abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 24 mei 2010 @ 16:16:20 #276
4530 crew  Crazy Harry
pi_81833598
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef trancethrust het volgende:
Je geeft zelf toe dat het op zijn minst al voor aandacht heeft gezorgd. Of het blijvend is, is zeker de vraag; daarom lijkt het me ook zeer de moeite waard de Piratenpartij in de kamer te stemmen. Hiermee blijft continue aandacht gewaarborgd.
De piratenpartij kan er ongetwijfeld voor zorgen dat de aandacht voor privacy blijvend is maar de huidige aandacht is er niet gekomen door de piratenpartij, dat is puur de tijdsgeest waar de piratenpartij ook gewoon een gevolg van is.
Het is ook niet dat ik geen enkele meerwaarde toeken aan de piratenpartij, maar die meerwaarde is gewoon heel laag en ik denk dat daarom andere tactieken om de aandacht van de politiek voor privacy te vergroten en vast te houden, effectiever zijn.

En met de onrealistische auteurs- en octrooirecht hervormingen die de piratenpartij voorstelt, doet die lage meerwaarde ook nog teniet.
Netto sta ik (nochtans) negatief tegenover de piratenpartij terwijl ik als kiezer prima in het profiel pas. Met wat goede uitleg kunnen ze daar trouwens vrij makkelijk verandering in brengen, als ze er over nagedacht hebben.
Helaas zie ik alleen maar onwil om de hervormingen goed uit te leggen, waardoor ik vermoed dat ze er zelf niet goed over nagedacht hebben.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  maandag 24 mei 2010 @ 16:25:25 #277
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_81833891
De Piratenpartij, lijken me studenten met een uit de hand gelopen hobby.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:06:01 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81916832
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef GoodGawd het volgende:
De Piratenpartij, lijken me studenten met een uit de hand gelopen hobby.
Dat is het alleen niet .
KuikenGuppy
pi_81923915
Dit lijkt mij een zeer welkome partij. Ongeacht of ze er wel of niet over nagedacht hebben, of ze nou wel of niet alles goed uitgelegd hebben, als er versnippering is in de politiek komt er juist ruimte voor amdere, nieuwe partijen. Al verstoren ze alleen maar het gedachtengoed van de huidige politiek, dan heeft de piraten partij al zijn nut. De huidige politiek maakt van heel Nederland één grote gevangenis waar alles alleen nog maar gebasseerd is op controle en straf. Als onze internetverbindingen continue gescant worden is dat hetzelfde als de camera's die ons de hele dag in de gaten houden. Er bestaan blijkbaar al mobiele telefoons waar je door afgeluisterd wordt wordt terwijl de telefoon uit staat. En dat alles gebeurt onderdruk van de angst voor terrorisme. Dat komt voornamelijk uit Amerika, die zet Europa daar mee onder druk. Ons volgzame kabinet gaat daar in mee. Onze bankgegevens liggen al bij de amerikanen en straks ook alle informatie die onze regering over ons op laat slaan. Onlangs was te lezen dat er in Europa geen land zo onmenselijk bezig is als Nederland. Nergens in Europa wordt de privacy en de vrijheid zo geschonden als in Nederland. En dan nog stemmen mensen op de partijen die zich daar schuldig aan maken. Als het gaat over internet controle dan wordt onze internetaansluiting gecontroleerd op wat we doen. Mijn firewall heeft de laatste tijd al een aantal keren aangegeven dat ik gescand werd. Dat gebeurt door je eigen internet provider. Die slaat op wat je met het internet doet. Nederland is een controlestaat geworden. Overal waar we op gecontroleerd KUNNEN worden, WORDEN we op gecontroleerd. Dat gebeurt op aandringen van de politiek. Onbegrijpelijk dat er nog steeds op die landverraders gestemd wordt.

Zoek op het internet een naar HAARP, chemtrails, new world order, de nanochip en lees eens waar onze politiek dan aan mee werkt. Ik verdacht onze politiek ervan op de hoogte te zijn van dit soort zaken maar ze reppen er met geen woord over. Nederland moet Nederland blijven en geen onderdaan van Amerika. Onze politiek maakt Nederland wel onderdanig aan Amerika. En daar vraagt de bevolking niet om. Dat doen ze uit eigen beweging. En daar willen mensen nog steeds op stemmen. Amerika is bezig de hele wereld te domineren. Kijk maar naar de mexicaanse griep. Iedereen moest ingeënt worden omdat het gevaarlijk zou zijn. Die massale inenting is het idee van Amerika geweest en dat had een bedoeling. In Amerika zijn methoden ontwikkeld om mensen volledig te manipuleren. Daarvoor zijn nanachips ontwikkeld waar straks al onze, door onze regering doorgegeven, gegevens in staan. Er worden allerlei netwerken ontwikkeld waar alle electronische systemen aan gekoppeld worden zoals banksystemen, identificatie systemen enz. Als we straks ergens geld pinnen of betalen kunnen we via het electronische netwerk overal gevolgd worden, waar dan ook ter wereld. Zodra de gegevens gelezen worden door een pinautomaat of wat voor apparaat dan ook worden die onze gegevens over het netwerk door gestuurd. HAARP is het meest gevaarlijke wapen dat ooit door de mens is gebouwd. Het werkt op de technieken van Tesla, die al ontdekte wat je met electriciteit kunt doen. Als HAARP geactiveerd wordt dan wordt daar een enorm vermogen van 3,6 miljoen wat tot 1 miljard watt aan gekoppeld. Het wekt een trilling en hoe hoger het vermogen, hoe zwaarder de trilling. Ze claimen er de ionosfeer mee te kunnen bestuderen maar ze kunnen hem ook manipuleren met de trillingen die HAARP opwekt. Er is een man die zegt met 30 watt trillingen op te wekken waar hij oliebronnen in de aarde kan vinden. Wat gebeurt er dan als je 3,6 miljoen tot 1 miljard waat aan vermogen gebruikt? Daar kan een aardbeving door ontstaan. De ionosfeer kan gebruikt worden als een spiegel om trillingen te reflecteren naar een willekeurig plaats op de planeet. Onze hersenen hebben ook een trilling. Dat zijn de hersen golven. Wat gebeurt er als je een frequentie door een andere vfrequentie heen stuurt? Dan wordt de standaard frequentie verstoord. Als de frequentie van de hersengolven verstoord wordt de mens uit zijn balans gebracht en raak je de weg kwijt. Misschien heeft onze regering het niet eens in de gaten maar daar werken ze wel aan mee. Ze maken van Nederland een onderdaan van Amerika door hun vriendjespolitiek.

[ Bericht 21% gewijzigd door Paritosh op 26-05-2010 16:18:00 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:08:03 #280
132191 -jos-
Money=Power
pi_81930775
De Piratenpartij heeft nu ook een blog:

http://blog.piratenpartij.nl/
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_81930852
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:45 schreef Paritosh het volgende:

Jij bent vast niet op het internet. Welkom! De eerste tip is gratis; maak je teksten niet te lang, er is niemand die het gaat lezen. Veel plezier!
Derevaun Seraun.
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:41:34 #282
157428 GoodGawd
pi_81931963
quote:
Dit lijkt mij een zeer welkome partij. Ongeacht of ze er wel of niet over nagedacht hebben, of ze nou wel of niet alles goed uitgelegd hebben, als er versnippering is in de politiek komt er juist ruimte voor amdere, nieuwe partijen. Al verstoren ze alleen maar het gedachtengoed van de huidige politiek, dan heeft de piraten partij al zijn nut. De huidige politiek maakt van heel Nederland één grote gevangenis waar alles alleen nog maar gebasseerd is op controle en straf. Als onze internetverbindingen continue gescant worden is dat hetzelfde als de camera's die ons de hele dag in de gaten houden. Er bestaan blijkbaar al mobiele telefoons waar je door afgeluisterd wordt wordt terwijl de telefoon uit staat. En dat alles gebeurt onderdruk van de angst voor terrorisme. Dat komt voornamelijk uit Amerika, die zet Europa daar mee onder druk. Ons volgzame kabinet gaat daar in mee. Onze bankgegevens liggen al bij de amerikanen en straks ook alle informatie die onze regering over ons op laat slaan. Onlangs was te lezen dat er in Europa geen land zo onmenselijk bezig is als Nederland. Nergens in Europa wordt de privacy en de vrijheid zo geschonden als in Nederland. En dan nog stemmen mensen op de partijen die zich daar schuldig aan maken. Als het gaat over internet controle dan wordt onze internetaansluiting gecontroleerd op wat we doen. Mijn firewall heeft de laatste tijd al een aantal keren aangegeven dat ik gescand werd. Dat gebeurt door je eigen internet provider. Die slaat op wat je met het internet doet. Nederland is een controlestaat geworden. Overal waar we op gecontroleerd KUNNEN worden, WORDEN we op gecontroleerd. Dat gebeurt op aandringen van de politiek. Onbegrijpelijk dat er nog steeds op die landverraders gestemd wordt.

Zoek op het internet een naar HAARP, chemtrails, new world order, de nanochip en lees eens waar onze politiek dan aan mee werkt. Ik verdacht onze politiek ervan op de hoogte te zijn van dit soort zaken maar ze reppen er met geen woord over. Nederland moet Nederland blijven en geen onderdaan van Amerika. Onze politiek maakt Nederland wel onderdanig aan Amerika. En daar vraagt de bevolking niet om. Dat doen ze uit eigen beweging. En daar willen mensen nog steeds op stemmen. Amerika is bezig de hele wereld te domineren. Kijk maar naar de mexicaanse griep. Iedereen moest ingeënt worden omdat het gevaarlijk zou zijn. Die massale inenting is het idee van Amerika geweest en dat had een bedoeling. In Amerika zijn methoden ontwikkeld om mensen volledig te manipuleren. Daarvoor zijn nanachips ontwikkeld waar straks al onze, door onze regering doorgegeven, gegevens in staan. Er worden allerlei netwerken ontwikkeld waar alle electronische systemen aan gekoppeld worden zoals banksystemen, identificatie systemen enz. Als we straks ergens geld pinnen of betalen kunnen we via het electronische netwerk overal gevolgd worden, waar dan ook ter wereld. Zodra de gegevens gelezen worden door een pinautomaat of wat voor apparaat dan ook worden die onze gegevens over het netwerk door gestuurd. HAARP is het meest gevaarlijke wapen dat ooit door de mens is gebouwd. Het werkt op de technieken van Tesla, die al ontdekte wat je met electriciteit kunt doen. Als HAARP geactiveerd wordt dan wordt daar een enorm vermogen van 3,6 miljoen wat tot 1 miljard watt aan gekoppeld. Het wekt een trilling en hoe hoger het vermogen, hoe zwaarder de trilling. Ze claimen er de ionosfeer mee te kunnen bestuderen maar ze kunnen hem ook manipuleren met de trillingen die HAARP opwekt. Er is een man die zegt met 30 watt trillingen op te wekken waar hij oliebronnen in de aarde kan vinden. Wat gebeurt er dan als je 3,6 miljoen tot 1 miljard waat aan vermogen gebruikt? Daar kan een aardbeving door ontstaan. De ionosfeer kan gebruikt worden als een spiegel om trillingen te reflecteren naar een willekeurig plaats op de planeet. Onze hersenen hebben ook een trilling. Dat zijn de hersen golven. Wat gebeurt er als je een frequentie door een andere vfrequentie heen stuurt? Dan wordt de standaard frequentie verstoord. Als de frequentie van de hersengolven verstoord wordt de mens uit zijn balans gebracht en raak je de weg kwijt. Misschien heeft onze regering het niet eens in de gaten maar daar werken ze wel aan mee. Ze maken van Nederland een onderdaan van Amerika door hun vriendjespolitiek.

Wat een kut stuk. Weg met die partij.
pi_81932233
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wat een kut stuk. Weg met die partij.
Goed argument
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:46:50 #284
132191 -jos-
Money=Power
pi_81935013
Piraten kapen het torentje!!!

WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_81935201
Volgens Maurice de Hond kan de Piratenpartij al op meer dan een halve zetel rekenen!
pi_81935356
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
Volgens Maurice de Hond kan de Piratenpartij al op meer dan een halve zetel rekenen!
Dat zou heel mooi zijn. Als het goed blijft gaan met de VVD dan misschien toch eens de Piratenpartij overwegen.
pi_81935484
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Goed argument
Nee, met HAARP, chemtrails en NWO gaan smijten, dat zijn pas goede argumenten.
pi_81935896
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
Aan ruim een halve zetel heb je nog niks Aan de ene kant gun ik het ze best, al moet er niet te veel versnippering plaats vinden waardoor een coalitie vinden lastiger wordt.
pi_81936022
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Aan ruim een halve zetel heb je nog niks Aan de ene kant gun ik het ze best, al moet er niet te veel versnippering plaats vinden waardoor een coalitie vinden lastiger wordt.
Op één zetel gaat het natuurlijk niet mis lopen om een kabinet te formeren. Het zou een mooie opsteker voor de internationale piratenpartij als ze in weer een land voet aan de grond krijgen in de politiek.
pi_81936257
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Op één zetel gaat het natuurlijk niet mis lopen om een kabinet te formeren. Het zou een mooie opsteker voor de internationale piratenpartij als ze in weer een land voet aan de grond krijgen in de politiek.
Klopt, 1 zetel moet er niet toe doen, maar ook lijst 17 staat op ruim een halve zetel en zoiets kan maar net een verschil tussen 75 en 77 zetels betekenen. Zeker als je kijkt dat de meeste realistische coalities (VVD-CDA-PVV, VVD-CDA-D66, VVD-PvdA-D66) allemaal net rond de 75 zetels zitten.
pi_81938748
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, met HAARP, chemtrails en NWO gaan smijten, dat zijn pas goede argumenten.
Dus als iemand zegt "A want B", en B is complete onzin, is A ook onzin? Dacht het niet.
pi_81940092
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dus als iemand zegt "A want B", en B is complete onzin, is A ook onzin? Dacht het niet.
Wel als er geen C komt.
Derevaun Seraun.
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:15:46 #294
157428 GoodGawd
pi_81945540
^ Lekker belangrijk A B C of mij part Z. Dat NWO geblaat met die onzinnige chemtrails en andere geblaat. Ik snap niet dat mensen in zulke dingen 'geloven'. Als je een beetje een nuchtere blik hebt gaat het natuurlijk nergens over.
pi_81957816
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Wel als er geen C komt.
OK. Je moet niet op Wilders stemmen anders krijgen we meer chemtrails .
pi_81957894
Daarmee verband houdend; hoe denkt de piratenpartij om te gaan met collegegeld en studiebeurs? In het verkiezingsprogramma staat dat onderwijs voor een ieder toegankelijk moet zijn, en het lesmateriaal bovendien gratis. Lees ik hier correct afschaffing van collegegeld in?
pi_81961179
Hmm, hier ga ik eens goed over nadenken. Misschien stem ik op ze.
pi_81973697
quote:

Ga eens weg ofzo met je onzin
pi_81974045
Piratenpartij gaat meer stemmen krijgen dan de Partij voor de Dieren, let maar op.
pi_81974145
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef GoodGawd het volgende:
Als je een beetje een nuchtere blik hebt gaat het natuurlijk nergens over.
Dat ging de Holocaust ook niet, zullen we dat maar ook niet geloven? Fuck Godwin. Je bent wel erg naïef, hoor.
Derevaun Seraun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')