The Grosvenor, 4 sterren, alhoewel ik wel eens een beter 3 sterren hotel heb gehad... Maar ik mag niet klagen, alles is modern en schoon. (itt de tripadvisor ratings)quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Spelvout het volgende:
Oja nog iets, klopt het dat je in London pubs niet inkomt als je allstars oid aanhebt? Heb gehoord dat het soms zo streng is dat je zelfs geen spijkerbroek aan mag, en ik heb niks anders!
Ik zou in driedelig pak met Santoni's gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Spelvout het volgende:
Oja nog iets, klopt het dat je in London pubs niet inkomt als je allstars oid aanhebt? Heb gehoord dat het soms zo streng is dat je zelfs geen spijkerbroek aan mag, en ik heb niks anders!
Goed, ik werd dus weer eens voor de gek gehoudenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
Weleens gezien hoe Engelsen zich kleden? Je komt elke pub binnen, echt nul probleem. Er zijn een paar high-end clubs die moeilijk doen, maar daar komt je toch niet snel als toerist.
Ik was afgelopen weekend in een discotheek waar sommige in zwemkleren kwamenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Spelvout het volgende:
Toevallig Aquarium vlak bij Old Street?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in een discotheek waar sommige in zwemkleren kwamen
Het hele no-brown in town is natuurlijk ook niet waar heb ik gezien...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
Weleens gezien hoe Engelsen zich kleden? Je komt elke pub binnen, echt nul probleem. Er zijn een paar high-end clubs die moeilijk doen, maar daar komt je toch niet snel als toerist.
Ligt aan waar je werkt. Bij de banken / advocaten blijft het een beetje not-done. Ik hoef er zelf ook niet mee naar kantoor te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Het hele no-brown in town is natuurlijk ook niet waar heb ik gezien...
Ik ben er vaak genoeg op gewezen dat ik mijn pet/hoed whatever af moest doen en zo niet dat ik de pub moest verlatenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:35 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Goed, ik werd dus weer eens voor de gek gehouden
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb zat mensen gezien met bruine schoenen. Maarja, ik zit natuurlijk in een iets andere sector en met veel mensen van het continent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ligt aan waar je werkt. Bij de banken / advocaten blijft het een beetje not-done. Ik hoef er zelf ook niet mee naar kantoor te komen.
http://www.eurolines.nl/o(...)diensten_naar_londonquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef alwaysedo het volgende:
Ben in de meivakantie van plan om een weekje naar londen te gaan, ben nu aan het kijken naar goedkoopste manier van reizen.
Waarschijnlijk wordt het voor 82.50 een retour van hoek van holland met de boot naar harwich en dan inclusief een metrokaartje naar liverpool street.
nadeel is wel dat het zo lang reizen is (6 uur op de boot).
Is het ook mogelijk eigenlijk om met de bus te gaan? En dan enkel met de bus, dus niet inclusief overnachting en excursies enzo? (duurt idd ook lang maar hoe goedkoper hoe beter)
Weet niet waar je woont, maar met een beetje geluk kun je met Ryanair vanaf Eindhoven of Weeze naar London Stansted vliegen voor minder dan 50 euro. Vaak tijdens acties zelfs voor 10 euro inclusief.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef alwaysedo het volgende:
Ben in de meivakantie van plan om een weekje naar londen te gaan, ben nu aan het kijken naar goedkoopste manier van reizen.
Waarschijnlijk wordt het voor 82.50 een retour van hoek van holland met de boot naar harwich en dan inclusief een metrokaartje naar liverpool street.
Is het ook mogelijk eigenlijk om met de bus te gaan? En dan enkel met de bus, dus niet inclusief overnachting en excursies enzo? (duurt idd ook lang maar hoe goedkoper hoe beter)
Het is een treinkaartje, en die rit duurt zo´n 1,5uur dacht ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef alwaysedo het volgende:
Oh daar moet ik nog eens naar kijken dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef June. het volgende:
Inderdaad, soms is vliegen met Ryanair goedkoper. Zo ga ik gratis met het OV naar het vliegveld in eindhoven (want student) en dan vlieg ik voor 50 euro retour pp, inclusief alle belastingen, toeslagen, creditcardkosten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |