Mooi van je sollicitatiequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
Sollicitatie ging op zich best lekker. Heb er een uur gezeten en hier en daar wat gelachen. Ben gematigd positief, maar het is afwachten. Over een uurtje of twee even langs de deuren hier in de buurt of mensen toevallig in hun schuur zijn geweest gisteravond. het is trouwens een ouwe kat van 15 jaar die meestal erg dicht bij huis bleef. Ben dus bang dat ie wellicht ergens zit opgesloten of dat ie is aangereden en dat mensen m ergens hebben gedumpt... Hij is echt spoorloos.
In het begin is het veelal data-entry en roosterplanning, binnenkort komt de financiële administratie erbij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:22 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je het zo gaat opbouwen, goede keuze!
Wat voor werk is het?
gewoon solliciterenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:06 schreef catzencut het volgende:
Junior communicatieadviseur Donorvoorlichting
[...]
X• Daarnaast heb je minimaal 3 à 5 jaar relevante werkervaring.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Succes!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo, over iets meer dan twee uur zit ik te zweten bij wederom een sollicitatiegesprek. Heb er zin an! Kan ik eindelijk mijn pak+stropdas weer eens aan.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:06 schreef catzencut het volgende:
Junior communicatieadviseur Donorvoorlichting
[...]
X• Daarnaast heb je minimaal 3 à 5 jaar relevante werkervaring.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jeej, 2 keer goed nieuws dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ja!![]()
Dus dat was ook een opluchting.
Hier sluit ik me bij aan. Gefeli Mint!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef runaway het volgende:
[..]
Jeej, 2 keer goed nieuws dus!!!!!!!!!! Feli!
Je gaat iig erg fijn het weekend inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
LOL, laten we niet te ver op de zaken vooruit lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |