quote:
Heb je Fann nu al gecontactquote:Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
Ben erin geluisd
Nahhh ga wel even shoppen naar kraak schoenenquote:
Get down with OP, yeah you know mequote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Soury het volgende:
Fuck de OP
Kan beidequote:
Broodquote:
Ik wil geen Ferrariquote:
Kijk uit dat je niet slim wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga even tv kijken, een stukje lezen (want zomaar weer eens een boekje gekocht) en dan slapen![]()
Zullen jullie een beetje lief zijn voor elkaar zoals ik dat ook zou zijn voor jullie?
Tegen wie moet ik 'lief zijn' op z'n Teuns?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga even tv kijken, een stukje lezen (want zomaar weer eens een boekje gekocht) en dan slapen![]()
Zullen jullie een beetje lief zijn voor elkaar zoals ik dat ook zou zijn voor jullie?
trustenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
'Herbiequote:
Ik heb jou nog nooit naar zien doen tegen iemand, ben je wel een mensquote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik 'lief zijn' op z'n Teuns?
Ja kan ik lekker achterover zitten, Herbie rijdt welquote:
Nog nooit naar zien doen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit naar zien doen tegen iemand, ben je wel een mens
Ow, dus een KITT zie je ook wel zitten?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan ik lekker achterover zitten, Herbie rijdt wel
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor niemand nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
Djessss....op 1 dag 25 hyperende kinderen en 1 hyperende trainer om me heen is niet goed voor me
Noem je mij zo?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
D. is wat je noemt enthousiast sarcastisch
Eigenlijk vind ik zelf hulde voor D. Die laat al het gezeik langs zich heen glijden. En geeft zichzelf niet blootquote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee die praat dan moet ik steeds hou je bek zeggenquote:
Ik ben heul niet altijd vriendelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nop, je bent altijd vriendelijk, een soort van tuinfluiter, die is ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |