Shocking echt...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Trivia-weetje:
Wisten jullie dat Kathryn Bigelow 58 jaar oud is?
En dat ze daarbij 3 jaar ouder dan James Cameron is. Maar dat ze er 16 jaar jonger uitziet.
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Trivia-weetje:
Wisten jullie dat Kathryn Bigelow 58 jaar oud is?
En dat ze daarbij 3 jaar ouder dan James Cameron is. Maar dat ze er 16 jaar jonger uitziet.
hmm. ik vind dat je bij QT nou juist weer niet over hate it or love it kan spreken.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:11 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is vaker/altijd met Tarantino's. Hate it or love it.
quote:
Wie?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
hmm. ik vind dat je bij QT nou juist weer niet over hate it or love it kan spreken.
die man is gewoon geniaal!
Dus wint Avatar Beste Film.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:13 schreef Lamon. het volgende:
Daarom is het zo wonderlijk dat Inglorious Bastards zelfs Best Screenplay niet gewonnen heeft. Dat is meestal de categorie waar ze de film waarderen die ze niet als beste film durven te kiezen.
duurt tot 6 uur..quote:Op maandag 8 maart 2010 05:13 schreef northernlight81 het volgende:
Klote man, duurt het zolang dat ik de belangrijkste oscars niet meer kan zien. Moet werken om 6 uur
De Aanslag, Bridge on the River Kwai, Patton, Sound of Musicquote:Op maandag 8 maart 2010 05:11 schreef northernlight81 het volgende:
Schindler's list, Sophie's choice, La vitte e belle, pianist, saving private ryan..
Precies. Het verschil tussen een genie en een gek is vaak ook maar minimaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
hmm. ik vind dat je bij QT nou juist weer niet over hate it or love it kan spreken.
Ze (van de Academy) zouden van hem moeten houden met al zijn verwijzingen en ode's aan films en cameratechnieken van oudere filmsquote:Op maandag 8 maart 2010 05:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
O, ik dacht draak ff.quote:
Jawel, wil ik allemaal wel zien.quote:
stomme idioot.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef stevenmac27 het volgende:
sf is het zo moelijk je werk te doen ik verkanker het forum en je doet niks
maar dit is mn laatste hierna kom ik nooit meer op fok beloofd
hahah doodsverwensing ik zeg toch hierna kap ik miss fok gewoonquote:Op maandag 8 maart 2010 05:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stomme idioot.
ga lekker dood of zo.
I'd hit her too! With a baseballbat!quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:19 schreef Stefan het volgende:
Koolhoven krijgt veel commentaar
http://twitter.com/Archibaldius
quote:Gefeliciteerd #Pepijn_Z ! Groenlinks 20,8%! Maar sinds ik je volg op twitter krijg ik steeds gay dates aangeboden via google ads. Toeval?![]()
4:04 PM Mar 3rd via Echofon
quote:manny_miles Good, lord, the Hurt Locker director Katheryn Bigelow looks more like a movie star. She's James Cameron's 1st wife. She's 58?! #oscars #MILF
SethMaser Kathryn Bigelow is a very good lookin' woman for a 58 year old.
melsanie I need to move to California. People don't age there. Jesus. RT @choitotheworld: Katheryn Bigelow is 58??!!! She looks INCREDIBLE.
mirrormirrorxx Katherine Bigelow looks like Nina Garcia's sister. Can't believe she's 58.
DanKennedy_NYC Meow. Kathryn Bigelow makes me feel like if I hit the gym and eat right, by the time I'm 43 I could maybe meet a 58 year-old.
choitotheworld Katheryn Bigelow is 58??!!! She looks INCREDIBLE. #faust
maxhencke Bigelow does not look 58.
BrentStapleton Kathryn Bigelow is 58...My sweet god damn she looks good.
mccdh Bigelow is 58!! How?!?!? #oscars
unflattering Kathryn Bigelow is 58 years old. Is she bathing in the blood of virgins or something? Because she seriously looks amazing.
Om 5 voor zesquote:Op maandag 8 maart 2010 05:21 schreef Frishe het volgende:
Wanneer wordt beste film uitgereikt? Peukie kan nog?
Makkelijk, beste acteur en actrice moeten ook nog.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:21 schreef Frishe het volgende:
Wanneer wordt beste film uitgereikt? Peukie kan nog?
yepquote:Op maandag 8 maart 2010 05:22 schreef inZanity het volgende:
Oorlogswinter is van Koolhoven toch.....?
jij krijgt geen unban.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:22 schreef stevenmac27 het volgende:
bij wie moet ik zijn voor unban sf? dan ga ik echt weg
Nee van Jan Terlouwquote:Op maandag 8 maart 2010 05:22 schreef inZanity het volgende:
Het Schnitzelparadijs ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:22 schreef inZanity het volgende:
Bridges en Sidibe.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:22 schreef Lamon. het volgende:
Makkelijk, beste acteur en actrice moeten ook nog.
forum@fok.nlquote:Op maandag 8 maart 2010 05:24 schreef stevenmac27 het volgende:
[..]
bij wie moet ik ervoor zijn? als ik een fatsoenlijk antwoord heb ben ik weg
Ja, dat ie er nog geen een heeft is een schande.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:24 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil Jeff Bridges ook wel zien winnen eigenlijk, al heb ik de film nog niet gezien.
hahah zal ik doenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:26 schreef voorvocht het volgende:
donthate post screens
voor dubbel ban lol
Fisher King, Fearless, Big Lebowski, Arlington Road, noem maar op...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat ie er nog geen een heeft is een schande.
Star Manquote:Op maandag 8 maart 2010 05:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fisher King, Fearless, Big Lebowski, Arlington Road, noem maar op...
Zoals altijd.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de show een beetje gaat uitlopen.
Neehoor, zes uur is het af, strak schema, elk jaar weer.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de show een beetje gaat uitlopen.
Dit is wel fris. En Tim Robbins is grappigquote:Op maandag 8 maart 2010 05:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat die suck up speeches voor de genomineerden langer mogen duren dan acceptatiespeeches.
Waar?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:32 schreef Stefan het volgende:
Kate Winslet ook al anorexia?
Ze zag er zo mager uit, Kate is toch een beetje chubby?quote:
Flink afgevallen idd (helaas).quote:Op maandag 8 maart 2010 05:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze zag er zo mager uit, Kate is toch een beetje chubby?
Ze is niet mager. Ook niet chubby bij de weg. Gewoon mooi.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze zag er zo mager uit, Kate is toch een beetje chubby?
Zeker mooi, maar voor Hollywoodbegrippen chubbyquote:Op maandag 8 maart 2010 05:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze is niet mager. Ook niet chubby bij de weg. Gewoon mooi.
V.
Niet meer dus, flink afgevallen.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker mooi, maar voor Hollywoodbegrippen chubby
[ afbeelding ]
Uitstraling.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef inZanity het volgende:
Maggie Gyllenhaal vind ik nou echt een lekker wijf op de een of andere manier.
Zelfde geldt voor Maggy Gylenhaal.quote:
quote:
Die was altijd mager, volgens mij.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:38 schreef Stefan het volgende:
Wat een zuur wijf met die bril.
haar rechter tier hangt meer naar beneden...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:41 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar die Sidibe mag hem niet krijgen,.
V.
gadverdamme die moet 10kilo afvallenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:41 schreef Stefan het volgende:
Zo, over afvallen gesproken, Ghost Dog is nu ook mager.
Wel beter dan Bullock.quote:
los van de al die spellingsfouten..?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Stefan het volgende:
Toch knap, met 30 seconden vertraging zo goed vertalen.
haar kapsel heeft vandaag wat weg van jean sebergquote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Toad het volgende:
ik hoop een beetje op mulligan
Zou wel heel Amerikaans zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Xeanor het volgende:
Dit gaat vast naar die veel te grote negerin.
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Xeanor het volgende:
Dit gaat vast naar die veel te grote negerin.
Er is ook wel voor 200 miljoen aan haar verspijkerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:45 schreef Stefan het volgende:
Ik wil Bullock, ik hou van comebacks, en dat heeft Bullock gedaan in 2009 + de eerste vrouw die een film draagt die meer dan 200 miljoen opbracht. 250 inmiddels.
Zou die persoon zichzelf dan niet té goed gaan vinden? En daarmee zijn eigen ondergang beginnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:46 schreef Stefan het volgende:
Een Oscar winnen is slecht voor je carriere trouwens. Halle Berry, Cuba Gooding jr, nooit meer wat van gehoord.
Marisa Tomei heeft er 15 jaar over gedaan om er overheen te komen zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:46 schreef Stefan het volgende:
Een Oscar winnen is slecht voor je carriere trouwens. Halle Berry, Cuba Gooding jr, nooit meer wat van gehoord.
Omdat dat betekent dat je beroemd wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 05:46 schreef inZanity het volgende:
waarom moet iedereen altijd huilen als Oprah tegen of over ze praat..
Omdat Streep white trash is.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Arcee het volgende:
Ze liep naar Streep toe en toen toch weer niet.
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Verbal het volgende:
Yesss, de eerste Razzie-Oscar-combi ooit is binnen
V.
Ging wel om een andere film....quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Verbal het volgende:
V.
Nope brian helgeland voor L.A. Confidential en The Postmen in 1998.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Verbal het volgende:
V.
Hehe same herequote:Op maandag 8 maart 2010 05:53 schreef Frishe het volgende:
Kut man.
Ik heb nu 2 dagen vrij... En ik moet nog zoveel films kijken na vanavond....
is er al 1 teveel..quote:Op maandag 8 maart 2010 05:53 schreef Stefan het volgende:
De enige Jood die ik nog heb gezien vanavond is Spielberg.
quote:
Jawel, die verschillen weleens.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik vraag het nog een keer, weten mensen of regisseur en film wel eens verschillen?
quote:
Yep. Er zijn zelfs films waarbij de Beste Film was geregisseerd door iemand die niet eens was genomineerd...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik vraag het nog een keer, weten mensen of regisseur en film wel eens verschillen?
*noteert*quote:Op maandag 8 maart 2010 05:57 schreef Frishe het volgende:
Ik vreet het toetsenbord op als Avatar beste film wordt.
Okee, dan ben ik het met je eens (wat Wilders betreftquote:Op maandag 8 maart 2010 05:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
heeft weinig met elkaar te maken.
al sloeg die opmerking van me inderdaad nergens op..
Yep, je toetsenbord is veilig.quote:
Ze wilden niet uitlopen he?quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Verbal het volgende:
WTF ik knipper met mijn ogen en de Beste Film is vergeven
V.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Stefan het volgende:
Wel onverdiend want de film was wel goed maar niet bijzonder.
Ja, wat ging dat snel!quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Verbal het volgende:
WTF ik knipper met mijn ogen en de Beste Film is vergeven
V.
Amerika, hè.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:02 schreef NorthernStar het volgende:
De pro-oorlog film wint het van de anti-oorlog film?
precies op tijd afgelopen, denk dat Hanks het snel moest doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Stefan het volgende:
Wel onverdiend want de film was wel goed maar niet bijzonder.
het is niet echt een pro-oorlogsfilm, mijn inziens.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:04 schreef Verbal het volgende:
Hoe is The Hurt Locker een pro-oorlogsfilm
V.
Oorlog is spannend en stoer en de Moslims zijn mensen die bommen leggen en tegengehouden moet worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:04 schreef Verbal het volgende:
V.
Enne?quote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef gnilrednoz het volgende:
ben ik de enige die soms ff flink heeft zitten janken?
Het is voor stoere mannen en je kunt niet doodgaan, maar er wel van houden als nergens anders van.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:04 schreef Verbal het volgende:
V.
Op 101 TV, kun je Giel ook nog eens zienquote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal genoeg van. Ik wil zometeen nog kunnen slapen. Ben geswitched naar 3FM
Oh, gadver, is het zo'n film..quote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oorlog is spannend en stoer en de Moslims zijn mensen die bommen leggen en tegengehouden moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |