quote:
Heb je Fann nu al gecontactquote:Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
Ben erin geluisd
Nahhh ga wel even shoppen naar kraak schoenenquote:
Get down with OP, yeah you know mequote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Soury het volgende:
Fuck de OP
Kan beidequote:
Broodquote:
Ik wil geen Ferrariquote:
Kijk uit dat je niet slim wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga even tv kijken, een stukje lezen (want zomaar weer eens een boekje gekocht) en dan slapen![]()
Zullen jullie een beetje lief zijn voor elkaar zoals ik dat ook zou zijn voor jullie?
Tegen wie moet ik 'lief zijn' op z'n Teuns?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga even tv kijken, een stukje lezen (want zomaar weer eens een boekje gekocht) en dan slapen![]()
Zullen jullie een beetje lief zijn voor elkaar zoals ik dat ook zou zijn voor jullie?
trustenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
'Herbiequote:
Ik heb jou nog nooit naar zien doen tegen iemand, ben je wel een mensquote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik 'lief zijn' op z'n Teuns?
Ja kan ik lekker achterover zitten, Herbie rijdt welquote:
Nog nooit naar zien doen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit naar zien doen tegen iemand, ben je wel een mens
Ow, dus een KITT zie je ook wel zitten?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan ik lekker achterover zitten, Herbie rijdt wel
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor niemand nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Djessss....op 1 dag 25 hyperende kinderen en 1 hyperende trainer om me heen is niet goed voor me
Noem je mij zo?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
D. is wat je noemt enthousiast sarcastisch
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet blootquote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee die praat dan moet ik steeds hou je bek zeggenquote:
Ik ben heul niet altijd vriendelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nop, je bent altijd vriendelijk, een soort van tuinfluiter, die is ook zo
Dat is een compliment heurquote:
Zie je nu wel, je kan het wel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet bloot
Die schoot vreselijk uit zijn panty in de cosquote:
Getver zegquote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je nu wel, je kan het wel!!![]()
![]()
Nu nog even D veranderen voor "users in de SC" en je wordt door iedereen geknuffeld
De laatste keer dat ik mezelf bloot gaf op Fok sloegen alle vrouwen snel die foto opquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet bloot
Wat heetquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
Ow ik heb D.tje toch best wel eens scherp zien posten hoor
Ik zei ook niet dat ik het een belediging vond. Trutquote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een compliment heureen van mijn vriendinnen is ook zo
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mezelf bloot gaf op Fok sloegen alle vrouwen snel die foto op
Terecht, ik heb eigenlijk geen flauw idee idee hoe oud je bent. Bij de rest heb ik daar wel een idee over.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mezelf bloot gaf op Fok sloegen alle vrouwen snel die foto op
Gemist of niet ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja ik vind jou ook enthousiast sarcastischquote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het een belediging vond. Trut![]()
Hetzelfde bouwjaar als ikkequote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, ik heb eigenlijk geen flauw idee idee hoe oud je bent. Bij de rest heb ik daar wel een idee over.
KITT is een user? Of postte de echte mee?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schoot vreselijk uit zijn panty in de cos
Oh ja, dan weet ik voldoendequote:
Sharp as a knife, that's mequote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
Ow ik heb D.tje toch best wel eens scherp zien posten hoor
O ja dat klopt jij doet sauna's hequote:
Uh watte ??? Ik lees de cos niet ..quote:
D, is onze SwitchBitchquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Het kan best zijn dat je dat vaker had tijdens tbo...al zie ik je nu ook vaak zat bitchen hoor....
Van een lekker bammetje visolie knapt een mens zó op.quote:
* noteerdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Van een lekker bammetje visolie knapt een mens zó op.![]()
Jij aan de wijn?
Ik heb je hand foto meegekregen maar niet opgeslagenquote:
Nou niet overdrijven hequote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Het kan best zijn dat je dat vaker had tijdens tbo...al zie ik je nu ook vaak zat bitchen hoor....
En als ik er helemaal op had gestaan, zonder kleding. Dan wel?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb je hand foto meegekregen maar niet opgeslagen
Dat ligt er aan, of het de moeie waard isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik er helemaal op had gestaan, zonder kleding. Dan wel?
Daar geeft hij zichzelf bloot. Zie, we weten toch wel het een en ander.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar geeft hij zichzelf bloot. Zie, we weten toch wel het een en ander.
Ik ben een open boekquote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar geeft hij zichzelf bloot. Zie, we weten toch wel het een en ander.
Nog kieskeurig ook?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, of het de moeie waard is
Wel via de Omega3-halvarine dan hè. Om het zo over je brood te schenken, ik wéét het niet.quote:
Ja dat mag als je mijn leeftijd hebtquote:
Nee, dat is alleen als het kabinet valtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Van een lekker bammetje visolie knapt een mens zó op.![]()
Jij aan de wijn?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Djessss....op 1 dag 25 hyperende kinderen en 1 hyperende trainer om me heen is niet goed voor me
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als het kabinet valt![]()
*.....euhm....typext...das het juiste woordquote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel via de Omega3-halvarine dan hè. Om het zo over je brood te schenken, ik wéét het niet.
Nou plemp die foto erop dan sla ik hem opquote:
ja maar van mij is maar 1.5 uur per dag....maar dan van 6,7,8 jaar....ik zou dood gaan als ik dat heel de dag om me heen hadquote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
HerkenbaarOk 12 maar effect zal ongeveer hetzelfde zijn.
Ik bedoel dat ik een foto van jullie op zou slaanquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou plemp die foto erop dan sla ik hem op
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een foto van jullie op zou slaan
Reclame.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als het kabinet valt![]()
effe Japie kijken.
Goed plan.. Puppy opppas morgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen, morgen emo dag voor de boeg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |