Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef SharQueDo het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo gelachen. Wat een stelletje faalhazen!![]()
Dat wijf ook, 'ja ik ben game designurrr enne', daar ben ik gestopt mee kijken.Man man man, ik had me voorbereid op het ergste, maar dit slaat echt nergens op.
Ik kijk liever naar haar dan JP/Wilders/Rutte/Cohen enz afijn je snapt de strekking wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef SharQueDo het volgende:
![]()
![]()
Dat wijf ook, 'ja ik ben game designurrr enne', daar ben ik gestopt mee kijken.Man man man, ik had me voorbereid op het ergste, maar dit slaat echt nergens op.
Want?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef SharQueDo het volgende:
Vind je het gek, als je alles op eigen houtje loopt te organiseren met 0,0 ervaring.
Leuk geprobeerd jongens*proest
*, probeer het over 4 jaar nog eens - of nee, doe toch maar niet.
Omdat het per definitie al dikke faal is? Een partij wat maar op één gebied wat stantpunten heeft, net zoals de PvdD. Ik zie ze al in coalitie gaan met de CDA en GL.quote:
Al krijgen ze 1 zetel en zitten ze in de oppositie dan nog ben ik er blij mee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat het per definitie al dikke faal is? Een partij wat maar op één gebied wat stantpunten heeft, net zoals de PvdD. Ik zie ze al in coalitie gaan met de CDA en GL.Yarr matey! Pirate aboard!
Je hebt een beetje een verkeerd beeld van politiek volgens mij. Elke partij begint met een focus op een punt, de PVV is groot geworden door de moslimimmigratie, de PvdD door de dierenrechten, de Piratenpartij door de burgerrechten. De PVV en de PvdD hadden op het begin ook geen volledig verkiezingsprogramma maar nu wel, zoiets kost tijd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat het per definitie al dikke faal is? Een partij wat maar op één gebied wat stantpunten heeft, net zoals de PvdD. Ik zie ze al in coalitie gaan met de CDA en GL.Yarr matey! Pirate aboard!
Wat een minkuukelsquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef SharQueDo het volgende:
![]()
![]()
Je kan me niet vertellen dat de PVV en PvdD ook zoiets hadden van 'kom we gaan een partij oprichten voor de lulz' zonder ervaring of fatsoenlijk verstand verstand van zaken in een dronken bui ff besloten, want daar neigt dit stelletje amateurs wel heel erg naar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een verkeerd beeld van politiek volgens mij. Elke partij begint met een focus op een punt, de PVV is groot geworden door de moslimimmigratie, de PvdD door de dierenrechten, de Piratenpartij door de burgerrechten. De PVV en de PvdD hadden op het begin ook geen volledig verkiezingsprogramma maar nu wel, zoiets kost tijd.
Alleen gaat het niet om de lulz en hebben ze het niet in een dronken toestand besloten (ik betwijfel of de meeste van hun uberhaupt wel eens in dronken toestand te vinden zijn). Als een interview nergens op slaat dan ligt dat aan de interviewer. Ik wacht derhalve dan ook nog op normale persberichten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat de PVV en PvdD ook zoiets hadden van 'kom we gaan een partij oprichten voor de lulz' zonder ervaring of fatsoenlijk verstand verstand van zaken in een dronken bui ff besloten, want daar neigt dit stelletje amateurs wel heel erg naar.
Plus dat nietszeggende interview, dat slaat echt helemaal nergens op.
QFTquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef ethiraseth het volgende:
Heel erg gewenst gezien de huidige partijen, op GL/SP/PvdD na, niet echt een hoge pet ophebben van privacy en het liefst zelfs deze nog veel verder inperken (bijvoorbeeld Fred Teeven & kornuiten). Het meedoen aan de verkiezingen van deze partij kan al genoeg zijn om andere partijen te dwingen hier meer aandacht te besteden, ongeacht of ze een zetel halen.
Dat heeft ook invloed, maar sommige domme antwoorden kun je toch echt niet aan de interviewer toeschrijven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Alleen gaat het niet om de lulz en hebben ze het niet in een dronken toestand besloten (ik betwijfel of de meeste van hun uberhaupt wel eens in dronken toestand te vinden zijn). Als een interview nergens op slaat dan ligt dat aan de interviewer. Ik wacht derhalve dan ook nog op normale persberichten.
Blufquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:31 schreef yozd het volgende:
Ik zat net ff te Wikipedia'n, maar zowel in Zweden als in Duitsland haalde de Piratenpartij weliswaar veel stemmen, maar kwamen ze nooit boven de kiesdrempel uit (alleen in het EP haalde ze 1 zetel). Hoe komen ze aan hun prognose van 3 à 4 zetels in Nederland?
In Zweden heeft de Piratenpartij 50.000 leden en zijn ze de 3e grootste partij. En ze hebben 2 EP zetels.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:31 schreef yozd het volgende:
Ik zat net ff te Wikipedia'n, maar zowel in Zweden als in Duitsland haalde de Piratenpartij weliswaar veel stemmen, maar kwamen ze nooit boven de kiesdrempel uit (alleen in het EP haalde ze 1 zetel). Hoe komen ze aan hun prognose van 3 à 4 zetels in Nederland?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piratenpartij_(Zweden)quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef -jos- het volgende:
In Zweden heeft de Piratenpartij 50.000 leden en zijn ze de 3e grootste partij. En ze hebben 2 EP zetels.
Ze stonden dus wel op 2 zetels, maar het werd er maar 1.quote:In 2009 nam de Piratenpartij deel aan de Europese Parlementsverkiezingen, met Christian Engström als lijsttrekker. In een peiling van 29 april kwam de partij uit op 5,1%, hetgeen genoeg zou zijn voor een zetel. In een peiling van een maand later was de partij zelfs gegroeid tot 8,2%, goed voor twee zetels.
Uiteindelijk werd met 7,1% van de stemmen één van de achttien zetels die Zweden in het Europees Parlement heeft behaald.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bondsdagverkiezingen_van_2009quote:In Duitsland weet ik niet precies, maar daar is de kiesdrempel 5% en in NL zijn 3 a 4 zetels minder dan 5%
0 zetels dus.quote:De stemopkomst was met 70,8 procent de laagste ooit.
Onder de andere partijen (in totaal 7,2 procent, ook dit buitengewoon veel), die de kiesdrempel niet gehaald hebben, was de nieuwe Piratenpartei Deutschland de grootste met 2,0 procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |