Dat je die superboeren gaat feliciteren met dat onsportieve voetbalgedragquote:
Ik had graag op die manier gewonnen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat je die superboeren gaat feliciteren met dat onsportieve voetbalgedrag
geyle neuqsecks op school?quote:
Waarom begin jij dan over Heineken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef justmattie het volgende:
WE hebben het over bier, begin je over Grolsch
Bedank dat je 10 seconden van me leven heb verspild.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb net een mop bedacht.
Tjilp tjilp = vogel
Woef = hond
Miauw = kat
Oink = varken
Buuurrrp = boer
HAHAHHAHAHAHAHAHAH.![]()
Meeuhh.
Waarom schijnt vandaag de zon in Fryslân niet? Wie is hem vergeten te bestellen?
ff aangepast, boeren hier zeggen niet buuurrrpquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb net een mop bedacht.
Tjilp tjilp = vogel
Woef = hond
Miauw = kat
Oink = varken
Wat JONG? = boer
HAHAHHAHAHAHAHAHAH.![]()
Meeuhh.
Waarom schijnt vandaag de zon in Fryslân niet? Wie is hem vergeten te bestellen?
Is mijn mop weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Faceoff het volgende:
[..]
ff aangepast, boeren hier zeggen niet buuurrrp
Die stonden 10 jaar geleden al in een ruimte naast de fietsenkelder in het oude gebouw juhhquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Sodeju het volgende:
Kwam vandaag erachter dat er tafeltennis tafels in de NHL zijn
Wat een beleving weer.
Nooit weten juhquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die stonden 10 jaar geleden al in een ruimte naast de fietsenkelder in het oude gebouw juhh
echt waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die stonden 10 jaar geleden al in een ruimte naast de fietsenkelder in het oude gebouw juhh
Ik zuig daar zo hard in trouwens.quote:
Waar staat 'ie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Sodeju het volgende:
Kwam vandaag erachter dat er tafeltennis tafels in de NHL zijn
Wat een beleving weer.
quote:XL en DeLange nei Ljouwert 10-03-2010 | 19:16 « foarige | folgjende »
DJ Junkie XL en Ilse DeLange binne de earste grutte nammen foar it befrijingsfestival yn Ljouwert. Junkie XL is ien fan de ambassadeurs fan de frijheid en sil yn in helikopter meardere festivallokaasjes yn Nederlân besykje.
Countrysjongeres Ilse DeLange slút om in oere as tsien it festival yn Ljouwert ôf. It festival wurdt dit jier foar de 19e kear hâlden. Ek artysten as Miss Montreal en Bertolf komme nei Ljouwert om te spyljen.
Krekt lykas foarige jierren is der ek dit jier wer in Noardewyn-poadium dêr't regionale artysten harren sjen litte kinne.
Is het niet hetzelfde festival waar vorig jaar een groot hek omheen gezet werd, omdat je geen vrijheid mocht hebben om zelf eten en drinken mee te nemen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Op het bevrijdingsfestival komen o.a. Ilse DeLange, Junkie XL, Miss Montreal en Bertolf naar Liwwadden.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is het niet hetzelfde festival waar vorig jaar een groot hek omheen gezet werd, omdat je geen vrijheid mocht hebben om zelf eten en drinken mee te nemen?
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben vorig jaar niet eens geweest. Was het toen niet kolere weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een belevenis!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef Paladijn het volgende:
wtf! we hebben een wijkagente op een fiets
Het is voor het eerst in twee jaar dat ik weer een agent door onze straat zag rijden, dit keer op een fiets ipv tegen het eenrichtingsverkeer in in een slopel...
Goeie toelichting!quote:
Spamquote:
Wat zou die aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef neen het volgende:
Hoooopo Genooooot
dat hoor ik mijn huisgenoot in de douche zeggen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef neen het volgende:
Hoooopo Genooooot
dat hoor ik mijn huisgenoot in de douche zeggen
Op vrijdags wel eens de hele playlist en als ik dronken ben. Elke dag dusquote:
Geilquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Opdekop het volgende:
Miljonair zijn wel.
Ik weet de toetsencombinatie voor dat kwijlpoppetje niet en ik ben te lui om op reply te klikken.
Sorry.
*KWIJL*
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Opdekop het volgende:
Kan je niet ergens instellen dat je altijd zo'n duim omhoog hebt voor je post? Mijn posts zijn altijd heel goed namelijk, dat verdient altijd een duimpje!
Je bent gewoon jaloers dat DevilsWhore en ik altijd heel goede posts posten die duimpjes verdienen.quote:
Spreek voor jezelf. HIJ kent mijn postgedrag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat DevilsWhore en ik altijd heel goede posts posten die duimpjes verdienen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:28 schreef Opdekop het volgende:
Ik ben nog nooit me de bus of trein geweest sinds die hele ov-chipkaart ellende.
Hoe werkt het?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat DevilsWhore en ik altijd heel goede posts posten die duimpjes verdienen.
Indriedaad dat is verre van kwaliteitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. HIJ kent mijn postgedrag.
Baggerbagger.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]_!!
[..]
Indriedaad dat is verre van kwaliteit![]()
Ik zie staan StoepjeliefStoepjeliefquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie staan StoepjeliefStoepjelief
VIEFTIG MENSE JIMME MUTTE DER WEL BIJ BLIEVE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |