Naar de laatste stuiptrekkingen van SV natuurlijkquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:07 schreef Maanvis het volgende:
Heeft trouwens gisteren iemand geluisterd naar Radio 538 met de vlem? Ik heb het onverhoopt gemist, en nu weet ik niet wat er besproken is
Was gisteren rond 9u gok ik. En het zal wel om zijn voetreis rond de wereld te doen zijn?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wist niet eens dat hij naar 538 geweest was.
Hij zou bij 538 zijn verkiezingsrommel in de fik gaan steken. Heb nog wel geluisterd maar ik was denk ik te laat. En de stream van 538 heb ik ook aangeslingerd. Die was zwart (geblakerd ?)quote:Op maandag 8 maart 2010 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wist niet eens dat hij naar 538 geweest was.
Ze hebben een deel van de verkiezingstroep ritueel in een vuurkorf verbrand. Maar het busje van Johan schijnt ook nog deels vol te liggen met die ellende, dus ze kunnen nog wel wat keertjes rond een vuurkorf staan.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was gisteren rond 9u gok ik. En het zal wel om zijn voetreis rond de wereld te doen zijn?
Nee Maan hij ging alles verbranden wat te maken heeft met zijn politieke move, o.a. dozen met poster en stickers, dat zou in de uitzending komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was gisteren rond 9u gok ik. En het zal wel om zijn voetreis rond de wereld te doen zijn?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:42 schreef beequeen het volgende:
Johan loopt te zingen en is blij dat hij morgen de regie van het OP gaat doen.
Lies probeert te schakelen maar we krijgen steeds een zwart beeld te zien.
Wat een steken onder water richting Leo. Bah.
Johan gaat Vraag Maar Raak doen en hoopt op leuke vragen en anders maar niet.![]()
De afgelopen week zei hij juist dat hij een grote stap terug wil doen ivm z'n gezondheid en zoquote:Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef Maanvis het volgende:
.. Als Johan zelf de regie van alles moet gaan doen dan moet ie veel dingen laten vallen, en dat wil hij niet, dus trekt hij nog voor het eind van de week de stekker eruit.
Ik zag het in mijn glazen Bolletjequote:Op maandag 8 maart 2010 18:49 schreef Gert het volgende:
Een van de weinige gratis krachten die wél wat kan, is dus ook al weg. Goh, verrassing. \
En tóch lees ik iets van een sfeertje "we gaan door, we gaan er wat van maken". Geloven ze daar echt nog in, of is de TT volkomen correct?
BQ ff vraagje, dus Leo is ook genokt met SV??? Heb een week gemist he.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:42 schreef beequeen het volgende:
Johan loopt te zingen en is blij dat hij morgen de regie van het OP gaat doen.
Lies probeert te schakelen maar we krijgen steeds een zwart beeld te zien.
Wat een steken onder water richting Leo. Bah.
Johan gaat Vraag Maar Raak doen en hoopt op leuke vragen en anders maar niet.![]()
Maar hij deed toch echt mee omdat hij wel het politieke avondje heeft gedraaid?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:49 schreef Gert het volgende:
Een van de weinige gratis krachten die wél wat kan, is dus ook al weg. Goh, verrassing. \
En tóch lees ik iets van een sfeertje "we gaan door, we gaan er wat van maken". Geloven ze daar echt nog in, of is de TT volkomen correct?
Hij is ook bij de acupuncturist geweest.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Leo is er ook mee gestopt? wat nou weer?
Aha.. hij heeft het lichtknopje gevonden dus...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook bij de acupuncturist geweest.
Maar krijgen dan wel een hapje en een drankjequote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef mootie het volgende:
Aanbieding van Johan: We mogen gratis klussen in Huissen!
Maar daar hoefde helemaal niets meer te gebeuren dan 3 leidinkjes aanleggen. Dat kan Alsido in twee weken geregeld hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef mootie het volgende:
Aanbieding van Johan: We mogen gratis klussen in Huissen!
Niet zo optimistisch he, doe maar drie wekenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daar hoefde helemaal niets meer te gebeuren dan 3 leidinkjes aanleggen. Dat kan Alsido in twee weken geregeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |