Welke FW heb je?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laatste dagen weer veel last van snel leeglopende accu van 3GS. En m'n eigen tip (mailaccounts deactiveren, rebooten en opnieuw activeren) helpt niet altijd. Erg frustrerend. Alsof er ergens een bug in de firmware zit. Probleem is te zien als je gebruikstijd in de instellingen blijft oplopen, ook als je je iPhone niet gebruikt. Ben duidelijk niet de enige.... http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2152451&start=0&tstart=0
Doe es snel een nieuwe firmware, Steve!
Die batterij levensduur baart me nog zorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3.1.3 maar had daar in 3.1.2 ook wel es last van,
Dit probleem zit niet in de batterij, maar in de software. Ergens zit iets fout in de mail-app waardoor ie blijft connecten..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die batterij levensduur baart me nog zorgen...
Ik denk dat het aan jullie systeem ligt inderdaad. Bij mij worden gewijzigde uitnodigingen wel gewoon verwerkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe kun je de agenda van je Exchange account synchroniseren. Op één of andere manier pakt hij de gewijzigd afspraken waar ik een uitnodiging voor heb gekregen niet. Afspraken die ik er handmatig in heb gezet pakt hij dan weer wel. Of ligt dat aan het systeem bij mij op werk?
Hij is al sinds 30 februari uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |