Je hebt die grens getrokken en daarmee POL als forumonderdeel om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
Ik ben met je eens dat de club van de TS erg dubieus is. Maar wemoeten ergens een grens trekken.
Dan maak je dus van het topic en FOK! een reclameplatform van Voorpost omdat feiten niet benoemd mogen worden. Succes ermee en gefeliciteerd met deze reputatie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de club van de TS erg dubieus is. Maar we moeten ergens een grens trekken.
Maar deze meneer heeft vast geen toestemming gegeven voor het gebruik van zijn naam op FOK! Bovendien is het de gewoonte om verdachten / veroordeelden aan te duiden met hun initiaal. Zie Koos H. Dus ook deze opmerking van je snijdt geen hout.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Juist. Eric Jan Quakkelsteijn is al zo bekend dat ie zelfs een wikipedia-pagina heeft, de namen van P. en S.worden alleen genoemd op op sites die tegen hun organisatie zijn.
Over wie heb je het nu precies ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, altijd humor als voorvechters voor vrijheid van meningsuiting opeens gaan jankbekken als iemand iets zegt wat ze niet bevalt.
Heb je wel enig idee waar het over gaat?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, altijd humor als voorvechters voor vrijheid van meningsuiting opeens gaan jankbekken als iemand iets zegt wat ze niet bevalt.
quote:Hoe extreem-rechts is de club die een taart drukte in het gezicht van Wijnand Duyvendak? ‘Wij zijn nationalistisch en radicaal’, zegt Paul Peters, een van de leiders.
quote:De actiegroep werd in 1976 in België opgericht en in 1978 uitgebreid met een Nederlandse afdeling. In drie decennia veranderde het karakter al naar gelang dat van de harde kern. Sinds vier jaar is een nieuwe lichting actief onder leiding van voorzitter Robert Schaap en actieleider Paul Peters. Schaap, afkomstig uit het skinheadmilieu, was actief binnen de Centrumdemocraten van Hans Janmaat. Actieleider Peters’ roots liggen bij CP’86 en de neonazistische organisatie Stormfront Nederland.
Jahoor. Ik vond het een leuke discussie. Ik zou het leuk vinden als meer van die Voorposters tevoorschijn komen en vragen beantwoorden en nee, ik weet dat dit daar niet om gaat en namen zouden gewoon genoemd moeten worden ... maar ik betwijfel dat de helden van het feedbackcommentaar zo'n grote bek bek hebben als het om hun eigen ideologie gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je wel enig idee waar het over gaat?
Als ik nog even doorzoek in wat krantenarchieven ben ik er van overtuigd dat ik ook de namen van -weg- vast nog wel ergens in een of ander bericht in de krant tegenkom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:43 schreef Dagonet het volgende:
Peters kan genoemd worden hoor.
http://www.depers.nl/binnenland/237186/We-zoeken-hem-nog-op.html
Nou én ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Juist. Eric Jan Quakkelsteijn is al zo bekend dat ie zelfs een wikipedia-pagina heeft, de namen van P. en S.worden alleen genoemd op op sites die tegen hun organisatie zijn.
Ik heb er als lid van de SP geen enkel bezwaar tegen om de namen van de leden en voorlieden van mijn partij hier genoemd te zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
maar ik betwijfel dat de helden van het feedbackcommentaar zo'n grote bek bek hebben als het om hun eigen ideologie gaat.
Discussie en POL heeft alleen een bestaansrecht als iedereen z'n zegje mag doen.
En dus zijn het geen vermoedens en hoeven ze ook niet gecensureerd te worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik nog even doorzoek in wat krantenarchieven ben ik er van overtuigd dat ik ook de namen van -weg- vast nog wel ergens in een of ander bericht in de krant tegenkom.
Oké. Ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn en of hier nu een nieuwe policy is ontstaan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef remlof het volgende:
We zijn in overleg en het kan zijn dat ik er naast zit, maar kap met zieken en post totdat we opheldering geven geen namen meer.
Het ging niet om partijleden, corrigeer mij als ik het mis heb, maar om mensen die niet direct iets met de organisatie te maken hebben. Toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er als lid van de SP geen enkel bezwaar tegen om de namen van de leden en voorlieden van mijn partij hier genoemd te zien.
Ik zou het heel erg vinden als dat ook niet meer zou mogen van Fok!.
Je hebt het mis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Het ging niet om partijleden, corrigeer mij als ik het mis heb, maar om mensen die niet direct iets met de organisatie te maken hebben. Toch?
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef remlof het volgende:
Het topic was eenmalig, doen we niet meer. En de namen mogen inderdaad genoemd worden, het zijn publieke figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |