Geeft deze ook push meldingen bij mentions of DM's? Dat is het enige wat ik mis van de gratis Echofon. Maar de Pro kost 4 euroquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Tweetdeck de beste gratis Twitter app
Ah okee. Nee dat doet ie niet. Je kunt wel in het programma zelf een kolom met mentions of DM aanmaken.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:21 schreef Rejected het volgende:
[..]
Geeft deze ook push meldingen bij mentions of DM's? Dat is het enige wat ik mis van de gratis Echofon. Maar de Pro kost 4 euro
Voor mentions is het wel handig toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Tweetie vind ik het fijnst om te gebruiken. Ik hoef geen Pushberichten te krijgen van Twitter omdat ik dan elke 10 sec een berichtje krijg en dat vind ik gewoon storend.
Tweetiequote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Tweetie vind ik het fijnst om te gebruiken. Ik hoef geen Pushberichten te krijgen van Twitter omdat ik dan elke 10 sec een berichtje krijg en dat vind ik gewoon storend.
Badkamer, warme kraan open, wachten tot de ruimte zich vult met stoom en plakken maar. Gegarandeerd stofvrij.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef Skv het volgende:
Het leek mij handig om maar weer eens zo'n Screenguard op mijn telefoon te plakken. Alles mooi stofvrij gemaakt, gaat die klotekat zich naast me uit staan schudden. Nu zitten overal vlekjes onder.
Thanksquote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Creative EP-630.
En je kunt ze ook gewoon op elke andere mp3-speler stoppen
Ja, maar dan kleurt dat stomme stickertje binnenin natuurlijk weer rood, waardoor ik de volgende keer gezeik krijg met garantie omdat 'ie nat is geweest. Dan maar geen sticker. Het voelt nog klote aan ook.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Badkamer, warme kraan open, wachten tot de ruimte zich vult met stoom en plakken maar. Gegarandeerd stofvrij.
Nu lukt het me wel in een keerquote:Op maandag 15 maart 2010 18:20 schreef Skv het volgende:
Wanneer krijg je je lockscreenmenu dan? Die krijg je toch alleen als je op de uitknop bovenop drukt?
SBSettings open je door een beweging van links bovenin naar rechts bovenin te maken, dus van het ontvangstding naast het T-mobile logo naar het batterijmetertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |