en dat is onbetaalbaar!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar geniet wel veel meer van de kleine dingen: lekker samen spelen, een lach, samen wandelen en genieten van het zonnetje. Zulke dingen.
Da's natuurlijk niet echt [WGR]gerelateerd, maar een avondje uiteten gaat hier gewoon spontaan, ze gaat gewoon mee. En we hebben hele fijne buren, waarmee we regelmatig babyfoon uitwisselen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Soms vind ik het wel eens jammer dat je niks meer spontaan kunt doen. Voor we Julian hadden konden we van de ene op de andere minuut beslissen een avondje uit eten te gaan, biosoop, of lekker uit. Dat gaat nu niet meer, je moet van tevoren oppas regelen en echt laat kun je het toch niet maken, want de kleine is 's ochtends toch weer vroeg wakker.
Maar geniet wel veel meer van de kleine dingen: lekker samen spelen, een lach, samen wandelen en genieten van het zonnetje. Zulke dingen.
We hebben Julian wel een paar keer meegenomen, maar hij vindt er echt niks aan. Na een half uurtje gaat ie dan jengelen. Wil ook dat hij plezier heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet echt [WGR]gerelateerd, maar een avondje uiteten gaat hier gewoon spontaan, ze gaat gewoon mee. En we hebben hele fijne buren, waarmee we regelmatig babyfoon uitwisselen.
Dat geldt maar tot +/- 6 maanden en dan houdt dat op. Ten 2de wilde mijn exvriendin dat niet, want je moet dan aangepast gaan eten + dat het haar wel eens een dure borstcorrectie kon kosten. Nee, dan ben je opgeven moment toch weer veel meer geld kwijt.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Borstvoeding is goedkoop en gezond.Scheelt je minimaal 10 euro per week.
Ja, klopt het is ook wel een beetje afhankelijk van het kindquote:Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We hebben Julian wel een paar keer meegenomen, maar hij vindt er echt niks aan. Na een half uurtje gaat ie dan jengelen. Wil ook dat hij plezier heeft.
Lees je eens in zou ik zeggen...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:17 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Dat geldt maar tot +/- 6 maanden en dan houdt dat op. Ten 2de wilde mijn exvriendin dat niet, want je moet dan aangepast gaan eten + dat het haar wel eens een dure borstcorrectie kon kosten. Nee, dan ben je opgeven moment toch weer veel meer geld kwijt.
Er zijn zat kleine kinderen in mijn familie + van mijzelf en kennissen.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Lees je eens in zou ik zeggen...
500 euro per maand, dat ga ik bij lange niet halenquote:
Ik denk dat jij vooral in bent gegaan op praatjes die je om je heen hebt gehoord.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Er zijn zat kleine kinderen in mijn familie + van mijzelf en kennissen.
Ik heb dus zat info gekregen van medici, familie, kennissen en van vreemden op bepaalde website's.
Maar blijkbaar vergelijk jij jezelf met anderen en dat jou optie alleen de juiste is.
ja.. en dan gaan ze een deel van de huurwaarde van de woning meetellen als kostenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:41 schreef zatoichi het volgende:
Wat lult hier iedereen nou over luiers enzo?
Een kind heb je van 0 tot ongeveer 18. De kosten van een groter huiskopen, schoolgeld, studiegeld enzovoort is vele malen groter. Daarom al met al 100.000 euro
In dit artikel komen ze zelfs tot 135.000, maar ja dan is het maar net de vraag wat je betaalt aan je studerend kind:
http://www.goederaet.nl/read/kostenvankinderen
Kan zonder kind ook prima hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Van borstvoeding krijg je geen hangborsten... Dat vormt gewoon terug als je stopt.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:17 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Dat geldt maar tot +/- 6 maanden en dan houdt dat op. Ten 2de wilde mijn exvriendin dat niet, want je moet dan aangepast gaan eten + dat het haar wel eens een dure borstcorrectie kon kosten. Nee, dan ben je opgeven moment toch weer veel meer geld kwijt.
Mijn meisje is nu 14 maanden en drinkt nog volop. Familie, kennissen en vreemden verzuchten dat dit wel heel erg zwaar voor mij is, (Niet dus, even aanleggen kost minder tijd dan een broodje of een fles maken), en hou op over medici. De ene keer dat we bij de kinderarts zaten wilde deze idioot mijn dochter 20 testjes laten ondergaan omdat ze rond de vier maanden minder snel ging groeien. Dit is een normaal patroon bij bv-kinderen.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Er zijn zat kleine kinderen in mijn familie + van mijzelf en kennissen.
Ik heb dus zat info gekregen van medici, familie, kennissen en van vreemden op bepaalde website's.
Maar blijkbaar vergelijk jij jezelf met anderen en dat jou optie alleen de juiste is.
Je weet het inderdaad vast beter dan de dokterquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Mijn meisje is nu 14 maanden en drinkt nog volop. Familie, kennissen en vreemden verzuchten dat dit wel heel erg zwaar voor mij is, (Niet dus, even aanleggen kost minder tijd dan een broodje of een fles maken), en hou op over medici. De ene keer dat we bij de kinderarts zaten wilde deze idioot mijn dochter 20 testjes laten ondergaan omdat ze rond de vier maanden minder snel ging groeien. Dit is een normaal patroon bij bv-kinderen.
Mijn meisje is nog nooit ziek geweest, op één keer zesde ziekte na. Maar nee hoor, ze moest ziek zijn want die rare groei kon niet. Eikel
Jazeker, dat wist ik inderdaad. Helaas is het zo dat je als goed ingelezen bv-moeder vaak meer weet van bv dan de gemiddelde (kinder)arts.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad vast beter dan de dokter
Dokters hebben inderdaad bizar weinig verstand van borstvoeding. Ik durf zelfs te zeggen: geen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad vast beter dan de dokter
bv-kinderenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Mijn meisje is nu 14 maanden en drinkt nog volop. Familie, kennissen en vreemden verzuchten dat dit wel heel erg zwaar voor mij is, (Niet dus, even aanleggen kost minder tijd dan een broodje of een fles maken), en hou op over medici. De ene keer dat we bij de kinderarts zaten wilde deze idioot mijn dochter 20 testjes laten ondergaan omdat ze rond de vier maanden minder snel ging groeien. Dit is een normaal patroon bij bv-kinderen.
Mijn meisje is nog nooit ziek geweest, op één keer zesde ziekte na. Maar nee hoor, ze moest ziek zijn want die rare groei kon niet. Eikel
T'is allemaal wat, open er een topic over of zo.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jazeker, dat wist ik inderdaad. Helaas is het zo dat je als goed ingelezen bv-moeder vaak meer weet van bv dan de gemiddelde (kinder)arts.
Mensen die niet voor zichzelf kunnen denkenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
bv-kinderen
en verder wat DAM zegt.. moeders die artsen weigeren te geloven...
Borstgevoede kinderen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
bv-kinderen
en verder wat DAM zegt.. moeders die artsen weigeren te geloven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |