Gelukkig weet ik dat je hier sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Lamon. het volgende:
Die was dus geweldig, 3 uur pure emotie en acteertalent, relatief FTW.
Nee, ik vond hem echt geweldig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je hier sarcastisch bent.
Toch?![]()
Voor mij de minst favoriete film van de hele jaren '00. Echt met stip op 1 in die lijst.quote:
Het blijft dus echt een kwestie van smaak, ik heb em op dvd gekocht zelfs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor mij de minst favoriete film van de hele jaren '00. Echt met stip op 1 in die lijst.
Ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef Mike het volgende:
Ik vond Bullock hartstikke goed in The Blind Side en de Oscar dus volkomen terecht.
Mysterious Skin is GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat qua gelijksoortig onderwerp jij het met me eens was dat Mysterious Skin ver boven die film uitstak.
Het is wat dat betreft allemaal vreselijk relatief...
Alleen die van Helen Mirren in The Last Station niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ben ik wel benieuwd welke van de andere performances je gezien hebt?
En zie hier de argumentatie van de Oscarjury.quote:
Zo wordt er wel vaak gestemd. Underdogs doen het goed. Behalve vorig jaar toen Rourke m had moeten winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zie hier de argumentatie van de Oscarjury.
Niet eens gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mysterious Skin is GE-WEL-DIG
(let effe op mijn sig, ja?)
V.dat hj
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:33 schreef Verbal het volgende:
[broken link fixed]
Ik heb nog geen film gezien waarin ik zoveel herkende, en waarin zo oprecht en zonder blikken of blozen op de materie wordt ingegaan. Die rol van Joseph Gordon-Levitt...
Oscarwaardig, maar te ingewikkeld voor de Academy
V.
Ik ben al jaren op zoek naar de muziek die op 1.17 in de trailer begint. Staat niet op de OST en komt verder niet in de film terug. Zegt het jou iets?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef Lamon. het volgende:
Toch gevonden.
Zooooooh eerlijk, mooi en ik ga weer kapot als ik het hoor...
Ik weet het, dat heb je me ooit al eens eerder gevraagd in mijn Mysterious Skin topic, en ik heb me echt suf gezocht, maar het staat gewoon niet op de soundtrack en is echt niet te vinden helaas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben al jaren op zoek naar de muziek die op 1.17 in de trailer begint. Staat niet op de OST en komt verder niet in de film terug. Zegt het jou iets?
Ik vind dat zoooo mooi.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |