Omdat Streep white trash is.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Arcee het volgende:
Ze liep naar Streep toe en toen toch weer niet.
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Verbal het volgende:
Yesss, de eerste Razzie-Oscar-combi ooit is binnen
V.
Ging wel om een andere film....quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Verbal het volgende:
V.
Nope brian helgeland voor L.A. Confidential en The Postmen in 1998.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:49 schreef Verbal het volgende:
V.
Hehe same herequote:Op maandag 8 maart 2010 05:53 schreef Frishe het volgende:
Kut man.
Ik heb nu 2 dagen vrij... En ik moet nog zoveel films kijken na vanavond....
is er al 1 teveel..quote:Op maandag 8 maart 2010 05:53 schreef Stefan het volgende:
De enige Jood die ik nog heb gezien vanavond is Spielberg.
quote:
Jawel, die verschillen weleens.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik vraag het nog een keer, weten mensen of regisseur en film wel eens verschillen?
quote:
Yep. Er zijn zelfs films waarbij de Beste Film was geregisseerd door iemand die niet eens was genomineerd...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik vraag het nog een keer, weten mensen of regisseur en film wel eens verschillen?
*noteert*quote:Op maandag 8 maart 2010 05:57 schreef Frishe het volgende:
Ik vreet het toetsenbord op als Avatar beste film wordt.
Okee, dan ben ik het met je eens (wat Wilders betreftquote:Op maandag 8 maart 2010 05:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
heeft weinig met elkaar te maken.
al sloeg die opmerking van me inderdaad nergens op..
Yep, je toetsenbord is veilig.quote:
Ze wilden niet uitlopen he?quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Verbal het volgende:
WTF ik knipper met mijn ogen en de Beste Film is vergeven
V.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Stefan het volgende:
Wel onverdiend want de film was wel goed maar niet bijzonder.
Ja, wat ging dat snel!quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Verbal het volgende:
WTF ik knipper met mijn ogen en de Beste Film is vergeven
V.
Amerika, hè.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:02 schreef NorthernStar het volgende:
De pro-oorlog film wint het van de anti-oorlog film?
precies op tijd afgelopen, denk dat Hanks het snel moest doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 06:00 schreef Stefan het volgende:
Wel onverdiend want de film was wel goed maar niet bijzonder.
het is niet echt een pro-oorlogsfilm, mijn inziens.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:04 schreef Verbal het volgende:
Hoe is The Hurt Locker een pro-oorlogsfilm
V.
Oorlog is spannend en stoer en de Moslims zijn mensen die bommen leggen en tegengehouden moet worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:04 schreef Verbal het volgende:
V.
Enne?quote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef gnilrednoz het volgende:
ben ik de enige die soms ff flink heeft zitten janken?
Het is voor stoere mannen en je kunt niet doodgaan, maar er wel van houden als nergens anders van.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:04 schreef Verbal het volgende:
V.
Op 101 TV, kun je Giel ook nog eens zienquote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal genoeg van. Ik wil zometeen nog kunnen slapen. Ben geswitched naar 3FM
Oh, gadver, is het zo'n film..quote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oorlog is spannend en stoer en de Moslims zijn mensen die bommen leggen en tegengehouden moet worden.
Ja!quote:
Precies, aan het eind zegt die gast tegen zn zoontje dat ie eigenlijk maar van 1 ding houdt en dan gaat ie weer terug naar Irak voor een jaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is voor stoere mannen en je kunt niet doodgaan, maar er wel van houden als nergens anders van.
Wat een gelul.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oorlog is spannend en stoer en de Moslims zijn mensen die bommen leggen en tegengehouden moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |