Dit klinkt wel als een vette ruzie ja. Ik ga nog even popcorn en kalmeringspillen halen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
Bedankt voor de kijktip. Ik schakel zeker in.
Ik mis het ook. Bedankt voor de tip, even kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:39 schreef Socios het volgende:
Ik mis de Gouden Kooi nu weer. Was ook altijd een popcornhalfuurtje!
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
Bedankt voor de kijktip. Ik schakel zeker in.
"Moet ik per sé kiezen uit die twee?"quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Gert het volgende:
"Ik vind je insteek negatief. Ben je hier gekomen om mij af te zeiken of mij te kakken te zetten?"
Ik hoop met je meequote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben geen fan van Jaap, maar ik hoop dat hij die geblondeerde takketeef goed onderuit haalt.![]()
Ze is van kont tot navel uitgescheurd hè, tijdens de bevalling. Die kan Jaap baren nu.quote:
Was weer een typisch Jaapmomentje..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
Nah dat slaat ook nergens op van Jaap, om ineens zo moeilijk te gaan doen.
Bitchet bitchte niet eens.
Sloeg nergens op iddquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
Nah dat slaat ook nergens op van Jaap, om ineens zo moeilijk te gaan doen.
Bitchet bitchte niet eens.
Het gaat ook altijd over dat gezeik dat hij te dik is en dat hij dood kan gaan etc. word er echt kotsmisselijk van dat zielige gedoe elke keer op de tvquote:Op maandag 8 maart 2010 23:00 schreef Gert het volgende:
En Jaap weer bijna janken, zogenaamd.
Nee, dit was niks en wordt niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |