Zoiets heb je als je Cydget(s) via Cydia installeert.. Is al eens in de eerdere topics voorbij gekomen, weet zelf niet helemaal precies hoe het werkt, maar schijnt nogal een gedoe te zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef VancouverFan het volgende:
Ook trotse bezitter van een iPhone![]()
Prima ding. Lekker veel gadgets. Maar ik mis één ding: Een overzichtelijke startpagina. Met daarop niet alleen wie als laatste gebeld heeft maar ook nieuwe mail, volgende agenda item, todo list.
Dat zat op mijn oude telefoons wel en dan had je een duidelijk overzicht wat je te doen stond. Nu moet je verschillende apps openen om het te zien.
Weet iemand of daar een app voor is die die gegevens verzameld en op een rijtje zet?
ik begrijp ook niet dat mensen zo'n lelijk hoesje over hun iPhone doen, koop gewoon een Bodyguardz shield voor de voor en achterkant, 23e voor 2 paar, zie je niets van en toch goede beschermingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef Agiath het volgende:
Godver, ik had een hoesje van Griffin voor mn phone, blijkt dat door dat daar allemaal stof en vuil achter gaat zitten + de druk van het hoesje er nu allemaal putjes op de achterkant van m'n iphone zitten, lekker dan
Dat hoesje gebruik ik dus niet meer
Had de helpdesk gemaild en zeiden dat het niet mogelijk was..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb op mijn werk ook Outlook. Als ik mijn mail van mijn werk toevoeg op de iPhone via de optie Exchange dan kun je ook kiezen om je Agenda, Contacten en Mail te synchroniseren.
Mijn afspraken op werk staan op mijn iPhone samen met de afspraken uit mijn prive agenda. Mijn contacten hbe ik niet gesynchd want ik kan ze via die server opvragen en die heb ik dus altijd bij de hand. Mijn mail wordt ook simpel gesyncd.
Check deze links:
http://support.apple.com/kb/HT2480
http://blog.monkeykit.com(...)nc-with-your-iphone/
Twitpic of Mobypicture. Overigens als je het in Twitter wilt gebruiken dan beter Twitterclient gebruiken zoals Twittelator of Tweetie 2.0 of Twitbird die hebben dat veelal ingebouwd zitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef Greatmarked het volgende:
Weet iemand ook of er een gratis App bestaat waarmee je foto's die je neemt / uit je fotoalbum direct kan uploaden (zoals bv via twitter kan) en de link ervan krijgt?
Gekregen voor kerst van ouders, tja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef chiren het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet dat mensen zo'n lelijk hoesje over hun iPhone doen, koop gewoon een Bodyguardz shield voor de voor en achterkant, 23e voor 2 paar, zie je niets van en toch goede bescherming
Je kunt wel video playlist maken toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Funkel het volgende:
Weet iemand toevallig of je in de map video in het ipodgedeelte van je iphone ook mappen kunt maken? Is wel makkelijk ivm series enzo
Welk hoesje bedoel je? Ik heb namelijk zo'n doorzichtige case van griffin, met een gekleurde rand. Bedoel je die?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef Agiath het volgende:
Godver, ik had een hoesje van Griffin voor mn phone, blijkt dat door dat daar allemaal stof en vuil achter gaat zitten + de druk van het hoesje er nu allemaal putjes op de achterkant van m'n iphone zitten, lekker dan
Dat hoesje gebruik ik dus niet meer
Lockinfo regelt het allemaal: van up to date weer tot Twitter tot RSSfeed tot Agenda en SMS incluis quick reply en gemiste oproepen en wat nog meer.. 5 dollar in Cydia.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef VancouverFan het volgende:
Ook trotse bezitter van een iPhone![]()
Prima ding. Lekker veel gadgets. Maar ik mis één ding: Een overzichtelijke startpagina. Met daarop niet alleen wie als laatste gebeld heeft maar ook nieuwe mail, volgende agenda item, todo list.
Dat zat op mijn oude telefoons wel en dan had je een duidelijk overzicht wat je te doen stond. Nu moet je verschillende apps openen om het te zien.
Weet iemand of daar een app voor is die die gegevens verzameld en op een rijtje zet?
Via het normale iPhoneOS kan dit niet op de iPhone zelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef donald_dick het volgende:
Weet iemand een app waarmee je telefoongesprekken mee kan opnemen?
Dan wacht ik daar wel even op. Ben niet zo technisch dat ik dingen als Cydia aandurf op mijn iPhone.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef chiren het volgende:
[..]
Zoiets heb je als je Cydget(s) via Cydia installeert.. Is al eens in de eerdere topics voorbij gekomen, weet zelf niet helemaal precies hoe het werkt, maar schijnt nogal een gedoe te zijn
Geruchten gaan dat dit soort dingen op het nieuwe homescreen van OS4.0 komen overigens
Die heb ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef Junkie het volgende:
[..]
Via het normale iPhoneOS kan dit niet op de iPhone zelf.
Misschien via een jailbreak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |