abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 10:52:38 #26
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_78880665
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar geniet wel veel meer van de kleine dingen: lekker samen spelen, een lach, samen wandelen en genieten van het zonnetje. Zulke dingen.
en dat is onbetaalbaar!!!
  Licht Ontvlambaar maandag 8 maart 2010 @ 10:54:13 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78880736
quote:
Soms vind ik het wel eens jammer dat je niks meer spontaan kunt doen. Voor we Julian hadden konden we van de ene op de andere minuut beslissen een avondje uit eten te gaan, biosoop, of lekker uit. Dat gaat nu niet meer, je moet van tevoren oppas regelen en echt laat kun je het toch niet maken, want de kleine is 's ochtends toch weer vroeg wakker.

Maar geniet wel veel meer van de kleine dingen: lekker samen spelen, een lach, samen wandelen en genieten van het zonnetje. Zulke dingen.
Da's natuurlijk niet echt [WGR]gerelateerd, maar een avondje uiteten gaat hier gewoon spontaan, ze gaat gewoon mee. En we hebben hele fijne buren, waarmee we regelmatig babyfoon uitwisselen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78880818
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Da's natuurlijk niet echt [WGR]gerelateerd, maar een avondje uiteten gaat hier gewoon spontaan, ze gaat gewoon mee. En we hebben hele fijne buren, waarmee we regelmatig babyfoon uitwisselen.
We hebben Julian wel een paar keer meegenomen, maar hij vindt er echt niks aan. Na een half uurtje gaat ie dan jengelen. Wil ook dat hij plezier heeft.
pi_78886077
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Borstvoeding is goedkoop en gezond. Scheelt je minimaal 10 euro per week.

Dat geldt maar tot +/- 6 maanden en dan houdt dat op. Ten 2de wilde mijn exvriendin dat niet, want je moet dan aangepast gaan eten + dat het haar wel eens een dure borstcorrectie kon kosten. Nee, dan ben je opgeven moment toch weer veel meer geld kwijt.
  Licht Ontvlambaar maandag 8 maart 2010 @ 13:21:18 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78886194
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We hebben Julian wel een paar keer meegenomen, maar hij vindt er echt niks aan. Na een half uurtje gaat ie dan jengelen. Wil ook dat hij plezier heeft.
Ja, klopt het is ook wel een beetje afhankelijk van het kind
pi_78886268
Dit is geen [OUD]-topic, he?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Licht Ontvlambaar maandag 8 maart 2010 @ 13:26:51 #32
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78886379
Ja, nee, sorry, klopt

Een kind kost geld, da's een ding dat zeker is
  maandag 8 maart 2010 @ 13:35:07 #33
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78886708
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:17 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Dat geldt maar tot +/- 6 maanden en dan houdt dat op. Ten 2de wilde mijn exvriendin dat niet, want je moet dan aangepast gaan eten + dat het haar wel eens een dure borstcorrectie kon kosten. Nee, dan ben je opgeven moment toch weer veel meer geld kwijt.
Lees je eens in zou ik zeggen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78887222
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Lees je eens in zou ik zeggen...
Er zijn zat kleine kinderen in mijn familie + van mijzelf en kennissen.
Ik heb dus zat info gekregen van medici, familie, kennissen en van vreemden op bepaalde website's.
Maar blijkbaar vergelijk jij jezelf met anderen en dat jou optie alleen de juiste is.
pi_78887363
quote:
Op maandag 8 maart 2010 08:46 schreef zatoichi het volgende:
100.000 euro ongeveer
500 euro per maand, dat ga ik bij lange niet halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78887416
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Ik heb dus zat info gekregen van medici, familie, kennissen en van vreemden op bepaalde website's.
Maar blijkbaar vergelijk jij jezelf met anderen en dat jou optie alleen de juiste is.
Ik denk dat jij vooral in bent gegaan op praatjes die je om je heen hebt gehoord.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:00:55 #37
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78887821
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:41 schreef zatoichi het volgende:
Wat lult hier iedereen nou over luiers enzo?

Een kind heb je van 0 tot ongeveer 18. De kosten van een groter huiskopen, schoolgeld, studiegeld enzovoort is vele malen groter. Daarom al met al 100.000 euro

In dit artikel komen ze zelfs tot 135.000, maar ja dan is het maar net de vraag wat je betaalt aan je studerend kind:

http://www.goederaet.nl/read/kostenvankinderen
ja.. en dan gaan ze een deel van de huurwaarde van de woning meetellen als kosten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 8 maart 2010 @ 14:05:26 #38
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_78888017
quote:

Kan zonder kind ook prima hoor.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:11:24 #39
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_78888279
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Kan zonder kind ook prima hoor.
je hebt nog geen kinderen zo te lezen....
  maandag 8 maart 2010 @ 14:25:17 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78888912
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:17 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Van borstvoeding krijg je geen hangborsten... Dat vormt gewoon terug als je stopt.

Speciaal eten? Alleen als je kind allergisch is... Anders hoef je echt je dieet niet aan te passen na een half jaar. Je kunt een kind zolang borstvoeding geven als jij en je kind maar willen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:28:58 #41
12913 GreatWhiteSilence
pi_78889083
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Mijn meisje is nu 14 maanden en drinkt nog volop. Familie, kennissen en vreemden verzuchten dat dit wel heel erg zwaar voor mij is, (Niet dus, even aanleggen kost minder tijd dan een broodje of een fles maken), en hou op over medici. De ene keer dat we bij de kinderarts zaten wilde deze idioot mijn dochter 20 testjes laten ondergaan omdat ze rond de vier maanden minder snel ging groeien. Dit is een normaal patroon bij bv-kinderen.
Mijn meisje is nog nooit ziek geweest, op één keer zesde ziekte na. Maar nee hoor, ze moest ziek zijn want die rare groei kon niet. Eikel
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78889233
Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar pampers en voeding kosten nou eenmaal wel geld. In de eerste maanden ben je relatief weinig kwijt aan kleding (kado's) maar dat hakt er daarna ook leuk in.
Ik ben nu gemiddeld 25e per week kwijt aan mijn kleine man. En dan is hij nog echt een baby! 6e voeding, 10e luiers en dan gemiddeld 10e per week aan kleding/flessen/overig. Aan kinderbijslag krijgen we 200, dus we 'schieten'er 100 bij in. Maar straks is er de dure kinderopvang...dan wordt het wel een ander rekensommetje. Ook zal de kleine man steeds duurder worden qua eten en qua kleding. De zeeman is inderdaad een supergoeie voor de kleintjes (zowel de kids als de portomonnee) en ze hebben nog leuk spul ook!
pi_78889287
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Mijn meisje is nu 14 maanden en drinkt nog volop. Familie, kennissen en vreemden verzuchten dat dit wel heel erg zwaar voor mij is, (Niet dus, even aanleggen kost minder tijd dan een broodje of een fles maken), en hou op over medici. De ene keer dat we bij de kinderarts zaten wilde deze idioot mijn dochter 20 testjes laten ondergaan omdat ze rond de vier maanden minder snel ging groeien. Dit is een normaal patroon bij bv-kinderen.
Mijn meisje is nog nooit ziek geweest, op één keer zesde ziekte na. Maar nee hoor, ze moest ziek zijn want die rare groei kon niet. Eikel
Je weet het inderdaad vast beter dan de dokter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 8 maart 2010 @ 14:36:04 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78889342
Wacht maar tot ze naar de middelbare school gaan en/of op een sportclub willen.. dan is de financiele last van een baby echt noppes.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:36:15 #45
12913 GreatWhiteSilence
pi_78889347
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jazeker, dat wist ik inderdaad. Helaas is het zo dat je als goed ingelezen bv-moeder vaak meer weet van bv dan de gemiddelde (kinder)arts.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:36:51 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78889366
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dokters hebben inderdaad bizar weinig verstand van borstvoeding. Ik durf zelfs te zeggen: geen.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:37:35 #47
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78889395
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

bv-kinderen

en verder wat DAM zegt.. moeders die artsen weigeren te geloven...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_78889431
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jazeker, dat wist ik inderdaad. Helaas is het zo dat je als goed ingelezen bv-moeder vaak meer weet van bv dan de gemiddelde (kinder)arts.
T'is allemaal wat, open er een topic over of zo.

Kinderen zijn nu eenmaal duur, melk is duur, luiers zijn duur. Maar ach je moet het gewoon zien als een dure hobby.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:38:38 #49
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78889438
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

bv-kinderen

Mensen die niet voor zichzelf kunnen denken
  maandag 8 maart 2010 @ 14:39:18 #50
12913 GreatWhiteSilence
pi_78889464
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

bv-kinderen

Borstgevoede kinderen.

Mensen die artsen zonder verder te kijken zomaar geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')