Als iemand dat kan zijn jullie hetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef MissBliss het volgende:
Ze is trouwens helemaal zwart, met een bruine gloed. Hier en daar een witte haar, maar geen vlekken. Ze is vrij klein, maar niet zo klein als Ziggy. Een beetje gedrongen. De dierenasiel-mevrouw zei dat ze staat als Europese Korthaar, maar dat zij vermoedde dat er wat Britse Korthaar inzit vanwege de ronde, volle kop
Het is een mooi poesje, maar heel moeilijk fotografeerbaar ben ik bang
OK, hiermee heb ik mijn kat dus de stuipen op het lijf gejaagdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Same here. Ik kwam wel ooit een filmpje tegen in 1 van de andere topics, dat ik ook best wel mooi vond.
Haar handelsmerk?
Sterkte!
Nee, ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 12:58 schreef Greys het volgende:
Oh die had ik niet aan zien komen MB, dat ze al bovenop de krabpaal zou gaan liggen!
Wat goed!
Heb je geen foto vanaf de website van het asiel nog?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Ze ligt nu in het washok te slapen, foto's resulteren in zwarte vlekkenNog even geduld dus
Nee, echt heel raar is dat. Er stonden 2 Kitty's op, de ene zwart met wit en de andere helemaal zwart. Je zou zeggen dat ze die laatste is, maar daar stond gisteren voor we naar het asiel gingen al 'geplaatst' bijquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je geen foto vanaf de website van het asiel nog?
Ben echt nieuwsgierig.
Hè gelukkig, ik vond het zo'n zielig verhaal in die badkamerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys!
Re heeft in al zijn wijsheid besloten haar gewoon uit de badkamer te laten![]()
Nu zitten ze samen onder het bed.
Dat was juist om de kat zich veilig te laten voelen en zo weinig mogelijk stress bij beide te creëren. Een eigen plekje waar ze kon wegkruipen. En ze had natuurlijk een tentje, mandje, dekentje, kattenbak, eten en water.quote:Op zondag 28 maart 2010 @ 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè gelukkig, ik vond het zo'n zielig verhaal in die badkamer
Maar wat goed van jullie & suc6 voor het wennen @ poezels
Ze/he lijkt precies op mijn zwarte katquote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat is het verschrikkelijk moeilijk om foto's van een zwarte kat te maken!
Dit is de enige die een beetje gelukt is:
[ afbeelding ]
Ze is dus uit het hok
Hier krijg ik echt dit gevoel bij:quote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja he
Echt een grappig koppie heeft ze ook, maar dat krijg ik dan weer niet goed op de foto.
[ afbeelding ]
Ze wil nu al naar buiten.
Ze lijkt wel blauw zoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja he
Echt een grappig koppie heeft ze ook, maar dat krijg ik dan weer niet goed op de foto.
[ afbeelding ]
Ja, die foto is juist weer overbelicht, maar ik vond het wel verfrissend om iets van vacht op de foto te zien ipv 'zwarte vlek'quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 @ 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier krijg ik echt dit gevoel bij:
[afbeelding]
Ik mag Kitty nu al
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is dus uit het hok
oooh ze lijkt op mijn Gizmoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Blissje en Reetje tochquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja he
[ afbeelding ]
Prachtige poezel!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
Die is mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is dus uit het hok
Ja, ze lijkt zo best wel op die blauwe van mij. Nou ja, ietsje donkerder.quote:
Als ze in de zon ligt, lijkt ze dan roodbruin?quote:
Ze heeft een beetje een bruine gloed. Ik wilde even kijken wat voor kleur het nou precies is, maar ik heb haar nog niet gezien vandaagquote:Op maandag 29 maart 2010 @ 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze in de zon ligt, lijkt ze dan roodbruin?![]()
Begint Spider inmiddels al wat te wennen btw?
Het zou wonderlijker zijn als het gelijk dikke maatjes waren. Het duurt meestal wel een paar maanden voor je er iets zinnigs over kunt zeggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een bruine gloed. Ik wilde even kijken wat voor kleur het nou precies is, maar ik heb haar nog niet gezien vandaag
Mja, Spider gaat zn gangetje wel hoorAlleen jammer dat als ie echt toenadering zoekt bij Kitty dat ze dan mauwt/blaast tegen hem. En hij is zo'n schijterd en druipt gelijk af dan
Maar het gaat best goed vind ik!
Nee, is ook zo, ik ben gewoon te ongeduldig.quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou wonderlijker zijn als het gelijk dikke maatjes waren. Het duurt meestal wel een paar maanden voor je er iets zinnigs over kunt zeggen.
Mijn hond en kat doen dat laatstequote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, ik ben gewoon te ongeduldig.
Ik wil van die katten die samen in een mandje slapen en elkaar wassen enzo![]()
Ik ken ook geen rock-Kitty'squote:Op maandag 29 maart 2010 @ 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Blijft ze nu trouwens Kitty heten? Of is er een rocker Kitty die ik niet ken of zo
Ja! Dat Spider vanavond ineens zegtquote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, ik ben gewoon te ongeduldig.
Ik wil van die katten die samen in een mandje slapen en elkaar wassen enzo![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken ook geen rock-Kitty's
Maar op zich vind ik het wel een leuke naam en ik weet ook niet echt iets beters ofzo, dus ik denk dat ze Kitty blijftIk moet nog wel wennen aan de naam.
Haha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 @ 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dat Spider vanavond ineens zegtHello Kitty
en dat ze elkaar dan in de armen vallen
Ja, het is een hele lieve naam vind ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 @ 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken veel alternatieve kleding met kitties erop en ik vind Kitty zo lief klinken en daarom leuk bij je passen![]()
Ja, ik ben bang dat het nog wel even duurt voor ik zo'n foto hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:46 schreef Burdie het volgende:
Wat een scheet!
Nu nog een van beide kittehs samen, zodat we kunnen zien hoe groot ze is.
Ja, ze zat ook steeds in dat rare hok, tussen allerlei troep. Misschien is ze klem komen zitten ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte met het pootje. Kan best dat ze in de stres een keer verkkeerd is gesprongen of zo.
En geef Spider en Kitty de tijd om aan elkaar te wennen.Naartjie heeft er zeker 4 maanden over gedaan om samen met Yoko in 1 mandje te liggen. Elkaar wassen heb ik pas een keer of 2 gezien en we zijn inmiddels ruim een half jaar verder sinds de dame + kroost bij mij haar intrede deed.
Dat is idd ook nog een optie als het niet gaat werken. Maar ik heb er best vertrouwen in!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:53 schreef Burdie het volgende:
Nouja, if everything else fails, kan je altijd nog DAP gebruiken (feromonen) als spray of zo'n ding in het stopcontact. Worden ze wat rustiger van, zodat ze meer van elkaar kunnen hebben. Maar zo ver is het nog lang niet.
Kitty is natuurlijk weer zo'n complex geval met eigen karakter... alles op haar terms dus zij moet naar jou toekomen, doe je het andersom gaat ze mauwen ongeacht wat je doetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef Maes het volgende:
Ik vind Kitty een leuke naamWel zielig van het pootje, je ziet er nix aan?
Klinkt als Buffy (mn parttime poes) die is ook onwijs liefff en houdt van knuffelen, maar wel op haar voorwaarden, en als zij het wil. Anders hoop gebrom en gemauwquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Re het volgende:
[..]
Kitty is natuurlijk weer zo'n complex geval met eigen karakter... alles op haar terms dus zij moet naar jou toekomen, doe je het andersom gaat ze mauwen ongeacht wat je doet. Ik zag niets vanochtend behalve dus het al aanwezige klaaggezang
daar gaan we nog veel plezier aan beleven
Nee, ze is pikzwart, ik zie er niks aan. En ik mag haar natuurlijk niet vastpakken om even te kijken hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:48 schreef Maes het volgende:
Ik vind Kitty een leuke naamWel zielig van het pootje, je ziet er nix aan?
Kijken is ook niet vastpakken hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze is pikzwart, ik zie er niks aan. En ik mag haar natuurlijk niet vastpakken om even te kijken he![]()
'Kon de verzorging niet meer aan', staat er in de papieren. Kan van alles zijn dus. We zijn al haar derde baasjes geloof ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zat ze trouwens in het asiel, weet je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |