abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79189794
welk hotel is dat?
Tap tap tap
  maandag 15 maart 2010 @ 22:22:34 #52
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_79189942
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef CherryLips het volgende:
welk hotel is dat?
The Grosvenor, 4 sterren, alhoewel ik wel eens een beter 3 sterren hotel heb gehad... Maar ik mag niet klagen, alles is modern en schoon. (itt de tripadvisor ratings)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 16 maart 2010 @ 16:30:51 #53
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79222207
Inmiddels alles geboekt, zit in het Best Western Shaftesbury Paddington Court London.

Iemand nog tips om daar te komen vanaf Stansted? Las ergens dat het het gemakkelijkste/goedkoopste was om een easyBus naar Baker Street te nemen, en de de Central naar Paddington ?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:44:17 #55
208890 June.
Seriously?
pi_79222744
Easybus is echt leuk, vorige keer zat ik in zo'n 8 personen busje waarbij de chauffeuse overal langsheen aan het scheuren was. En maar klagen over de weggebruikers (met name buitenlanders die dreigen de verkeerde weghelft op te rijden) !
Shine bright like a diamond.
pi_79222817
Doodskist op wielen, echt .
Tap tap tap
pi_79225013
Oja nog iets, klopt het dat je in London pubs niet inkomt als je allstars oid aanhebt? Heb gehoord dat het soms zo streng is dat je zelfs geen spijkerbroek aan mag, en ik heb niks anders!
pi_79225167
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Spelvout het volgende:
Oja nog iets, klopt het dat je in London pubs niet inkomt als je allstars oid aanhebt? Heb gehoord dat het soms zo streng is dat je zelfs geen spijkerbroek aan mag, en ik heb niks anders!

Weleens gezien hoe Engelsen zich kleden? Je komt elke pub binnen, echt nul probleem. Er zijn een paar high-end clubs die moeilijk doen, maar daar komt je toch niet snel als toerist.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:30:47 #59
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79225225
quote:
Ik zou in driedelig pak met Santoni's gaan .
pi_79225467
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Weleens gezien hoe Engelsen zich kleden? Je komt elke pub binnen, echt nul probleem. Er zijn een paar high-end clubs die moeilijk doen, maar daar komt je toch niet snel als toerist.
Goed, ik werd dus weer eens voor de gek gehouden
pi_79225607
quote:
Ik was afgelopen weekend in een discotheek waar sommige in zwemkleren kwamen
pi_79227651
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Ik was afgelopen weekend in een discotheek waar sommige in zwemkleren kwamen
Toevallig Aquarium vlak bij Old Street?
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:20:28 #63
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_79263278
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het hele no-brown in town is natuurlijk ook niet waar heb ik gezien...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_79263455
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:20 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Het hele no-brown in town is natuurlijk ook niet waar heb ik gezien...
Ligt aan waar je werkt. Bij de banken / advocaten blijft het een beetje not-done. Ik hoef er zelf ook niet mee naar kantoor te komen.
pi_79273369
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:35 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Goed, ik werd dus weer eens voor de gek gehouden
Ik ben er vaak genoeg op gewezen dat ik mijn pet/hoed whatever af moest doen en zo niet dat ik de pub moest verlaten

Heb wel zin in 17 April. Oranje dag. Kom met een hele lading vrienden van werk/school die nou wel eens willen weten wat de Nederlandse cultuur inhoudt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:05:41 #66
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_79277531
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ligt aan waar je werkt. Bij de banken / advocaten blijft het een beetje not-done. Ik hoef er zelf ook niet mee naar kantoor te komen.
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb zat mensen gezien met bruine schoenen. Maarja, ik zit natuurlijk in een iets andere sector en met veel mensen van het continent.
Engelsen hebben over het algemeen wel een wansmaak qua nette schoenen (zwarte dat dan weer wel), sommigen zien er uit als veredelde gympies terwijl anderen er juist weer pooierig ala botticelli uit zijn. Koop eens normale v. Bommel type schoenen ofzo...
pi_79278008
Absoluut, foute kleding genoeg
pi_79281330
pi_79296934
Ben in de meivakantie van plan om een weekje naar londen te gaan, ben nu aan het kijken naar goedkoopste manier van reizen.
Waarschijnlijk wordt het voor 82.50 een retour van hoek van holland met de boot naar harwich en dan inclusief een metrokaartje naar liverpool street.
nadeel is wel dat het zo lang reizen is (6 uur op de boot).

Is het ook mogelijk eigenlijk om met de bus te gaan? En dan enkel met de bus, dus niet inclusief overnachting en excursies enzo? (duurt idd ook lang maar hoe goedkoper hoe beter)
pi_79297091
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef alwaysedo het volgende:
Ben in de meivakantie van plan om een weekje naar londen te gaan, ben nu aan het kijken naar goedkoopste manier van reizen.
Waarschijnlijk wordt het voor 82.50 een retour van hoek van holland met de boot naar harwich en dan inclusief een metrokaartje naar liverpool street.

Is het ook mogelijk eigenlijk om met de bus te gaan? En dan enkel met de bus, dus niet inclusief overnachting en excursies enzo? (duurt idd ook lang maar hoe goedkoper hoe beter)
http://www.eurolines.nl/o(...)diensten_naar_london
pi_79299239
quote:

Weet niet waar je woont, maar met een beetje geluk kun je met Ryanair vanaf Eindhoven of Weeze naar London Stansted vliegen voor minder dan 50 euro. Vaak tijdens acties zelfs voor 10 euro inclusief.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:45:19 #72
208890 June.
Seriously?
pi_79300990
Inderdaad, soms is vliegen met Ryanair goedkoper. Zo ga ik gratis met het OV naar het vliegveld in eindhoven (want student) en dan vlieg ik voor 50 euro retour pp, inclusief alle belastingen, toeslagen, creditcardkosten etc.
Shine bright like a diamond.
pi_79315175
quote:

Het is een treinkaartje, en die rit duurt zo´n 1,5uur dacht ik.
pi_79318749
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef June. het volgende:
Inderdaad, soms is vliegen met Ryanair goedkoper. Zo ga ik gratis met het OV naar het vliegveld in eindhoven (want student) en dan vlieg ik voor 50 euro retour pp, inclusief alle belastingen, toeslagen, creditcardkosten etc.
Oh daar moet ik nog eens naar kijken dan.
Met de bus is 70 euro retour en met de trein 60.
  Admin vrijdag 19 maart 2010 @ 00:02:36 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79320344
Helleuh, we gaan naar Londen, De Zoon bezoeken.
De vraag: waar kan ik het beste wisselen, hier, daar, of is pinnen het beste?
Wie oh wie.?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')