Gelukkig wil niemand een massage van jou.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gelukkig weet niet iedereen dat ik kan masseren
Gelukkig weet ik wel andersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig wil niemand een massage van jou.
Niemand hier hequote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Gelukkig weet ik wel anders.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ga nu maar weer in je neus peuteren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil wel even voor je in je neus peuteren dan?
Doe dan niet knipperenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef Sodeju het volgende:
Ik knipper met me ogen en #35 is alweer geopend
Wanner kom je weer langs dan?quote:
Ik blijf pitten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanner kom je weer langs dan?
Ik heb de inschrijfkaart voor de elfstedentocht binnen trouwens, neem aan dat je 2e pinksterdag al gemarkeerd hebt in je agenda?Als je wilt kun je de nacht er voor trouwens hier logeren, we moeten om 7:00 al bij het WTC daar zijn
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik blijf pitten.
Ik zal mijn agenda er even bij pakken.
Whehehe, dealquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga wel mee. Ga je me dan wakker zingen en ontbijt op bed brengen?
Met de roadster uiteraardquote:
om 5 uur ofzoquote:
Ik wil nog altijd proberen of ik met mn achterruitenwisser in een cabrio kan spuitenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Met de roadster uiteraard
Nu alleen hopen dat het droog blijft...
Nee man, ik woon zo ongeveer naast het WTCquote:
ik ben meisje, ik wil douchen ;s ochtends.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, ik woon zo ongeveer naast het WTCEn de avond er voor maak ik alles al klaar. Zes uur of zo
Het stomste wat er kapot kan gaan aan je auto, een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompjelipjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd proberen of ik met mn achterruitenwisser in een cabrio kan spuiten
De niva heeft btw een apart achterruitenwisser-ruitenwissersproeirvloeistofreservoir!Met een eigen ruitenwissersproeiervloeistofpompje!
Ik kan je verzekeren dat je dat lukt... met de zwarte rij ik amper snelweg, maar met de blauwe toch wel een keer per 2 maanden naar citroen ruikend haarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd proberen of ik met mn achterruitenwisser in een cabrio kan spuiten
De niva heeft btw een apart achterruitenwisser-ruitenwissersproeirvloeistofreservoir!Met een eigen ruitenwissersproeiervloeistofpompje!
ok, 5 uurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben meisje, ik wil douchen ;s ochtends.
Dat is zoooooooooooooo 2008quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het stomste wat er kapot kan gaan aan je auto, een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompjelipje
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je dat lukt... met de zwarte rij ik amper snelweg, maar met de blauwe toch wel een keer per 2 maanden naar citroen ruikend haarHet is trouwens vooral gevaarlijk voor motorrijders, daar houd ik eigenlijk altijd rekening mee...
Met modder!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik hoop dat de spiegels op de niva goed vast zitten
Half 6 dan.quote:
Nou en.quote:[..]
Dat is zoooooooooooooo 2008
Ja,maar dan moet ik er eerder uit om het ontbijt te maken!quote:
Mattie liefjequote:
BOOOOOH! Weer offroaden dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja,maar dan moet ik er eerder uit om het ontbijt te maken!
En das waarmaar in de niva zijn ze heel!
Imijn Niva
Hij is , vergelken met zaterdag, trwouens weer aardig schoon geregend
Die stank he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
BOOOOOH! Weer offroaden dan!
En dat is waar. Maar niet veel eerder
En, dus, soquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mattie liefjeIk ga vrijdag pas naar purm.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |