Zijn wij iets dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Jeej, net een iPhone 3GS 16GB Black besteld. Ik ben nu een van jullie
Jullie zijn de professioneeloveriphonediscussieerders hier.quote:
EyeTV, Streamer, AirVideo, PlugPlayer, Simplify, etc...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:15 schreef Niek. het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om video en muziek te streamen over een wifi netwerk vanaf mn pc naar mn iphone?
Bedanktquote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
EyeTV, Streamer, AirVideo, PlugPlayer, Simplify, etc...
Gaafquote:
Creative EP-630.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef Trystar het volgende:
Wat zijn goede, goedkope in-ear headphones voor de iPhone?
Ik heb ze zelf van LE. Overigens niet heel goedkoop.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef Trystar het volgende:
Wat zijn goede, goedkope in-ear headphones voor de iPhone?
Die heb ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 01:19 schreef Skv het volgende:
Ultimate Ears heb ik.. Niet goedkoop maar wel topspul!
Lockinfo in Cydia. Supermakkelijk. 14 dagen trial.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef VancouverFan het volgende:
Ook trotse bezitter van een iPhone![]()
Prima ding. Lekker veel gadgets. Maar ik mis één ding: Een overzichtelijke startpagina. Met daarop niet alleen wie als laatste gebeld heeft maar ook nieuwe mail, volgende agenda item, todo list.
Dat zat op mijn oude telefoons wel en dan had je een duidelijk overzicht wat je te doen stond. Nu moet je verschillende apps openen om het te zien.
Weet iemand of daar een app voor is die die gegevens verzameld en op een rijtje zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |