech over je heen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:20 schreef Gert het volgende:
[..]
O, mij lukte dat wél!
Nee wacht, is niet stoer bedoeld, ben nog niet klaar.
Kenmerkend is dan, dat de waterdruk flink toeneemt in het CV-systeem.
Nou zit er een heel handig afsluitkraantje, dat je beslist naar rechts moet draaien voordat je de bijvulslang weer afkoppelt. Anders spúit het water er met een enorme kracht uit en ben je een vol uur aan het dweilen.![]()
Bestel dat mannetje joh, je betaalt toch huur daarvoor. OK, die stekker eruit en er weer in kan je zelf nog doen maar alles beyond dat: voor laten rijden. [ afbeelding ]
Ja da's waar. Ze gaan je een monteur tussen 8 en 12 's ochtends beloven en dan mag je blij zijn als er om drie uur 's middags iemand op de stoep staat voor "het lekkende dak".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Jij hebt enorm staan dweilen, hè?
Ik heb eigenlijk geen zin om dat mannetje te roepen, want dan ben je weer minimaal een halve dag aan huis gekluisterd. Mijn broer werkt al vanaf zijn 16e in de bouw, die moet handig zijn!
Bedoel je nou dat jankmeisje waar Cc en ik het over hadden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:26 schreef Noek het volgende:
En dat meisje vind ik weer intens zielig. Als ik dat rotjoch voor mijn poten krijg..
is daar een topic over, oh dan wil ik ook al 3 weken dankzij jullie tips over champixquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
Cc, we werden gefeliciteerd in het stoppen met roken topic.
Ik was het zondag vergeten. Een jaar!
Of de wasmachine.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ze gaan je een monteur tussen 8 en 12 's ochtends beloven en dan mag je blij zijn als er om drie uur 's middags iemand op de stoep staat voor "het lekkende dak".
Ja, die ja. Oh wacht, jullie zijn voor dat jongetje. Ja hè?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat jankmeisje waar Cc en ik het over hadden?
Fok!kers stoppen met roken #69quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is daar een topic over, oh dan wil ik ook al 3 weken dankzij jullie tips over champix
Ik vind het altijd lief en schattig om te lezen hoe meisjes denken dat die jongetjes hun Playstation niet belangrijker vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die ja. Oh wacht, jullie zijn voor dat jongetje. Ja hè?
![]()
![]()
Ik vind eik vrij dom...als ze dat denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lief en schattig om te lezen hoe meisjes denken dat die jongetjes hun Playstation niet belangrijker vinden
Op die leeftijd willen jongetjes toch voornamelijk alleen maar aan tieten zitten en hun vingers in gaatjes duwen enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind eik vrij dom...als ze dat denken
denk het ook, en ben trots op mezelfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Fok!kers stoppen met roken #69
Al 3 weken?
Dan heb je het ergste gehad!
Oh echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind eik vrij dom...als ze dat denken
Ik heb een beetje medelijden met al die onschuldige jongetjes die jij gegrepen hebt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik was in mijn pubertijd al te assertief waarschijnlijk.
We bedoelen hetzelfde heurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op die leeftijd willen jongetjes toch voornamelijk alleen maar aan tieten zitten en hun vingers in gaatjes duwen enzoEn dan komt zo'n marieke met "ik hou van 'm
"
Skattie, je bent fucking 16
Oh, ben jij er zo één die denkt dat meisjes "ouder" zijn dan jongetjes van dezelfde leeftijd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
We bedoelen hetzelfde heur....Meiskes en jochies van die leeftijd...das een wereld van verschil
Ze vonden mij leuker dan welke spelcomputer dan ook. En terecht!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met al die onschuldige jongetjes die jij gegrepen hebt.
Nee!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef Noek het volgende:
Ja, die ja. Oh wacht, jullie zijn voor dat jongetje. Ja hè?
![]()
![]()
Toen was er nog geen PS3quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze vonden mij leuker dan welke spelcomputer dan ook. En terecht!
huhuhuh!!! dat heb ik overigens nog steeds...maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik amper op mannen van mn eigen leeftijd valquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo één die denkt dat meisjes "ouder" zijn dan jongetjes van dezelfde leeftijd?
First I was afraid, I was petrifieeed!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, nu hobbelt ze niet meer achter hem aan hè! Independent women enzo!_! Wehehe
En de jongetjes wiens vingertjes te veel trilden voor dr. Bibber konden dan gewoon bij jou langs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ook!
Het enige elektronische was dr. Bibber.
Mijn man, buitenlander, heeft m ook gedaan en had het wel gehaald. Zonder theoriequote:Op maandag 8 maart 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog kan bedenken is dat die mensen eerst die dingen uit boekjes moeten leren. Dat het een soort rijexamen theorie is dus.
Ik zal het aan mijn broer overbrengen!quote:
Ik bedoelde die van Beyonce voordat ze seauleaux ging.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
First I was afraid, I was petrifieeed!!!
It's raining men!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
First I was afraid, I was petrifieeed!!!
Klinkt een stuk geiler dan Tarzan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ook!
Het enige elektronische was dr. Bibber.
Ik ken er meer die zo dachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
huhuhuh!!! dat heb ik overigens nog steeds...maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik amper op mannen van mn eigen leeftijd val
Maar jij slaat ze ook als je geen aandacht krijgtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
huhuhuh!!! dat heb ik overigens nog steeds...maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik amper op mannen van mn eigen leeftijd val
Het is niet het bijvullen, als ie er maar net onder staat. En laat je niet bang maken door allerlei doemscenario's over kokend heet water dat je hele huis door spuit en dat van de buren! En je broer ook niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn broer overbrengen!
Je moet de nieuwjaarszooi echt aanvegen? Ik dacht dat dat werk voor de ophaaldienst was, echt waarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Ik ben nu pas aan het terug lezen gegaan (nav wat posts in de FB).
[..]
Mijn man, buitenlander, heeft m ook gedaan en had het wel gehaald. Zonder theorie![]()
Maar ik las ook dat je zei over een eigen zaak beginnen enzo, dat heeft ie dan weer wel, dus die vraag had ie zeker goed. Laatst stonden in een tijdschrift (IS ofzo?) ook wat van doe vragen, ik had ze fout, mijn man goedEen van die vragen was wat je 1 januari smorgens doet met de rotzooi van het vuurwerk, a. de wind waait het wel weg b. de ophaaldienst maakt het wel schoon c. je veegt het aan Whehehe, die had hij ook gewoon goed en ik fout
Inderdaad, gewoon om lachen en je irritante buurpuber in tiefen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Gert het volgende:
. En laat je niet bang maken door allerlei doemscenario's over kokend heet water dat je hele huis door spuit en dat van de buren! En je broer ook niet!
ik sla niemand...ik ben niet zo geweldadigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar jij slaat ze ook als je geen aandacht krijgt
Ze doen gewoon collectief hun best om je dag te verneuken of wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
En uiteraard uitgerekend NU word ik gesommeerd "even" uit te leggen aan onze IT-specialist (!) hoe de netwerkverbindingen voor de Mac ingesteld dienen te worden.![]()
Serieus, haal me hier weg, anders vermoord ik straks iemand
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
En uiteraard uitgerekend NU word ik gesommeerd "even" uit te leggen aan onze IT-specialist (!) hoe de netwerkverbindingen voor de Mac ingesteld dienen te worden.![]()
Serieus, haal me hier weg, anders vermoord ik straks iemand
Ik zeg gewoon niks daarover tegen mijn broer. Wat niet weet, wat niet deert en brandblaren verdwijnen ook wel na een poosje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Gert het volgende:
Het is niet het bijvullen, als ie er maar net onder staat. En laat je niet bang maken door allerlei doemscenario's over kokend heet water dat je hele huis door spuit en dat van de buren! En je broer ook niet!
O wat grappig, ik zie haar in gedachten altijd de pan uit swingen op Paradise By The Dashboard Light!quote:
Cool. En anders wordt het binnenkort toch wel lente! Al blijft dat koud douchen wel kut.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niks daarover tegen mijn broer. Wat niet weet, wat niet deert en brandblaren verdwijnen ook wel na een poosje.
Heb hem net gebeld en hij komt vanavond even kijken. Is het niet de waterdruk, kan ik altijd nog een monteur bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |