Ik dacht dat het toestel gebonden was.... moet ik ff uitzoeken dan idd.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat alleen als de dief niet snugger is.
Als je er een zou stelen, thuis aan je itunes hangen en resetten dan kan jij hem dus niet meer vinden en zit de dief met een "nieuwe" iphone.
http://news.cnet.com/8301-17939_109-10270273-2.htmlquote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het toestel gebonden was.... moet ik ff uitzoeken dan idd.
Ik kan mijn iphone nog niet jalbreaken,, nog ff wachten...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef Skv het volgende:
Installeer Cerebro en zet een lockcode op settings.app.
Behalve als ze je simkaart er uit halen heb je een probleem.
Ook dan kan je hem nog wel restoren wat volgens mij alles verwijdert en hem weer als nieuw maakt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef Skv het volgende:
Installeer Cerebro en zet een lockcode op settings.app.
Behalve als ze je simkaart er uit halen heb je een probleem.
Dan moet de dief wel weten hoe dat moet en een kabeltje hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ook dan kan je hem nog wel restoren wat volgens mij alles verwijdert en hem weer als nieuw maakt.
Dat is zo, heb ook niet het idee dat de gemiddelde dief erg snugger is.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan moet de dief wel weten hoe dat moet en een kabeltje hebben.
Welkomquote:Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Jeej, net een iPhone 3GS 16GB Black besteld. Ik ben nu een van jullie
Zijn wij iets dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Jeej, net een iPhone 3GS 16GB Black besteld. Ik ben nu een van jullie
Jullie zijn de professioneeloveriphonediscussieerders hier.quote:
EyeTV, Streamer, AirVideo, PlugPlayer, Simplify, etc...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:15 schreef Niek. het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om video en muziek te streamen over een wifi netwerk vanaf mn pc naar mn iphone?
Bedanktquote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
EyeTV, Streamer, AirVideo, PlugPlayer, Simplify, etc...
Gaafquote:
Creative EP-630.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef Trystar het volgende:
Wat zijn goede, goedkope in-ear headphones voor de iPhone?
Ik heb ze zelf van LE. Overigens niet heel goedkoop.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef Trystar het volgende:
Wat zijn goede, goedkope in-ear headphones voor de iPhone?
Die heb ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 01:19 schreef Skv het volgende:
Ultimate Ears heb ik.. Niet goedkoop maar wel topspul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |