Dat je die superboeren gaat feliciteren met dat onsportieve voetbalgedragquote:
Ik had graag op die manier gewonnen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat je die superboeren gaat feliciteren met dat onsportieve voetbalgedrag
geyle neuqsecks op school?quote:
Waarom begin jij dan over Heineken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
WE hebben het over bier, begin je over Grolsch
Bedank dat je 10 seconden van me leven heb verspild.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb net een mop bedacht.
Tjilp tjilp = vogel
Woef = hond
Miauw = kat
Oink = varken
Buuurrrp = boer
HAHAHHAHAHAHAHAHAH.![]()
Meeuhh.
Waarom schijnt vandaag de zon in Fryslân niet? Wie is hem vergeten te bestellen?
ff aangepast, boeren hier zeggen niet buuurrrpquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb net een mop bedacht.
Tjilp tjilp = vogel
Woef = hond
Miauw = kat
Oink = varken
Wat JONG? = boer
HAHAHHAHAHAHAHAHAH.![]()
Meeuhh.
Waarom schijnt vandaag de zon in Fryslân niet? Wie is hem vergeten te bestellen?
Is mijn mop weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Faceoff het volgende:
[..]
ff aangepast, boeren hier zeggen niet buuurrrp
Die stonden 10 jaar geleden al in een ruimte naast de fietsenkelder in het oude gebouw juhhquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Sodeju het volgende:
Kwam vandaag erachter dat er tafeltennis tafels in de NHL zijn
Wat een beleving weer.
Nooit weten juhquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die stonden 10 jaar geleden al in een ruimte naast de fietsenkelder in het oude gebouw juhh
echt waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die stonden 10 jaar geleden al in een ruimte naast de fietsenkelder in het oude gebouw juhh
Ik zuig daar zo hard in trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |