Natuurlijk niet, want er wordt pas geld verdient als er iemand via dat bureau ergens aangenomen wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:45 schreef Sj0rs het volgende:
Aantal keer gehad dat ze een totaal niet interessante aanbieding deden.
Is het aan te raden om jezelf in te schrijven bij zo'n recruitersbureau als ze je bellen? Is het niet alleen database vullen wat ze doen?
Nee en jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:45 schreef Sj0rs het volgende:
Aantal keer gehad dat ze een totaal niet interessante aanbieding deden.
Is het aan te raden om jezelf in te schrijven bij zo'n recruitersbureau als ze je bellen? Is het niet alleen database vullen wat ze doen?
Eens, maar dat betekend nog niet dat het voornaamste wat ze doen databasevulling isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want er wordt pas geld verdient als er iemand via dat bureau ergens aangenomen wordt.
Mja, ze zullen je niet inschrijven als ze niets met je kunnen, dat is tijdsverspilling natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens, maar dat betekend nog niet dat het voornaamste wat ze doen databasevulling isAls ze maar genoeg mensen registreren komt er vanzelf wel iets voorbij waar ze iemand kunnen plaatsten
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, ze zullen je niet inschrijven als ze niets met je kunnen, dat is tijdsverspilling natuurlijk.
Nou ja, het kan niet echt kwaad lijkt me, behalve dat het nu tijd kost. Vrij nemen zou ik alleen doen als ze een specifieke vacature hebben, als je werkloos bent gewoon gaan.
Ja toch, waarom niet? Misschien kan je er nog nuttige contacten mee leggen en zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is echt niet te geloven.
Zo zit je 6 weken thuis zonder dat je uit wordt genodigd en alleen maar afwijzingen binnen krijgt, waardoor je genoodzaakt bent om WW aan te vragen, en wanneer je ergens bent aangenomen stromen de aanbiedingen voor sollicitatiegesprekken binnen... Vanochtend alweer 2 sollicitaties waarbij ik op gesprek mag.
En ik zit erover te denken om het gewoon te doen ook, ook al zit ik gebakken.
Gewoon doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo zit je 6 weken thuis zonder dat je uit wordt genodigd en alleen maar afwijzingen binnen krijgt, waardoor je genoodzaakt bent om WW aan te vragen, en wanneer je ergens bent aangenomen stromen de aanbiedingen voor sollicitatiegesprekken binnen... Vanochtend alweer 2 sollicitaties waarbij ik op gesprek mag.
En ik zit erover te denken om het gewoon te doen ook, ook al zit ik gebakken.
herkenbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo zit je 6 weken thuis zonder dat je uit wordt genodigd en alleen maar afwijzingen binnen krijgt, waardoor je genoodzaakt bent om WW aan te vragen, en wanneer je ergens bent aangenomen stromen de aanbiedingen voor sollicitatiegesprekken binnen...
Ze hadden toch een positief bericht hoor: In het cv hebben we vooral gekeken naar studie en (werk)ervaring in relatie tot de traineeplek. Heb je bijvoorbeeld stages gedaan die aansluiten bij wat er in de plek gevraagd wordt of heb je daar op een andere manier raakvlakken mee?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:53 schreef Tiez10 het volgende:
Net weer eens een afwijzing binnen gekregen van JS consultancy. Ging om een traineeship bij de gemeente Haarlemmermeer, waar ongetwijfeld weer honderdmiljoenmiljard pas-afgestudeerden op hebben gereageerd. Best een uitgebreide mail nog, waar uiteindelijk dezelfde standaard blabla in staat als anders. Zo heerlijk om dat soort berichten op maandagmorgen binnen te krijgen. Werkt lekker motiverend zo aan het begin van de week... Zucht...
Werk is nooit ideaalquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Bombshell het volgende:
Jaa tis gezond maar verre van ideaal..
Ik denk niet dat het aan de opleiding ligt...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Als dit nog lang zo doorgaat ga ik mn geld terug eisen bij mn opleiding.. GVD zowat iedreen die ik dr nog van spreek komt moeilijk aan de bak
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef caroline88 het volgende:
werk.nl wordt vernieuwd.
Als je meer wensberoepen hebt ingevuld is het handig om voor a.s. vrijdag alleen je favoriete wensberoep te laten staan, de andere verwijderen. Anders gaat waarschijnlijk Big Brother dat voor je uitkiezen
Waarom?? Ik heb er geloof ik wel 30 staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef caroline88 het volgende:
werk.nl wordt vernieuwd.
Als je meer wensberoepen hebt ingevuld is het handig om voor a.s. vrijdag alleen je favoriete wensberoep te laten staan, de andere verwijderen. Anders gaat waarschijnlijk Big Brother dat voor je uitkiezen
Da's een algemeen probleem voor iedereen. (tenzij je jong bent en een goede opleiding hebt genoten ้n ook al aardig wat ervaring hebt)quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Als dit nog lang zo doorgaat ga ik mn geld terug eisen bij mn opleiding.. GVD zowat iedreen die ik dr nog van spreek komt moeilijk aan de bak
wordt tijd dat er vacatures in die mails staan. Ik krijg tot nu toe alleen nog maar dit soort mailtjes:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef caroline88 het volgende:
werk.nl wordt vernieuwd.
Nou is hier ook de werkloosheid nog steeds 14% las ik gisterenquote:Helaas zijn er geen nieuwe vacatures gevonden die passen bij uw cv. Wanneer dit
meerdere malen achtereen gebeurt, kunt u eventueel de wensen in uw cv aanpassen.
Log daarvoor in op werk.nl en klik op 'Cv aanpassen/bekijken'. Breid bijvoorbeeld het
aantal door u gewenste beroepen uit of vergroot de straal of het aantal regio's waarin
u werk zoekt.
die mailtjes kreeg ik ook telkens. Vandaar de grote hoeveelheid gewenste beroepen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef omearos het volgende:
[..]
wordt tijd dat er vacatures in die mails staan. Ik krijg tot nu toe alleen nog maar dit soort mailtjes:
[..]
Nou is hier ook de werkloosheid nog steeds 14% las ik gisterenteveel concurrentie
Neem aan dat het verhuizen wordt als de baan doorgaat. Als je nog jong en ongebonden bent gaat dat makkelijker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef Hiya het volgende:
Moet je nou elke dag 5.5 uur reizen als je de baan krijgt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |