quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Uh ja, want geld speelde toch geen rol?
of willen studeren daarna..quote:Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Wacht maar tot ze naar de middelbare school gaan en/of op een sportclub willen.. dan is de financiele last van een baby echt noppes.
Een kind van een profvoetballer loopt rond in burberry en met een louis vuitton tasje net als pappie dus ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:56 schreef Kaza het volgende:
Dit zou betekenen dat het kind van een profvoetballer duizenden euro's per maand "kost", terwijl het kind van Jan Modaal misschien maar 100 euro per maand kost.
Over de Zeeman: altijd gezegd dat ik daar noooit geen kleding zou kopen voor mijn kids.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef AKK78 het volgende:
Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar pampers en voeding kosten nou eenmaal wel geld. In de eerste maanden ben je relatief weinig kwijt aan kleding (kado's) maar dat hakt er daarna ook leuk in.
Ik ben nu gemiddeld 25e per week kwijt aan mijn kleine man. En dan is hij nog echt een baby! 6e voeding, 10e luiers en dan gemiddeld 10e per week aan kleding/flessen/overig. Aan kinderbijslag krijgen we 200, dus we 'schieten'er 100 bij in. Maar straks is er de dure kinderopvang...dan wordt het wel een ander rekensommetje. Ook zal de kleine man steeds duurder worden qua eten en qua kleding. De zeeman is inderdaad een supergoeie voor de kleintjes (zowel de kids als de portomonnee) en ze hebben nog leuk spul ook!
Die van mij kon inderdaad niet aan de tietquote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef Nyota het volgende:
[..]
Maar als je kindje nu te vroeg geboren wordt, dan is dat eerst toch niet zo handig??
Ach, voor verjaardagen en kerst is het wel leuk, maar dat is natuurlijk maar net of je het er voor over hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:36 schreef Hiya het volgende:
Man man het is een klein kind. Toen ik een jaar of 4 was banjerde ik rond in zelfgemaakte truien en overalls. Binnen twee uur was alles toch weer smerig, ik ga echt never nimmer te nooit voor mijn kind dure merkkleding kopen als het nog in de ravot fase is.
Het grootste deel zit in de teruggang in salaris, uitgaande dat je 2 dagen opvang hebt ga je samen 3 dagen minder werken, dat is een behoorlijk deel.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo ben je eigenlijk zo veel kwijt voor KO, geen bijdrage van je werk?
Leuk, een kind nemen zonder ervoor te kunnen zorgen. Bij de volgende verkiezingen maar weer op de SP stemmen, tenslotte heeft jouw kind recht op een leuke jeugd, dus laat anderen er dan maar voor betalenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef emokid het volgende:
Dit is echt zo Nederlands, gelijk naar de kosten kijken. Het is godverdomme een kind. Die breng je gewoon op aarde of niet. Beetje gierig doen kosten, jezus. Dit slaat echt alles.
Het ligt aan de levensstandaard die een kind gewend was. Kocht je als getrouwd stel altijd merkkleding voor de kinderen, dan moet moeders alleen dit ook kunnen doen. Dus, ja, daar mag pappie aan mee betalen. Hij wilde dit immers voorheen ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:56 schreef Kaza het volgende:
Mijn man betaalt zich scheel aan kinderalimentatie voor zijn kinderen die bij zijn ex wonen, tenminste wel als ik het vergelijk met wat ik hier aan mijn 3 kinderen kwijt ben. Het is dus maar net wat voor berekening je erop los laat.
Dit zou betekenen dat het kind van een profvoetballer duizenden euro's per maand "kost", terwijl het kind van Jan Modaal misschien maar 100 euro per maand kost.
Een kleine 1000¤/maand aan studiebijdrage van je ouders?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha op dat punt zijn mijn ouders nu aanbeland11 000 euro per jaar, ka-ching.
Als je mijn kuiken was, mocht je er mooi zelf aan bijdragen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'k Ben blij dat ik mijn ouders daar niet mee heb opgezadeld.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat voor studie doe jij in godsnaam. Een standaard HBO/WO studie kost je jaarlijks 1620 Euro...quote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |